Super, communicatie helder, werken netjes, goede prijs

Prachtig nieuw pand, mooie wachtruimte met goede koffie. Er wordt netjes met je auto omgegaan, Timo aan het werk gezien boven vandaan, prachtig zo rustig en gestructureerd deze jongen werkt! Vakman. Communicatie naar mij als klant is helder en duidelijk, van tevoren wordt netjes gemeld wat het reparatie advies is en wat de kosten zijn. Toppers !

Eenmaal ..........VAG altijd ..........VAG

Onderstaande recensie komt van een vrouw en ik snap dat in deze mannenwereld andere taal wordt gebruikt. Zakelijk en to the point. Ik rijd al meer dan 48 jaar overal naar toe en voel ook hoe een auto moet rijden of als er iets hapert of iets niet in orde is. VAG is de eerste garage waar ik goed en eerlijk geholpen wordt. En voor "vol" wordt aangezien....... Dus misschien een waarschuwing voor vrouwntaal: Komen nu al jaren voor onderhoud bij VAGtechniek. Eerst met de Golf-Plus in hun oude onderkomen en sinds de verhuizing naar het nieuwe pand komen we ook met de de Up die we een paar maanden geleden gekocht hebben. Mijn partner is een "puntje precies" maar bij de VAG heeft hij geen op-of aanmerkingen. Hij (en ik ) zijn heel erg tevreden. Prijs-kwaliteit is 100% in orde en de tips en aandachtspunten die ze je meegeven zijn altijd een geruststelling omdat je weet dat ze ook naar jouw veiligheid kijken. Bij VAG snappen ze dat goede service en veiligheid hand in hand gaan. Vriendelijk en zeer bekwaam personeel en de persoonlijke aandacht die je krijgt is echt hartverwarmend. Lieve Martin,Lucas,Thijs,Erick,Bart,Luc,Willem,Richard,Timo en Joey heel erg bedankt voor al die jaren super service en de goede zorgen die jullie besteden aan onze auto's Martin en Thijs jullie extra bedankt voor de leuke gesprekken en tijd die jullie aan mij geven. Hoop nog heel lang in jullie schitterend pand te kunnen komen en dan weet ik zeker dat ik veilig de weg op kan gaan. En.....de koffie is heerlijk en de wachtruimte perfect. Zelfs aan kinderen is gedacht ......ik denk dat héél veel bedrijven een voorbeeld aan jullie kunnen nemen. Petje af om in 11 jaar zo'n bedrijf neer te zetten. Liefs Wies

Top prijs/ kwaliteit verhouding

Koppeling en massawiel laten vervangen . Dit scheelde me 1400 euro ten opzichte mijn eigen dealer . Super goed en correct geholpen . Zeer tevreden rij ik weer rond met mijn goed lopende skoda octavia . Ik beveel VAG iedereen aan top

Geweldig!

Recent mijn Golf 6 GTD stage 1 laten chippen en DSG stage 2. De auto rijdt veel vlotter en reageert veel sneller en beter. Het verbruik zou een paar procenten lager moeten zijn geworden met dezelfde rijstijl. Maar merk er eigenlijk niks van, maar het verbruik is ook niet meer geworden met dezeflde rijstijl. Fijne wachtruimte en goede service. Kortom enorm tevreden en zal zeker terug gaan in de toekomst!

Top service en enorm klantvriendelijk!

Vandaag door het team van Vagtechniek mijn Audi A3 laten chippen, het was even een rit van 2.4 uur (enkele reis), maar dit was het meer dan waard! Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen, ze hebben een relaxte wachtruimte met zitbanken, werkplekken en een bonen koffiemachine. Vervolgens werd ik opgehaald voor een 'diagnose' testrit om de conditie van de auto te bepalen, het gehele proces werd uitgelegd om zo een goed beeld te geven wat ze precies gingen aanpassen. Na deze rit kon ik weer verder werken in de wachtruimte en hebben ze de auto aangepast. Om dit aan te tonen was er een 'resultaat' testrit om te laten zien / voelen (tevens met laptop voor de data resultaten) wat de outcome is geworden. Echt een wereld van verschil! De auto loopt veel soepeler en makkelijker door het toeren gebied heen en voelt ook een stuk sterker aan. Vervolgens kreeg ik bij de receptie een verdere uitleg en de back up van de oude mapping van de auto mee. Zeker een aanrader!

Super bedrijf met kennis van zaken

Langs gegaan wegens missfires die uiteindelijk meerdere oorzaken bleek te hebben. De heren hebben kennis van zaken en houden je gedurende het onderzoek/reparatie keurig op de hoogte. Op aanrader hebben zij extra diagnose gesteld om zeker te weten wat de problemen waren voordat zij onderdelen vervangen. Uiteindelijk een wallnutblasting en een nieuwe injector en wat klein spul, wat een verschil in motorloop. Storing weg en de auto rijd weer super. Zeker aan te bevelen. Werkplaats/pand ziet er overigens gelikt uit.

Top service!

Vanmiddag mijn Audi 1.2 tfsi laten tunen. Na de goede eerste indruk n.a.v. de recensies werd dit bij aankomst meteen bevestigd. Goede service en een mooie wachtruimte! Binnen een uurtje was de monteur al klaar. Er wordt duidelijk uitgelegd hoe het proces verloopt en er is voldoende ruimte voor je vragen. Erg transparant! En ik merkte meteen het resultaat! De terugreis was een stuk prettiger, heerlijk om die extra power onder je rechtervoet te voelen. Al met al, goed geholpen door vakmensen bij een uitstekend bedrijf!

beheersing van het vak en top service

Vagtechniek weet hoe tuning werkt! Alles binnen dit bedrijf klopt. Het ontvangst, de wachtruimte, de proefritjes, extra uitleg over de tuning en natuurlijk ruimte om vragen te stellen. Daarbij niet te vergeten de zeer nette garage en professionele apparatuur wat wordt gebruikt tijdens de tuning. De Audi A1 en Q5 rijden als een zonnetje. Je voelt gewoon net dat extra beetje power! Bedankt voor alles!

Nette zaak, vakmanschap & goede service.

Vandaag mn Golf 7 met 122 pk laten chippen naar stage 1 tot zon 160 pk. Wat n wereld van verschil! En voor n zeer concurrerende prijs. Moderne, strakke, nette, schone en professioneel ogende vakgarage met tuningshop. Tekst en uitleg bij de proefrit na de stage 1. Gastvrije wachtruimte met alles erop en eraan: tv, wifi, bank en zicht op de garage, tuningruimte en dynorunruimte. En lekkere koffie ;-) Bedankt! Oprecht n aanrader. 10/10 voor mij.

Vakkundig / goed advies / transparantie / gaan netjes om met je auto

Al voor de derde keer teruggekomen bij Vagtechniek. De eerste keer voor een stage 1+ chiptuning en twee keer voor onderhoud. Alle drie de keren ontzettend fijn en vriendelijk geholpen. Ze gaan netjes om met jouw auto en zijn altijd transparant over onderhoud met deskundig advies. Het personeel is ook erg vriendelijk en staan voor je klaar. Zeker een aanrader en tot de volgende keer!

Verwachtingen werden tegenmoet gekomen

Al sinds enkele jaren overwogen om mijn oude trouwe werkpaard toch net wat meer "bite"te geven.Omdat de oude dame bijna 400k heeft gedraaid,overigens zonder motorische problemen, de stap gezet en met VAGtechniek contact opgenomen. Er werd medegedeeld dat dit zonder problemen kon,ook bij ouder wagens. Of er op korte termijn plek was? Ja dat kon reeds de volgende dag aangezien er een uitvaller was. Kort samengevat, goede ontvangst,lekkere koffie, en heldere taal van de guys aldaar. Tijdens de proefrit na de tuning,waarbij je als bestuurder mee rijd en de laptop bij je hebt merkte ik niet eens zo heel veel. Pas nadat ik zelf weer reed,merkte ik snel de scherpte van de reactie op het pedaal.Inhaalacties gedurende de lange terugreis gingen aanzienlijk vlotter.Mooi werk mannen.!

De klant is koning bij Vagtechniek

Bij Vagtechniek Nuenen voor de 2e maal de APK laten doen en dit keer ook de stage1 tuning erbij. Deze mensen hebben begrepen hoe het werkt: duidelijke en begrijpelijke website, snelle communicatie, en heldere en deskundige uitleg. Daarnaast vriendelijk personeel en een prachtig ruim opgezet pand, zo netjes dat je er van de vloer zou kunnen eten. Aanrader dus, ga zo door !

Vakkundig / zorgvuldig / mogelijkheid tot werken in wachtruimte

Vorige week langs geweest voor een stage 1 chiptuning, tevens enkele onderhoudswerkzaamheden laten uitvoeren. Zeer prettige ontvangst, er werd keurig uitgelegd wat er precies ging gebeuren. Voor en na het chiptunen was er de mogelijkheid om mee te rijden met een testrit. Verschil erg goed te merken. Daarnaast zijn de onderhoudswerkzaamheden netjes conform afspraak uitgevoerd. Gedurende het wachten was er een mooie wachtruimte met koffie beschikbaar. Inclusief Wifi/Netstroom/Usb poorten. Ideaal om vanuit de wachtruimte te kunnen werken.

Zeer goede service, degelijk advies en transparantie.

Afgelopen weken een Longlife beurt laten uitvoeren op onze recent aangeschaft Volkswagen EOS. Sinds enkele maanden zitten ze in een nieuw pand, wat ruim en heel netjes is. Vanaf het moment van het maken van de afspraak tot aan de werkzaamheden zelf alles perfect georganiseerd. Je merkt dat men verstand van zaken heeft. Voor dat we terecht konden voor de afspraak duurde wel heel even, maar dat vind ik een goed teken. Tijdens de inspectie ende werkzaamheden waren er nog een paar puntjes geconstateerd. Deze werden netjes genoteerd en er werd meteen een prijsopgave gedaan voor deze werkzaamheden. Er werd heel relaxed over gedaan, ik kom zelf bepalen wat we wanneer zouden laten doen. Een aantal zaken heb ik meteen laten doen, de auto stond er per slot van rekening toch al. Ook wilden ze de geconstateerde puntjes mij op de auto laten zien, dat is een soort transparantie die erg te waarderen valt. Alles goed geregeld, wij komen zeker terug. Ik zou een 8,5 als cijfer willen geven, maar dat gaat helaas hier niet.

Een hele nette zaak welke goed werk levert.

Erg netjes, is bekend als een van de beste tuners in Nederland. op basis van mijn ervaringen helemaal mee eens! Aller eerst maken we een test rit en word de auto gecheckt met een computer om te kijken of de auto problemen heeft en om te checken of de auto niet toevallig al gechipt is. hij kijkt hierbij naar de turbodruk en inspuit druk. geen foutcodes voor mij en dus weer terug gereden en vervolgens kon ik een klein uurtje wachten in de wachtruimte. hierna volgt een testrit en checkt hij of alles goed werkt, als extra heb ik het start stop uit laten schrijven uit de software. dit was zonder meerprijs. erg fijn. hierna afgerekend en klaar voor de terugreis. Netjes een bon en een DVD gekregen met de orginele software van mij Polo. + snelle stickers Persoonlijk vind ik het wel leuk om wat meer te zien dan een wachtruimte maar ik snap voor hun dat het ook niet makkelijk werken is als je er als klant bovenop zit.

Zeer net bedrijf, keurige klant behandeling en veel kennis van zaken

Afgelopen weekend langs geweest voor chiptuning stage 1 en dsg stage 2 tuning. Moest er ruim 300 km voor rijden maar dit was het meer dan waard. Vagtechniek zit in een mooi nieuw pand waar je van de vloer kunt eten zo schoon is het. Je krijgt eerst een kop koffie en wordt vervolgens gehaald om met de monteur die aan jouw auto gaat werken te gaan proefrijden. Tijdens de proefrit wordt er uitgelegd wat ze gaan doen en ze checken of er foutcodes in de auto zitten. Na terug komst van de proefrit gaan ze beginnen aan de auto, dit zou een uurtje duren, en dat duurde het ook. Je kan wachten in een nette wachtruimte met uitzicht op je auto onder het genot van een kop koffie. Na een uurtje werd ik weer opgehaald, de werkzaamheden waren uitgevoerd en of ik weer zin had om mee te gaan proefrijden. En weer nam de monteur de tijd om alles uit te leggen wat hij gedaan heeft. Eind resultaat is dat ik zeer tevreden terug naar huis ging met een vlottere auto en veel meer rijdcomfort. Ik zou iedereen Vagtechniek aanraden. Van aankomt tot vertrek voel je je klant!

Al 300.000km goed onderhouden! Op naar de 500.000

Dit bedrijf is top. Elke servicebeurt, heb ik ervoor over om vanuit Rotterdam helemaal naar Nuenen te rijden. Ze hebben meer verstand dan de gemiddelde VW dealer en de prijzen zijn lager dan de VW dealer. Waarom dan nog naar de VW dealer gaan? Ik ga elke 30.000km beurt hier langs en tot nu toe heb ik weer eens mijn 300.000km beurt gedaan. Ik zie jullie bij de 330.000km weer!

Top Bedrijf

Bij binnen komst wisten ze gelijk om welke auto het ging. dat is al 1+ punt. bedrijf ziet er super netjes uit nette medewerkers. je krijgt antwoordt op al je vragen en denken met je mee. 2 rondjes meegereden voor en na zoals het hoort de klanten erbij betrekken dat heeft me een goed gevoel gegeven. zeker komen we terug.

Zeer vakkundig en professioneel

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Allereerst telefonisch contact opgenomen met enkele vragen. De medewerker aan de telefoon gaf hier uitgebreid antwoord op en zo dat het duidelijk was voor mij hoe alles in zijn werk zou gaan. Kon enkele dagen direct terecht met een vriend en onze beide auto’s te gelijk laten behandelen. Duidelijke uitleg nogmaals hoe alles in ze werk zou gaan en na het chippen bij de 2e rit duidelijk laten zien wat er veranderd is met behulp van de aangesloten laptop. Merk duidelijk verschil, meer kracht en koppel. Rijd heerlijk!

Dit is het beste bedrijf voor mij en fam wat er is alle Audi's in onderhoud

Gisteren 19 februari vroeg in de ochtend 180 km vanuit Vlissingen met Audi TT Cabrio bouwjaar 1999 naar Vagtechniek Nuenen prachtige nieuwe locatie hebben die mannen daar de rit met alle files heb ik er graag voor over om daarnaartoe te rijden toppers zijn het voor Tuning en onderhoud ieder jaar kom ik er voor APK en onderhoud In Zeeland is geen enkele dealer of garage bedrijf wat zich kan meten met vagtechniek Collse Heide in Nuenen altijd goed overleg wat er uitgevoerd gaat worden en als er problemen zijn worden deze begrijpelijk uitgelegd en opgelost ook als er onderhoud is uitgevoerd en er is nog een probleem lossen die kerels dat op zonder extra kosten ben uiterst tevreden en wil nog zo lang mogelijk bij die mannen mijn auto slaat onderhouden ga vooral zo door mannen

Professioneel en maken waar wat ze beloven.

Mijn Passat GTE was vanaf fabriek al geen slome auto maar als je een A8 gewend was met een ongeblazen 4.2 dat is het wel even slikken als je snel iemand wilt inhalen. Daarom op basis van deze reviews contact opgenomen. Eerst met een contactformulier en later hebben we elkaar gebeld. Prima uitleg en al snel was ik ervan overtuigd dat ik de stage 1+ wilde. Meten is immers weten. Vandaag was de afspraak gemaakt en na een duidelijke uitleg over wat er allemaal ging gebeuren die ochtend, even gewacht in de mooie ontvangstruimte met zicht op de werkplaats en tuninggedeelte. Bij de eerste keer uitlezen leverde de GTE al meer vermogen en koppel (250 en 450) tegen 210 en 410) dan vanaf de fabriek is aangegeven. Een beetje teleurgesteld want ik vreesde dat er dus niets meer te halen viel. Na overleg met een collega toch de tuning ingelezen en opnieuw op de rollenbank. Man man, de meter bleef maar gaan en stopte bij een vermogen van maar liefst 302,5 PK en belangrijker, een koppel van 515 Nm. Dat moest ook even op de weg getest worden en binnen enkele seconden ruim boven de 150 km/uur. Met een big smile naar huis gereden en op de snelweg ff een paar inhaalacties uitgeprobeerd. Een totaal andere auto onder mijn kont die al voortreffelijke rij-eigenschappen bezat maar nu ook nog eens motorisch perfect mee kan. De auto reageert beter op het gaspedaal en het lijkt allemaal veel soepeler te gaan nu ook de elektromotor beter anticipeert op de benzinemotor. Dat wordt genieten op de Autobahn in de vakantie. Echte aanrader VAG Techniek met professionele medewerkers en een mooi onderkomen (waar zijn de oude garages gebleven met die typische vette olielucht?).

Goede service & duidelijkheid voor een nette prijs

Ik kan wel spreken uit ervaring van vorige keren dat ik met een stage 1 chiptuning van vagtechniek ondanks de vele gemaakte kms dit geen probleem vormt. Vandaar ook deze keer weer gekozen voor vagtechniek en super geholpen! Vandaag langs geweest met mijn nieuwe seat leon 1.6tdi en ook hier prima prestaties uit kunnen halen waar ik veel plezier aan ga beleven. Eerste keer in het nieuwe pand dit kun je eigenlijk geen garage meer noemen zo proper petje af. Wachtruimte is ook prima

Boven verwachting

Geweldige service van Vagtechniek. Ik kon binnen één week terecht voor mijn Stage 1 tuning. Na ontvangst eerste testrit gemaakt en alle vragen rondom tuning werden direct vakkundig beantwoord. Na een klein uur weer uitgenodigd voor de tweede testrit. Wat een verandering van mijn Audi A1! Vooraf wat sceptisch over een tuning maar nu zou ik het iedereen aanbevelen! Topservice, bedankt!

Garage met deskundig personeel

Heb vandaag 17 Febr. 2020 mijn Seat MII een servicebeurt laten geven en 4 nieuwe banden laten monteren. Wat mijn opvalt dat het een garage is waar de klant centraal staat,je krijg ook een goed advies en uitleg van de werkzaamheden die zijn uitgevoerd, ook nadat de banden zijn gemonteerd gaat de monteur proefrijden. Ik vind dat goede service ,kortom je krijg waar voor je geld, toppie Ger

Een bedrijf met hart voor uw auto!

Vandaag mijn Skoda Superb 2.0 TDI laten voorzien van een stage 1 tuning. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om je te informeren over wat er gaat gebeuren. Aardige mensen met veel verstand van zaken bij VAGTechniek. Van een koppelkromme is geen sprake meer na behandeling. Het max koppel is nu constant tussen ca 2000 en 4000 tpm. (Leuk om mee te kijken op de laptop tijdens proefrit) Heerlijk soepele motor nu. Een aanrader.