Kersje op de taart!

Na enkele jaren lekker luxe in een private lease Volvo SUV gereden te hebben moesten wij helaas noodgedwongen op zoek naar een gebruikte kleinere auto. Na wat zoekwerk op internet hebben wij een leuke Skoda Rapid 1.2 TSI met 90 pk gevonden. Wij zochten een auto met niet al teveel kilometers en een automaat, dit vanwege een lichamelijke beperking. De auto was van alle gemakken voorzien alleen het motorvermogen had iets meer mogen zijn. Na wat navraag onder andere bij de autodealer kwamen wij terecht bij VAG Techniek, wat filmpjes gekeken en de informatie op de site gelezen. Al snel stuurde ik een mail voor een prijsopgaaf, deze opgaaf had ik binnen enkele uren in de mailbox met daarbij een prima uitleg over wat zij konden doen. Wij hebben gekozen voor een stage 1 motortuning en een stage 2 DSG tuning. Desondanks dat wij onze mooie grote Volvo SUV missen heb ik door de tuning van VAG Techniek weer een lach op mijn gezicht als ik in mijn Skoda Rapid het gaspedaal intrap. Lekker pittig invoegen of even snel inhalen allemaal geen probleem meer en de DSG bak schakelt duidelijk mooier, sneller en vloeiender. Kortom: het kersje op de taart.

Uitstekende service!

Vandaag mijn Golf 7 GTI gebracht voor een stage 2 tune. Het resultaat ver boven verwacht, wat een verschil! Ze houden zich niet alleen bezig met het tunen maar tijdens het proces werd er ook contact met me opgenomen over het vervangen van de brandstofslang en over enkele andere aspecten waar even naar gekeken moet worden. Uitstekende service!

Geweldig bedrijf!

Mij werd geadviseerd om voor mijn Audi A4 1.8TFSI het alleen bij een echte specialist te laten chippen/tunen. Zo adviseerde ze mij VagTechniek. Dus ik dacht, dan zal ik dat maar doen. Na advies te vragen via de mail wat het beste is voor mijn auto zo een afspraak ingepland. (De reacties via de mail zijn uitstekend, veel en goede informatie en altijd vriendelijk.) Toen ik aankwam bij VagTechniek werd ik vriendelijk ontvangen en werd er gevraagd of er nog specifieke wensen waren voor de tuning (dit heb ik nog niet meegemaakt bij andere lokale 'tuners'). Zodra de sleutels ingeleverd zijn mag je wachten in de wachtruimte met overzicht op bijna heel de werkvloer (heel leuk om te zien hoe schoon en professioneel het werk uitgevoerd wordt). Je hebt hier koffie, thee, eten en gratis wifi. Het wachten was voordat ik het wist alweer voorbij. Bij de balie kreeg ik te horen dat mijn auto niet helemaal rijd zoals deze hoort te rijden, ze hebben meteen het probleem onderzocht en opgelost! Kortom een zeer modern, vakkundig, schoon en professioneel bedrijf. Ik kom hier zeker terug!

Vakkundig met een goed resultaat

Vriendelijk ontvangen. De auto werd klaar gemaakt op de bank (golf 7R). Tijdens het klaar maken gewacht in de wachtruimte met een lekker bakkie koffie. Vervolgens er bij geroepen en kreeg ik uitleg over wat en hoe ze alles gingen doen. Dit alles kunnen bekijken vanachter het raam. Erg gaaf zicht om je wagen op een rollerbank te zien. Zag er allemaal vakkundig uit. Erg blij met het resultaat ! Zeker een aanrader !

Professionals

Fijne zaak, goeie wachtruimte. Tip; wacht op kortingen, scheelt een bak.

Professioneel bedrijf!

Langs geweest voor chiptuning van moter en versnellingsbak! In één woord, geweldig! Me auto loopt als een zonnetje. Mensen weten waar ze over praten en geven een eerlijk advies, proberen je niet van alles te verkopen. Mocht het nodig zijn kom ik zeker terug!

Een goede en betrouwbare service

Ik had hier al en paar jaar geleden de ACT bij mijn Seat Ateca 1,4FR laten uitgeschaeld. Ook nu is alles volgens afspraak verlopen. Na aankomst in het servicecentrum ging mijn Ateca 1.4TSI meteen naar de werkplaats. Ik kon in de wachtruimte gezellig zitten en gratis tee drinken. Na het uitvoeren van de Stage 1 aanstelling beantwoordde de ontvangende technicus graag alle vragen die ik had. Op de terugreis van ca. 175 km was de auto merkbaar levendiger en zuiniger, vooral heuvelopwaarts. Ik ben benieuwd hoe de auto zal presteren op de komende lange afstandsrit. Geweldige service in ieder geval.

Mijn 2de bezoek aan Vagtechniek!

Afgelopen maandag heb ik mijn Up GTI laten tunen op de bank. De prestaties waren weer fantastisch! Dit is de 2de keer dat ik in Nuenen kom en ik kan niet wachten op de 3de keer :) Vagtechniek haalt meer uit de auto dan andere tuners en ook nog eens op een veilige manier, wat wil je nog meer?! Ook krijg je eerlijk en professioneel advies wat ik erg kan waarderen. Bedankt en tot de volgende keer!

Chiptunig: super upgrade voor de auto door vakmensen

Mijn VW Arteon 1.5 TSI laten chippen, net zoals mijn vorige auto een Skoda Superb 1.4 TSI. En wederom loopt de auto veel fijner, meer koppel, meer vermogen. Nu stage 1 i.c.m. DSG stage 2. Toerenverdeling heel anders, net iets sportiever, pakt beter op. De Skoda was na het tunen aanzienlijk zuiniger, afwachten hoe dit nu uitpakt. Hoe dan ook: een aanrader!

Perfect en snel geregeld

Hele fijne ervaring zeer tevreden met het resultaat. Plus nog een uur eerder klaar dan aangegeven. Zeker een aanrader om je auto te laten tunen

Uitstekende service, mooie locatie en transparante dienst.

Door VAGtechniek heb ik mijn Audi A4 Avant 40 TFSI (R-860-NZ) stage 1+ laten afstellen. Dit heeft geresulteerd in een vermogenstoename van 190pk -> 257pk & 330nm -> 437nm. De auto is een stuk vlotter en rijdt super. Tijdens het afstellen heb je zicht op de garage en auto vanuit de wachtruimte. Dat geeft een prettig en transparant gevoel. Dank VAGtechniek! Ik ben zeer tevreden en blij dat ik de keuze gemaakt heb om hier mijn auto te laten chiptunen. De auto is door een echte specialist aangepast.

In een woord super!

Na de tuning rijdt mijn auto nog fijner! Betere gasrespons, aanmerkelijk meer koppel en een lager brandstofverbruik! Alles perfect en professioneel geregeld! Complimenten van een tevreden klant!

Zeer proffesioneel bedrijf!

Ik heb hier mijn Golf 7.5 GTI laten tunen. Stage 1 tuning motor en de DSG bak. Ik ben heel professioneel geholpen en ze staan open voor alle vragen en nemen de tijd ervoor. Echt een aanrader met topkwaliteit!

Fantastisch

Vandaag bij VAG Techniek geweest met mijn Golf 7.5R voor een stage 2 tuning. De eerste gedachte die te binnen schiet als je daar aan komt is: wauw, wat een fantastisch mooi pand. Dan loop je naar binnen en is er een enorme ontspannen en gastvrije sfeer. Nu over de tuning: er werd 390 pk gegarandeerd, maar stiekem hoopte ik toch op 400pk. Ik kon mijn geluk niet op toen ik zag dat er 424,7 pk uit de auto gehaald werd! Enorm goede ervaringen over gehouden aan mijn bezoek vandaag! Echte aanrader!

Uitstekend bedrijf!

Ik was op zoek naar een bedrijf dat weet wat ze doen. Vagtechniek is dat bedrijf! Vooraf een duidelijke offerte gekregen. Toen er meer werk aan mijn auto zat is dit keurig telefonisch gecommuniceerd samen met de kosten hiervan. Bij het ophalen van mijn auto ook geen vreemde verassingen, keurig! Inmiddels rij ik een week met de stage1 tuning en stage2 DSG tuning en ik kan maar 1 ding zeggen; Geweldig! Hoe de DSG schakelt in combinatie met 70pk extra maakt iedere rit een feestje.

Wonderbaarlijk verschil!!!

Mijn VW GTE ging van 204pk naar 309pk!! De GTE schakelt vele malen beter en op GTE stand is t echt een raket als ik t gaspedaal intrap. VAG techniek is echt meer dan specialistisch op hun werkgebied! Het duurde niet heel lang, zeker omdat de wachtruimte zeer aangenaam is. Je kan vanuit de ruimte in de werkplaats kijken dus je hoeft je koets niet uit t oog te verliezen. Is niet echt nodig want hij is is zeer goede handen. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen aan als je een auto hebt uit de VAG stal. De auto is zuinig en als je wil uitermate snel. Het is dus een heerlijke verbetering op hoe de auto eerst reed!!!

eerlijk, no nonsense en vooral gebaseerd op ervaring en kennis!

Al sinds dag 1 dat ik mijn " nieuwe 2ehands " Karoq 1.5 act dsg had opgehaald liep ik met de gedachten rond om deze te laten chippen, en dan vooral de DSG. Af fabriek staat alles op economisch en zo min mogelijk toeren laten draaien van de motor... maar dat maakt het in de praktijk een soms hokkerige auto vanuit stilstand of filerijden. Nu zijn er veel tuners en ook in mijn woonplaats zit een goede tuner, maar ik wilde het liefst dat er VAG idioten aan mijn Karoq zouden werken. Op veel forums kwam vaak de naam Vagtechniek voorbij en ik ben blij dat ik een afspraak gemaakt heb. Bij ontvangst direct uitleg in duidelijke taal voor iedereen te begrijpen, fijne wachtruimte met mogelijkheid tot meekijken naar je auto, en het gevoel dat mn auto in goede handen is. Ook fijn is dat er vrijblijvende adviezen besproken worden na de proefrit. Super! De reis terug was genieten van het extra vermogen en koppel, en een super schakelende DSG DQ200.

Twijfel? Gewoon doen!

Sinds een jaar in het bezit van een 2019 Ibiza en die gehele tijd interesse gehad om de wagen te laten chiptunen. Na maanden van wikken en wegen, reviews lezen, twijfels wel/niet/wel/niet chippen de knoop doorgehakt en op basis van alle goede reviews om VAGTechniek te benaderen.......de rest is geschiedenis. ;-) Het eerste contact, het maken van een afspraak, de aankomst en inleiding, de informatie en de beantwoording van mijn vragen - alles zoals je mag verwachten van een serieus bedrijf. Het uiteindelijke resultaat - een Ibiza met pit wanneer nodig met optrekken/inhalen op de snelweg, het rijden in z'n algemeen; precies zoals je in reviews terugleest. Aangezien ik ook een rustige rijder ben hoop ik ook het verbruik te zien verminderen. Het is het allemaal waard, inclusief de 2 uur durende rit van mijn woonplaats naar VAGTechniek. Dat ik zo lang heb getwijfeld en dit niet eerder heb gedaan is mijn enige spijt. Dank en tot de volgende keer als ik over een x-aantal jaar een nieuwe wagen besluit te kopen.

Professionele en goede service

Ik heb mijn vw polo 1.2 tsi laten chippen, motor stage 1+ en de dsg bak stage 2. Je word betrokken bij alles voortgang, van de 1e run tot de laatste puntjes op de i! Super tevreden en een wereld van verschil met rijden Nogmaals een dikke 10

Eerlijk en goed!

Was al bekent met het bedrijf omdat ik daar in het verleden wel vaker ben geweest. Van de week daar geweest voor Stage1 voor mij 1.0 tsi en DSG Stage2. Er word duidelijk gecommuniceerd en netjes uitgelegd. Wachtkamer is voorzien van alle opties. Alles gebeurd met een glimlach en in een relaxte sfeer. De aanpassing is geslaagd, auto rijd vele malen beter en de DSG schakelt nu zoals het hoort. top!

Zeer tevreden over VAG Techniek

Na eerst contact te hebben gehad om wat informatie te vergaren over het chippen van mijn Seat Ibiza 1.0, heb ik na de uitleg en het duidelijke advies voor mijn auto, mijn auto laten chippen. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, service en het uiteindelijke resultaat van VAG Techniek! Het is een aanzienlijk verschil na het chippen. De motor loopt lekkerder en de prestaties zijn geweldig! Ik raad VAG Techniek aan iedereen aan!

Aanrader voor elke golf GTE rijder

Van de week mijn Golf GTE laten chiptunen (stage 1+ plus stage 1 DSG tuning Bij aankomst kreeg ik gelijk koffie aangeboden en werd er gevraagd of ik mee wilde kijken als de auto op de rollenbank stond, nadat ik koffie op had stond de auto ondertussen op de rollenbank voor de 1e run (orginele motorsoftware) daar kwamen al gelijk goede waardes uit 236pk 400nm dus ik had er al gelijk alle vertrouwen in, ik kreeg goede uitleg wat ze gingen doen en er werd me daarna weer koffie aangeboden nadat ik die koffie op had stond de nieuwe software er op en mocht ik meekijken met de 2e run daar kwam toen 315pk en 520nm uit (stage 1+ garantie is 280pk daar gaan ze dus ruim 30 pk overheen dus is niks overdreven) erna heb ik met de tuner een proefrit gedaan en het was gelijk dat 'Wow' gevoel m'n auto is zeer duidelijk merkbaar sneller en soepeler geworden start-stop staat uit in de sportstand en de begrenzer in de sportstand is er ook af, kortom ik heb er een veeeel snellere auto door gekregen die op alle punten beter is gaan rijden dus ik raad iedereen aan om zijn of haar golf GTE hier te laten chippen

Bedrijf met een visie namelijk het continu leveren van kwaliteit

Was al bekent met het bedrijf daar mijn Audi daar in onderhoud is. Van de week daar geweest voor Stage1+ DSG Stage2. Waar ik op let door mijn werkervaring waarbij ik 38 jaar bedrijven hebt geauditeerd op kwaliteit is hoe het personeel met elkaar omgaat, alles gebeurd met een glimlach en in een relaxte sfeer. Dat is het visitekaartje van het bedrijf! Over het resultaat behoef ik het niet te hebben daar staat het bedrijf borg voor. De glimlach op mijn gezicht op de terugweg was vanzelfsprekend.

Keurig en solide uitvoering

Keurig geholpen op afspraak die zonder probleem omgezet is door ziekenhuis dagopname. Keurige uitleg , prachtige wachtruimte , alles snel en netjes. Uitleg van gedane zaken en duidelijke uitleg .

Professioneel en snel

Mijn seat Ibiza 1.0 laten chiptunen. Service was snel en professioneel. Mijn auto rijd nu ook een stuk sportiever, zeker een aanrader! Ben er erg tevreden mee.