Super!

Vorige week mijn golf 7 1.4 tsi met 140PK naar 180pk gechipt door middel van de stage 1 chuning. Mooi bedrijf en de medewerkers weten waar ze over praten. Topkwaliteit geleverd ben er erg blij mee!

Echt top werk verricht door de medewerkers van VAG Techniek!

Na twee jaar met mijn Seat Leon 5F 1.4 TSI DSG7 met 150pk gereden te hebben was ik toch op zoek naar meer vermogen, maar met name koppel. Omdat VAG Techniek ook de DSG versnellingsbak kan tunen was de keuze snel gemaakt. Na een hartelijk ontvangst werd ik door een medewerker meegenomen voor een proefrit, tijdens de proefrit werd er gekeken naar de huidige prestaties en werd er gevraagd naar de wensen. Na de proefrit kreeg ik een uitleg over welke zaken er aangepakt zouden worden. Na een uurtje werd ik al door de monteur opgehaald. De tuning was geslaagd, de motorsoftware was naar stage 1 getunend en de DSG naar stage 2. Tevens was van beidde de fabriekssoftware geüpdatet naar een recentere versie, en was de actieve cilinderuitschakeling uit geprogrammeerd. Daarna volgde een proefrit met de medewerker. En wat een verschil ten opzichte van de standaard! Vooral het koppel (320Nm) was erg indrukwekkend. En als je denkt dat een standaard DSG-bak al erg goed is, het kan nog beter door deze te laten tunen! Nu twee weken verder, en ik ben nog steeds meer dan tevreden. Maar mijn verwachtingen zijn echt overtroffen. De kleine onhebbelijkheden van de standaard DSG-bak zijn helemaal verdwenen, en de motor en de versnellingsbak zijn nu veel beter op elkaar afgestemd. Snel, duidelijk, en vakkundig, een echte aanrader!

TOP!

Wat een vakkennis hebben deze heren, deskundigheid ten top en een prachtige bijna operationeel werkplaats. Mijn GTD had eigenlijk al vermogen genoeg maar na 3,5 jr toch de stap genomen, en wat heb ik géén spijt. Koppel heerlijk opgekrikt evenals de PK's, en ik merkte de eerste week al een zuinig verbruik van gem. 1:16 naar 1:18,7 blij mee ;-) Bedankt heren van VAG techniek goed werk geleverd.

Super!

Mijn S4 hier laten kietelen. Motor stage 1 en DSG bak stage 2. Helemaal top! Vriendelijk en vakkundig geholpen. Testrit voor en na met kraakheldere uitleg en advies. Hele mooie strakke tent. Lekkere koffie. Had de kids mee door vakantie tijd maar die hebben zich prima vermaakt in de kids corner.

Dé VAG expert

Geweldig mooie werkplaats en zeer gedreven en kundig personeel. Ik ben langs geweest voor een remap van mijn Volkswagen Scirocco 138, het was zeker de moeite waard. De auto voelt een stuk vlotter aan rijdt echt heerlijk.

top

top bedrijf heb m'n vw polo laten chip tuning stage 1. werd vriendelijk geholpen. het pand ziet er netjes uit een mooie wachtruimte met goeie koffie. ze leggen alles goed uit en houden je goed op de hoogte. de auto rijdt nu een stuk beter en heeft net effe dat vermogen extra wat tie nodig had kortom een aanrader. ik ben vanuit zeeland gekomen was 2 uur rijden maar was het meer dan waard

Februari 2020 mijn golf 6 laten keuren en een longlife beurtje gegeven. Ik werd prima op de hoogte gehouden over de kosten van de reparaties en wat belangrijke punten waren voor de komende tijd, kortom een prima ervaring

Professioneel en vakkundig bedrijd.

December '19 mijn MB b-klasse diesel, 2.143 cc, 2018 gebracht. Voor ik een review schrijf eerst uitgebreid geprobeerd. Stage 1 tuning gedaan. Rollerbank test vooraf en achteraf gedaan, service van VAG, kosteloos. Fabriek gaf 136hp en 320nm aan, test vooraf gaf 146hp en 320nm aan. naar de tuning 200 hp en 420nm. Auto loopt super. Geweldig gevoel. Uitdraai en dvd met originele software erbij. Zeer net en professioneel bedrijf. Een aanrader.

Wat een trekkracht!

Van tevoren contact gehad of er mogelijkheden waren om een apk waardige auto te behouden, maar toch net dat stapje extra te kunnen hebben qua chiptuning. Ze kwamen met de oplossing om in plaats van de roetfilter te verwijderen ervoor te kiezen om de adblue katalysator te verwijderen. Zo komt de auto nog steeds door de apk heen. VAGtechniek heeft daarna mijn Audi A6 3.0 BiTDI van 320 pk en 650 nm naar 424 pk en 875 nm gechipt. Nu weet ik niet wát ze gedaan hebben met de dsg, maar die schakelt ook zeker een heel stuk lekkerder en de gasresponse is ook nog eens een stuk beter. De trekkracht is eigenlijk met maar een woord te omschrijven: "geweldig!" Iedere keer verbaas ik me er weer over hoe lekker de auto na het chippen rijdt. Kortom een heel fijne ervaring en ook nog eens een klapje goedkoper dan de concullega's uit het oosten van het land.

Goede service gast vrij en zeer veel kennis

Eerst vorig jaar mijn Audi laten chippen met zeer goede resultaten waar je met een brede glimlach instapt. Nu moest de auto een grote onderhoudsbeurt hebben dus waarom niet VAGTECHNIEK 👍dus op naar Nuenen alles netjes gedaan. Ze bellen als er nog bijzonderheden zijn gewoonweg netjes en goede service helemaal top

Modern bedrijf met oog voor de klant

Vandaag mijn golf 1.6 tdi 2015 laten chippen. Vagtechniek is zeer modern gehuisvest waar de klant ook echt koning is. Keurig ontvangen aan de balie en alles is volgens afspraak verlopen. Mooie wachtruimte met zicht op de werkvloer. Mijn golf is wakker geschut. Van 110 naar 145pk. Van traag naar vlot dus. Het is geen super snelle auto geworden maar dat had ik ook niet verwacht met 145pk. Wel een auto die lekker oppakt waarbij je voelt dat het koppel naar boven de 300nm is getrokken. Weer een lekker rijdende auto dus. Ik ben er blij mee.....

Goede service, professioneel, betrouwbaar en vriendelijk

Long life onderhoudsbeurt + APK voor mijn Passat. Prima uitgevoerd, vooraf prijsopgave. Garage en personeel heeft een professionele uitstraling, men is vriendelijk en geeft een duidelijke uitleg over uit te voeren werkzaamheden.

Tevreden met de goede service

Goede Service. Mensen die weten waar ze over praten met veel kennis. Goed geadviseerd, afspraak gemaakt en een week later uitgevoerd.

Aanrader!

Vorige week zaterdag mijn Golf R naar VAG Techniek gebracht voor een stage 1 remap. Bedrijf ziet er strak en verzorgd uit, mensen zijn erg vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam en ze komen zeer professioneel over. Na 2 uurtjes mijn auto weer opgehaald en deze Stage 1 mag er wezen. De auto reed al goed maar loopt nu een nog een stuk feller en enthousiaster door de versnellingen heen. Duidelijk meer trekkracht en vermogen. Zeer blij mee en Vag Techniek is een absolute blijver.

Op 15 januari 2020 ben ik met mijn Skoda Octavia 1.4 TSI 150PK DSG uit 2016 bij VAG Techniek geweest. Zelf twijfelde ik al een behoorlijk tijd over chiptuning omdat ik al tevreden was met het rijgedrag en het vermogen. Nadat mijn zusje en diverse collega’s al bij VAG techniek waren geweest en alleen maar positieve verhalen hadden werd ook ik enthousiast. Een week eerder had ik gebeld voor aanvullende info, tijdens dit telefoongesprek werd mij duidelijk verteld wat de tuning precies inhield. Dit telefoongesprek was een prettig gesprek en derhalve heb ik toen een afspraak gemaakt voor de Stage 1 tuning en stage 1 DSG tuning. Ik twijfelde al tussen de Stage 1 DSG tuning en Stage 2 DSG tuning. Op 15 januari 2020 was het dan eindelijk zo ver. Ik kwam in de ochtend aan bij VAG Techniek. Bij aankomst viel mij direct op dat het een prachtig garage bedrijf is waarbij alles spik en span is. Ik werd ontvangen aan de receptie, daar werd ik vriendelijk ontvangen. Ik stelde daar de vraag of mij nogmaals uitgelegd kon worden wat het schil is tussen de Stage 1 DSG tuning en Stage 2 DSG tuning. Mij werd nogmaals uitgelegd wat de verschillen waren, hierbij werd benadrukt dat een Stage 2 absoluut niet noodzakelijk is er werd mij echt alleen het . Netjes vond ik hieraan dat het niet op een verkoop praatje leek maar er duidelijk werd vermeld dat het echt niet nodig was. Hierdoor voelde ik mij als klant erg prettig bij dit bedrijf. Uiteindelijk heb ik dan ook gekozen voor de Stage 2 DSG tuning. Vervolgens ben ik gaan proefrijden met een van de monteurs. Daarbij werden diverse dingen m.b.t. de tuning uitgelegd. Daarna mocht ik plaatsnemen in de wachtruimte. Deze ruimte is van alle gemakken voorzien, tevens is vanuit deze wachtruimte het gehele bedrijf te overzien. Na iets meer dan één uur werd ik opgehaald voor een proefrit. Opnieuw werden d.m.v. een laptop alle waardes tijdens het rijden gemeten. Nu zo’n twee weken verder kan ik alleen maar zeggen TOP!

Perfect geholpen zeer waardevol advies

Heb telefonisch contact gehad met Vagtech deze namiddag Dit gesprek heeft mij dermate geholpen in mijn besluitneming omtrent aankoop audi Door uitvoerige uitleg over mogenlijke hobbels in de te kopen auto heb ik aankoop afgeblazen en geld in de pokket gehouden. Super blij met uitvoerig advies Gr Cees

Duidelijke uitleg, snel klaar

De beurt was snel klaar, ze gingen er meteen mee aan de slag. Ik kreeg goeie uitleg over alles rondom de auto. Er was een leenfiets beschikbaar, ook fijn.

Super!

Mijn polo laten chippen bij vagtechniek neunen. Van te voren werd er een test rit gemaakt om te kijken of alles in orde is. Daarna wordt de stage 1 geprogrammeerd en na afloop nogmaals een test rit. De oude software krijg je mee op een dvdje. Al met al een super service, mijn volgende auto laat ik hier zeker weer chippen!

In één woord: geweldig!!!

Mijn auto reed al lekker, maar toch ontbrak er iets... Dus vanwege de vele positieve ervaringen hier een week geleden een stage 1 chiptuning laten uitvoeren. Dankzij VAG techniek is dat ‘ontbrekende gevoel’ mooi ingevuld, dus in één woord: geweldig!!!

Super service en helder uitleg

Op advies van mijn zwager met mijn Passat naar VAG Techniek gegaan ipv de VW dealer. Geen spijt van. Nette prijzen, super heldere uitleg en service en eerlijk advies over wat echt moet of wat kan wachten. Ook de uitleg over de chiptuning was helder. Staat nog op het verlanglijstje.

Super service en resultaat!

Na een aantal jaar in het bezit te zijn van mijn Polo 1.2 TSI uit 2011, was ik toe aan iets nieuws. De auto is echter nog prima, dus de aanschaf van een nieuwe was niet nodig. Ik zocht daarom een bedrijf om de auto te laten chiptunen. Blijkt dat er maar een aantal zijn die het daadwerkelijk kunnen. Gekozen voor VAG techniek, omdat ze daar de beste service leken te hebben. De service is top. Er wordt uitgelegd wat er met je auto wordt gedaan en wat voor invloed dat heeft op de prestaties. Je rijdt een aantal keer mee; de eerste keer om uitleg te krijgen en te bekijken of de auto geen storingen heeft. De tweede keer om het resultaat te checken. In mijn geval bleek dat er nog wat puntjes op de i konden worden gezet. VAGtechniek nam de tijd om het meest optimale resultaat er uit te halen. Ik rijd nu een week rond met de gechipte auto en wat een verademing. Vooral in de hogere versnellingen merk ik dat de auto meer kracht heeft. Invoegen en het inhalen op snelwegen gaat een stuk gemakkelijker. Thanks VAGtechniek!

Top service

Zoals afgesproken een chip tuning laten uitvoeren bij een transporter t6. Na testrondje nieuwe software was de wens om de software iets aan te passen zodat motor nog beter zou lopen. Alle wensen keurig voor de klant waar mogelijk vervult! Auto is duidelijk voelbaar beter gaan presteren! Aanrader!!

Perfecte service en zeer transparant

Sinds ik mijn Audi A3 heb aangeschaft is deze bij VAG techniek in onderhoudt en onlangs is de koppeling vervangen. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een TOP garage is! Alles ziet er zeer strak, schoon en opgeruimd uit. De jongens van VAG techniek leggen alles netjes uit, geven je een eerlijk advies en zijn zeer scherp geprijsd ten opzichte van andere bedrijven/dealers. Ik raad ze overal aan en aan mij hebben ze een vaste klant erbij!

Mijn complimenten

Na lang zitten twijfelen of ik mijn Audi A1 1.0 TFSI wilde laten chippen, ben ik mede door de reviews toch overstag gegaan. Zowel bij het maken van een afspraak als het aankomst bij de garage meteen aangenaam verrast: zeer klantvriendelijk, snel geholpen en heele schone en net ogende garage. Engineer Luc was vervolgens heel transparant over de uitvoering van de chiptuning en legde de werkwijze ook heel duidelijk uit. Zo werd zowel voor als na de tuning een proefrit gemaakt, waarbij gelijk een log-bestand wordt gemaakt van de prestaties gedurende beide runs. Luc legde hierbij uit welke waarden in de gaten moeten worden gehouden en dus de prestatie van de auto aangeven. Aangezien ik zelf ook engineer ben, was dit voor mij erg prettig. Aangename verrassing was verder dat Luc ook nog het een en ander van mijn vakgebied (scheepsschroeven) af wist! De auto rijdt meteen een stuk soepeler na de tuning met een mooie constante vermogensafgifte tussen de 2000 en 4000 rpm zonder dat de motorbelasting boven de 80%. Dit zorgt net voor het extra stukje vermogen dat prettig is voor acceleraties op zowel lage snelheden als op de snelweg. Kortom, zeker het aanbevelen waard. En mocht het niet bevallen of wil je de auto ooit origineel verkopen, krijg je een backup van de oorspronkelijke software nog op CD erbij.

Vriendelijk, dynamisch, gastvrij en jong team met uitstekende vakkennis

Mooi bedrijf. Jong, dynamisch en op een mooie (nieuwe) locatie met een professionele uitstraling. Perfecte ontvangst, gedegen uitleg over het plan van aanpak. Geen geheimzinnig gedoe; willen je ook echt duidelijk maken wat je als klant kunt en mag verwachten. Laten je al enige voorpret beleven met de proefrit voor- en na tuning; echt super, net als het eindresultaat. Ik heb nog gebruik kunnen maken van een kortingsaanbod, maar ook zonder de korting is deze stage 1 tuning zeker de moeite waard; een 100% aanrader.