• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren is mn scooter opgehaald voor een service beurt en vandaag al weer terug gebracht, prima service en zeer vriendelijk personeel. Duidelijke afspraken over de kosten heel prettig om zo geholpen te worden.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren gebeld, dezelfde middag nog is de scooter opgehaald voor een beurt en een defecte claxon 1 dag later stond de chauffeur alweer met de scooter voor de deur KLASSE HOOR

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Scooter is conform afspraak en op tijd door Scooterking opgehaald voor reparatie. Er is eerst een telefonische offerte gedaan. De scooter was binnen 1 dag gerepareerd en de kosten hiervan zijn transparant en zeer redelijk. Betrouwbaar, snel en vakkundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit zijn mensen die verstand van hun vak hebben,zij leveren een geweldige service,heb mijn scooter in Utrecht gekocht en in onderhoud gehad maar dit filiaal is gesloten. Amsterdam heeft de service opgepakt en doen dit op een geweldige manier

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren brak mijn v snaar en dat is niet zo mooi.\r\nWat doe je dan? Dan bel je meteen de volgende dag Scooterking op en dan leg je uit wat er gebeurd is.\r\n\r\nZe doen totaal niet moeilijk en ze hadden meteen tijd voor me. Ze vroegen zelfs waar de scooterstond in de stad omdat ze hem dan ook meteen wilde ophalen.\r\n\r\nDat noem ik pas service!!!!\r\nIk kon de volgende dag meteen al weer rijden nadat ze hem hadden gerepareerd.\r\nScooterking.......onwijs bedankt en top service!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring bij Scooterking. Van te voren en tijdens het uitvoeren van de onderhoudsbeurt in goed overleg en transparantie over de kosten en uitgevoerde werkzaamheden. Ik heb het gevoel dat er echt wordt gehandeld in het belang van de klant. Vriendelijke personeel.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk .kopen kun je overal maar met de beste service is een spelt in een hooiberg \r\nMaar bij Scooterking heb je dit allemaal!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk. Goeie service.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede prijs/kwaliteitsvertoning , goede snelle service
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de zomer van 2016 mijn scooter gekocht bij Scooterking in Amsterdam. Sindsdien een aantal keer teruggekomen om de scooter na te laten kijken. Elke keer weer zeer tevreden met de service van Eduard en Davinho. Voor mij is scooterking de beste garage van Amsterdam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is al vaker gezegd, maar het is allemaal waar. Eduard is een symphatieke, betrouwbare scooterman. Duidelijk, netjes en zeker niet prijzig. Dit soort zaken kom je weinig meer tegen in Amsterdam of je moet de hoofdprijs willen betalen.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken op internet heb ik de beste scooterdealer gevonden van Amsterdam. Een jaar geleden heb ik een nieuwe BTC Riva Sport (blauw kenteken) gekocht voor een schappelijke prijs (incl. 2 jaar garantie). Ik ben zeer tevreden over de scooter en heb het afgelopen jaar geen problemen ondervonden met rijden dan wel onderhoud. De eigenaar Eduard is; deskundig, ontzettend vriendelijk, denkt mee met de klant en heeft een uitstekende service.\r\nMocht je twijfelen over welke scooter je zou moeten aanschaffen dan zou ik echt adviseren voor een BTC te gaan. Chinese scooters hebben (vooralsnog) een imago van minder kwaliteit. Daar ben ik het absoluut niet mee eens! Het is een mooie scooter tegen aanzienlijk lagere prijs dan bijvoorbeeld een Vespa. Lees voor meer informatie over de aanschaf van een scooter de handleiding van Eduard: http://www.scooterking.eu/handleiding-kopen-scooter.html\r\n\r\nIk heb deze review pas een jaar na dato geschreven, omdat je dan (vind ik) een beter beeld krijgt over de service/ deskundigheid van een scooterdealer! \r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oprecht uitermate tevreden over dit bedrijf. Goede en vriendelijke service. Altijd bereid te helpen indien nodig.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats van iemand een btc riva snorscooter gekocht. Alleen vond ik dat met koude start de scooter moeilijk aan ging. Ondanks dat ik de scooter niet zelf bij scooterking Amsterdam had gekocht toch gebeld Scooter is bijna 1 jaar oud en zag dat scooterking 2 jaar garantie geeft op de scooter. Tot mijn verbazing tijdens het telefoongesprek met eigenaar Edvard zei hij meteen geen probleem we gaan hem nakijken. Nog verbaasder was dat ze de scooter kwamen ophalen uit Purmerend waar ik woon. Gewoon service zien de eigenaar Edvard van Scooterking. Ik werd telefonisch op de hoogte gehouden van hun bevindingen. Hebben de hele scooter kosteloos nagekeken. Voor de zekerheid hebben ze een nieuwe accu erin gezet tegen inkoopprijs. Daarna weer netjes terugbezorgd door scooterking bij mij thuis. Ik ken weinig bedrijven waar service hoog in het vaandel staat maar dit bedrijf is echt geweldig. Ik heb er zo\'n goed gevoel bij dat ik in de toekomst mijn beurten hier laat uitvoeren. Mocht ik ooit weer een nieuwe scooter willen kopen, weet ik nu al waar ik deze zal gaan kopen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed bevallen; snelle, efficiënte service en belangrijk: je weet van te voren wat je kwijt bent voor de beurt. Absoluut een anrader!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eduard is deskundig, ontzettend vriendelijk en denkt mee met de klant en heeft een uitstekende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laat je niet leiden door de eerste indruk van de locatie, de liefde zit in de scooters zitten, niet in de showroom.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, kundig, super geholpen en normale prijzen. Aanrader!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, deskundigheid, prijs. Heel erg tevreden. Jammer dat het voor mij zo ver is. In Den Haag kunnen wij wel zo\'n scooterzaak gebruiken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf scooterking amsterdam is een top winkel. Goede service aardige mensen. Alles wordt goed uitgelegd. Is er iets met je scooter je kan er gelijk terecht,
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs weer een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Mijn scooter heeft echt nog nooit zo goed gereden en snel gestart als na deze laatste keer. Echt vakwerk!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, behulpzaam, niet zo gemakkelijk te bereiken op de nieuwe locatie, vlotte service en betaalbaar!