goede service, goed behandeld

Leuk en spontaan bedrijf. Problemen worden snel en goed opgelost

goede service, goed behandeld

Met een heerlijk kopje koffie op mijn gemak rond kunnen kijken. Daarna door vriendelijke en deskundige mannen geholpen en zodoende ook een auto aangeschaft.

goede service, goed behandeld

Super service. Denken met je mee, geven snel antwoord wanneer u contact opneemt en aflevering en afhandeling is netjes verzorgd. Echte aanrader

goede service, goed behandeld

Wij hebben al enkele jaren contact met Huro Auto\'s. Al diverse auto\'s gekocht en altijd een goede service gehad.

zeer vriendelijk en behulpzaam

perfect, zeker aan te bevelen

Heerlijk bedrijf, lekkere koffie. Maar belangrijkste is fijne afhandeling, nemen de tijd en buitengewoon gemeend vriendelijk.

goede service, goed behandeld

Tot nu toe al vier auto\'s gekocht bij de gebroeders Roefs, we hebben goede ervaringen. Goede combinatie prijs-kwaliteit-service

Goede snelle service, vriendelijk. Wij hebben goede ervaringen met Huro😃

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf. De mannen van Huro staan altijd voor je klaar. Nu mijn tweede auto van Huro Auto\'s. Goede service, je hoeft maar te bellen en ze proberen het zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. Erg klantvriendelijk en perfecte service!

goede service, goed behandeld

Top en zeer fijne auto! Tot nu toe dan , want ik heb hem nog maar 4 weken. En zeer goede service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Toevallig bij Huro Auto\'s terechtgekomen tijdens een zoektocht naar een andere auto via Autotrack. Verrassende positieve ervaring met vader en zoons. Open en eerlijke mensen. No-nonsense benadering. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zeer behulpzaam bij het installeren van de mobiele telefoons. Problemen worden voortvarend aangepakt!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb vorige maand een auto gekocht bij Huro Auto\'s, ben er zeer tevreden over. Goede service en voor onderhoud in de toekomst ook mijn vaste adres. Helemaal top!

goede service, goed behandeld

Huro auto\'s is een leuk familiebedrijf , je voelt je als klant \"thuis\". Goede prijs/kwaliteit en service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

In juni Seat Altea gekocht meteen op vakantie gegaan en prima verlopen. Hebben nu ruim 3000 mee gereden en rijdt super fijn. Zeer tevreden over bedrijf en prettig geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij Huro een Alfa Romeo Mito gekocht, en bij de verkoop vriendelijk en geduldig geholpen. Ik kon de auto op mijn gemak helemaal bekijken. Na de derde week dat ik de auto had ontstond er een motor storing. Omdat ik 105 kilometer ver weg woon werd er eerst een oplossing op afstand geboden. dit vond ik een geweldige service maar had helaas geen effect. De auto moest terug. De reparatie ging helaas niet voorspoedig maar de medewerkers van Huro deden als wat ze konden om de auto weer te repareren. Er bleef in de tussen tijd altijd goed contact tussen mij en de mensen van Huro. De service is buiten gewoon goed en de auto is naar volle tevredenheid gerepareerd. Deze autoverkoper is een aanrader, mooie auto\'s, vriendelijke mensen en een top service. Voor mijn volgende auto eerst naar Huro Auto\'s.

goede service, goed behandeld

Heb een Skoda Superbe gekocht bij dit bedrijf . Uitstekende auto Prima afgeleverd Service uitstekend . Probleem met sensor Prima opgelost. Zeer tevreden over de auto en de kwaliteit van Huro

perfect, zeker aan te bevelen

ik heb bij dit bedrijf al eerder een auto gekocht en ben altijd erg goed geholpen. Ze zijn vriendelijk, ook als je er komt voor garantie! In april een maand de optie op een Mercedes A180 gekregen, welke ik na drie weken heb gekocht. Ik ben bijzonder tevreden over de fijne en persoonlijke afhandeling van de aankoop en aflevering. Fijne mensen die je eerlijk en netjes behandelen. Voor mijn volgende auto ga ik zeker weer een kijkje nemen. Een echte aanrader! Ik zeg DOEN!!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Auto werd super netjes afgeleverd en rijd geweldig. Personeel is vriendelijk en heel erg meedenkend!

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf!! Eerlijke mensen!! Ruime keuze (circa 120 modellen) Uitstekende service! Overall scoort dit bedrijf een 10!!!

Weverstraat 8 5405BN Uden