voldoende, een redelijke ervaring

Leuk contact en je wensen worden gehoord en waar mogelijk opgevolgd.

perfect, zeker aan te bevelen

Enorm goed, aanrader!! Goede aandacht en uitleg, erg servicegericht! Scherpe Prijs!

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig en kundige mensen in verkoop, auto staan er goed bij en kwaliteit (voor zover ik nu kan oordelen) is goed. Bij het ophalen van de auto vind ik wel dat er steekjes zijn gevallen. De verkoper was druk met een klant en dat voelde een beetje als \"koop is gesloten dus iemand anders handeld de rest ff af..\". De tank was eigenlijk bijna leeg wat de koper een slecht of rot gevoel geeft, het kost jullie niet heel erg veel de auto af te tanken en het geeft de koper gewoon een meer gewaardeerd gevoel. Daarnaast was het dashboard stoffig, het is een 2e hands auto maar ook hier geeft het een beter gevoel van de koper als dit gewoon netjes is en voor jullie een kleine moeite bij een auto van bijna 10000...

goede service, goed behandeld

Voor de tweede keer op afstand een auto gekocht bij Huro. Wederom is het vertrouwen weer geheel waargemaakt, prachtige wagen, waar we nog jaren plezier aan zullen beleven. Enthousiasme van het bedrijf is aanstekelijk, een volgende keer weten we Huro weer te vinden

goede service, goed behandeld

Mijn tweede auto bij Huro gekocht. ik vind het een geweldig bedrijf, vooral de manier waarop je door de mensen wordt benaderd, geen verkoop gewauwel maar recht door zee. Mensen met gevoel voor de klant, altijd tijd maken voor een praatje en een bakkie koffie. Bijna drie maanden geleden mijn tweede auto bij hun gekocht en laat ik nou net twee dagen voor een geplande vakantie een olielek ontdekken. Gebeld en kon meteen komen. Ze hebben geschoven met andere werkzaamheden en pasten de reparatie in hun werkschema in. Dat zou je eens in de \"grootstad\" moeten proberen !!?? Dat noem ik nog eens meedenken en SERVICE verlenen !!! Hartstikke bedankt jongens !!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Wederom de top service ervaren van de mannen bij Huro. 100% tevredenheidsgarantie.

perfect, zeker aan te bevelen

Ben mede door recensies na dit bedrijf gegaan. Moet zeggen dat maken ze ook waar . Top bedrijf met goed servies en vriendelijke werknemers cq eigenasrs

goede service, goed behandeld

Ik heb daar een auto gekocht voor mijn zoon.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden met aankoop van ons auto. Afspraken zijn prima nagekomen.

goede service, goed behandeld

Keurig, eerlijk bedrijf, goed en vriendelijk geholpen! Nu rijden we al 2 maanden in onze nieuwe auto en bevalt perfect. Zeker aan te raden!

goede service, goed behandeld

Wij zijn heel tevreden over Huro auto\'s! De service is uitstekend. We hebben ondertussen al twee auto\'s bij Huro gekocht. Beide auto\'s bevallen super goed. Een aanrader voor iedereen die een mooie en betrouwbare auto zoekt!

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig bedrijf, geweldige service en fijne mensen om zaken te doen. Nu derde auto gekocht, super afgeleverd, de in de toekomst te vervangen distributieriem ( pas over 10.000 km te vervangen ) nu meteen bij aflevering vervangen zonder extra kosten. Dat is toch super? Maak je toch nergens mee.Al jaren zijn wij bijzonder tevreden en willen iedereen die een auto wil aanschaffen wijzen op de geweldige kwaliteit auto\'s welke Huro in haar bestand heeft, de uitmuntende service en klantgerichtheid. Volgende aankoop zeker weten bij HURO. Mannen van Huro bedankt weer. We zijn er weer blij mee!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Super hartelijke ontvangst met als resultaat een prima inruil- en aankoopovereenkomst van onze auto en een gebruikte wagen. Als je overweegt een andere gebruikte auto aan te schaffen, schroom niet en ga naar Huro. Zeker weten dat je slaagt.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een super fijn bedrijf. We hebben vorige week een auto gekocht bij Huro,een Nissan Primera. Een zeer vriendelijke nette ontvangst,lekker kopje koffie. We hebben de auto zonder garantie gekocht. De inruilprijs was voor ons ook netjes. We hebben een prijs afgesproken en kregen er een grote beurt bij,APK keuring,en we wilden graag all weather banden,daar ook een mooie prijs voor. We kunnen er weer 20.000 km mee vooruit zonder omkijken. We merkten een trilling in de auto,hebben opgebeld,konden de andere dag vandaag dus komen,ze hebben de remschijven en remblokjes vervangen,en hij loopt nu heerlijk. We vroegen wat we moesten betalen,niks zeiden ze,dat is onze service. Zo’n goed bedrijf hebben wij nog nooit meegemaakt. Huro bedankt.

goede service, goed behandeld

Mercedes ML gekocht. Zeer aardige mensen. Goede service en garantie top geregeld👍🏻

perfect, zeker aan te bevelen

Gezellige familie bedrijf en hele goede service ze hebben ons zëeeeeer goed geholpen ook met een probleem van de auto

goede service, goed behandeld

Zeker prettige ontvangst en Informatie omtrent de auto.Hulpvaardig en je ziet mensen die genieten van hun vak.

perfect, zeker aan te bevelen

Enige tijd geleden kocht ik een Renault Clio bij Huro Auto\'s. Vriendelijke mensen, je voelt je welkom. Prima aflevering, alles top. Maar hoe zit het nu met de garantie? Verkopen kan iedereen wel, maar ook staan voor je product en echte service geven? Dat zit bij Huro dus wel goed! Ik hoorde laatst, net voor de vakantie een piep bij de achterremmen. Voor de zekerheid ging ik langs bij een Renault specialist bij mij in de buurt. De remmen waren o.k. , maar ze hoorden een ander geluid vanuit de motor. Ze vertelden me dat het zeer onverstandig was om verder te rijden; het nokkenas tandwiel bij de distributieketting zou kapot zijn. Ik Huro gebeld, en twee dagen later al, de dag voor mijn vakantie, kon ik terecht. Dat vind ik nu eens goede service, meedenken met de klant, enz. Ze zeggen niet alleen dat ze garantie geven, ze DOEN het ook, zelfs op korte termijn indien noodzakelijk. Daarmee was de kous echter niet af. Na mijn vakantie heb ik nog eens geluisterd, en het geluid was er nog steeds, maar nu nog sterker. Weer langs de Renault specialist, en die diagnostiseerde weer het zelfde euvel. Ze hebben gewoon het verkeerde tandwiel ( lees krukaspoelie ) verwisseld, volgens hem. Ik heb gelijk Huro gebeld, en ik kon smiddags om 1 uur terecht. De monteur luisterde nogmaals, en wat bleek uiteindelijk; de dynamo ( die op de hoogte van de nokkenas zit) was kapot. Hij conroleerde dit door de multiriem tijdelijk even los te maken, waarna het geluid zich niet meer voordeed. Hij bewees hiermee, dat hij dus meer verstand van Renaults heeft, dan een z.g. Renault specialist. Diezelfde dag werd hij nog gemaakt, en ik rij nu weer rond met een tevreden knorrende auto. Hulde aan Huro! Betrouwbaar bedrijf, zeer vriendelijke mensen EN deskundig! Wat wil je nog meer?

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Een super klant vriendelijk bedrijf . Ik ga er zeer zeker kijken voor mijn volgende auto .nog nooit zo een goeie garage mee gemaakt

perfect, zeker aan te bevelen

De mooie auto\'s en het veelzijdige aanbod op de website hebben me doen besluiten om eens bij Huro Auto\'s te gaan kijken. De eerste keer ben ik goed ontvangen en merkte ik dat het Huro team verstand van auto\'s heeft en met veel passie deze zaak runt. Ik voelde me erg prettig bij de benadering en daarom ben ik korte tijd later teruggekomen om een proefrit te maken en deze auto uiteindelijk te kopen. De verkoper attendeerde me erop dat de naafdoppen er niet bij zaten. Deze zijn door Huro auto\'s nieuw besteld en gemonteerd zonder meerkosten. Over service gesproken. Kleine aanpassingen die ik graag zag aan de auto werden vakkundig opgepakt en zonder meerprijs uitgevoerd. Zeer tevreden met de service, kundigheid en ook de prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad het zeker aan om eens bij Huro te gaan kijken!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik twee (2e hands) auto\'s gekocht bij Huro auto\'s en beide keren werd ik super geholpen. Geen gedoe en prettig eerlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Huro auto heeft mij super geholpen. Geweldige service en een aantal punten super uit coulance opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag mijn auto opgehaald. Het hele traject met Huro auto’s van communicatie tot afspraken en aflevering helemaal goed.