geweldig geholpen ook in garantietijd

Op zoek naar een caravantrekker kwam ik via internet bij hun uit. Hebben mooie auto's staan en zijn zeer klantgericht en luisteren naar de wensen van de klant. Het is prettig zaken doen, en doen niet moeilijk bij eventuele probleempjes. Stralen als familiebedrijf gezelligheid en zijn vakkundig. gebruiken alleen merkonderdelen. Zeer goede aflevering. Kom graag terug als er weer iets gekocht moet worden.

Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen met onze nieuwe aanwinst

Bella

Vijf sterren geven is me net te ver, want perfectie bestaat niet... Maar 4 sterren komt al heul dichtbij! Via het internet stuitte ik op Huro Auto's. Nog nooit van gehoord, maar sinds ik op zoek was naar een Alfa Giulietta vanaf 2015 kwam ik op hun site terecht. Daar stond er eentje. En wa-veur eentje! Begin maart heb ik daar de bijzondere uitvoering van de Giulietta in de kleur Blu Anodizzato (zeg maar: Kobalt Blauw) gekocht. En ik ben daar heel erg blij mee! Nergens anders nog gezien (in NL) en rijdt als een malle! De auto is goed onderhouden en top afgeleverd en na drie weken ruikt het interieur nog alsof die zo van de fabrieksband is gerold. Het is plezierig zaken doen met Huro Auto's (Sieg) en de service is top. Ze denken mee met de klant en geven je de tijd om goed na te denken over de aankoop. Eerlijk advies en geen 'marktpraatjes' als die-is-van-een-oud-vrouwtje geweest. Gewoon op z'n Brabants: straight on. Inclusief 6 maanden Bovag Garantie (niet dat 't nodig is met zo'n goed onderhouden auto) en apk! Wat wil een mens nog meer. Ik woon zelf in Amsterdam maar kom graag terug voor een jaarlijks onderhoudsbeurtje. We zullen zien. Of voor een bakkie. En als Huro Auto's nog wat worstenbroodjes inslaat, dan blijf ik daar slapen ;)

Vakkundig, persoonlijk en vriendelijk!

Afgelopen weekend een mooie, sportieve Seat Mii occassion gekocht. Auto ziet er als nieuw uit (geen krasjes/deuken), netjes gepoetst en ook nog eens Bovag garantie. Je krijgt waar voor je geld. Servicegericht, vakkundig, spontaan, klantvriendelijk en totaal niet opdringerig. Zeker een aanrader!! Ga zo door, top!!

eerlijk en persoonlijk , begrip vol klant gericht.

Een geweldig bedrijf met zeer veel aandacht voor persoonlijke omstandigheden en een top advies. Zelf geven ze ook hun eigen mening en draaien er niet omheen. Zeker een aanrader .

Verstand van zaken.

Goed en vakkundig geholpen, doen niet moeilijk over een ditje of datje. Gedreven familie en verstand van zaken.

Ondanks wat strubbelingen hebben ze ons netjes geholpen.

Super goed en zeer eerlijk bedrijf

Nu 2de auto gekocht in 1 jaar en weer zeer tevreden

Twee weken geleden mijn auto opgehaald, helaas was de hoedenplank er niet. Is besteld door Huro auto’s en werd zojuist thuis bezorgd! Super service, dank je wel!

Prima bedrijf met een uitstekende service

Nu ongeveer 2 weken geleden een Volvo V70 bij Huro Auto's gekocht. De aflevering van de auto was in orde; de auto stond keurig gepoetst met een schone motorruimte te wachten. Na een korte proefrit de auto gekocht met inruil van mijn "oude" V70. Er waren een paar kleine dingetjes waar ik later achter kwam. Alles is/wordt keurig opgelost. E-mails worden direct beantwoord met een reply of een telefoontje.

Goed en betrouwbaar bedrijf!

Laatst een Ford Focus gekocht. Prachtige auto echter bleek dat de auto inhield op de motor.. na vele pogingen om erachter te komen wat er mis was werd het opgelost! Auto netjes afgeleverd en goede service! Maken beloftes waar! Hier kunnen gigantisch veel autobedrijven nog iets van leren!

Dat dit soort bedrijven nog bestaan , ongelooflijk TOP

Hun motto is: pas als jij tevreden bent dan zijn wij dat ook , alles komt goed. Hier een gebruikte Citroen c3 lpg uit 2008 gekocht. Woord bij de daad , hier dus een zeer tevreden klant. Service : top Deskundigheid : top Prijs/kwaliteit : top

Mooie en goede auto gekocht bij Hugo autos

Na mijn aankoop welke op een spontane en vriendelijke manier tot stand is gekomen. Met een vriendelijke en eerlijke verkoper. Heb ik mijn nieuwe auto ook nog een keer aangeboden bij de (Opel) dealer voor een aankoopkeuring. Deze was enthousiast over de auto en de staat van de auto, alles was tip top in orde op een ruitenwisser blad en een koelvloeistof huisje na ( is een Opel kwaaltje volgens de dealer). Vervolgens Huro Auto's gebeld en dit gemeld. Meteen voor dezelfde week nog een afspraak gemaakt en alles is weer hersteld. Vooralsnog zeg ik Huro auto's is een top bedrijf.

Vriendelijk, vakbekwaam en betrokken!!

Moest redelijk snel een nieuwe auto uitzoeken; Heb van horen zeggen dat de service en kwaliteit van deze onderneming dik in orde moest zijn. En inderdaad, hebben voor een leuke Fiat Panda gekozen, langere proefrit bleek geen probleem! Bingo, koffie stond klaar, en het personeel handelde alles vakkundig af. Wat een betrokken team!! Aan te raden?? Jazeker!! Bedankt namens "de Thenu's"!!

perfect, zeker aan te bevelen

Een paar weken terug een mooie Alfa gekocht. Huro zorgt voor een op en top aflevering van de auto zonder bijkomende kosten. Het is een eerlijk, goed en betrouwbaar bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Bijna een jaar geleden een Volkswagen Golf 7 aangeschaft. Door de zeer positieve ervaring hebben we hier ook de tweede Volkswagen Golf 7 variant gekocht. Huro is een autobedrijf waarbij je ongedwongen naar een auto kunt kijken. Ook de garantie en de service is perfect geregeld. Hier kunnen veel auto bedrijven een voorbeeld aannemen! Groeten uit Aalsmeer

goede service, goed behandeld

Reeds 2e Mercedes ML bedrijfswagen gekocht. Zeer goede service hier kan menig dealer nog wat van leren. Zelfs na de garantieperiode was oplossen van euvel geen punt en zonder kosten. Alles draait hier om service en tevredenheid en mobiliteit van je onderneming. Heren jullie hebben een fantastisch bedrijf.

goede service, goed behandeld

Een super bedrijf. Goede communicatie en snelle service. Als er iets niet helemaal naar behoren gerepareerd wordt, wordt het kosteloos nagekeken en goed gerepareerd. Top. Zeer tevreden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

goed en eerlijk autobedrijf waar de meeste bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen heb daar een opel mokka gekocht 1.7 diesel waar na 2 weken een uitlaat geur in de auto kwam bleken de brandplaatjes te zijn van de verstuivers netjes opglost door hun en de auto rijdt en ruikt weer als nieuw toppie jongen ga zo door

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb in aug. 2017 een VW T5 gekocht, inmiddels 75.000km mee gereden, als er al eens iets was dan kon ik meteen terecht. Heel erg tevereden met hoe ze bij Huro werken, professioneel en nog gezellig ook.

goede service, goed behandeld

Top bedrijf.. Goede zorg en goede na zorg.. Volgende auto haal ik hier zeker weer.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben onze nieuwe Toyota auris hybrid hier gekocht. Na overleg met de eigenaar is hij voor ons op zoek gegaan naar een auto op maat en kwam binnen een aantal weken met de perfecte wagen terug. De deskundigheid en de service zijn top. We hebben zelfs onze oude afgeschreven renault in kunnen ruilen ! We zijn zeer tevreden over Huro auto\'s !

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

\"Eind januari van dit jaar vond ik die Jaguar S-type op internet, te koop bij Huro Automobielbedrijf te Uden waar ik nog nooit geweest was. Hij bleek vijftien jaar oud met 150.000 km, deftig grijs en prachtig uitstralend! Hij was veel te duur maar had wel alle specificaties en kwaliteiten die mij aantrokken. Kortom: ik werd verliefd en kocht de auto die daarna nog wel enige technische aandacht vereiste maar wel heel erg in de smaak viel. Nu, drie maanden later, blijkt dat de auto die ik aanschafte een prima actie was en de tevredenheid nog steeds groeit. Daarbij moet vermeld worden dat de manier waarop ik begeleid werd in de onderhandelingen en de aankoop bij de familie Roefs hartverwarmend was. Vergeet het beeld van de traditionele \"autoverkoper\" en maak kennis met Sieg, Een wat vreemde naam in deze contreien maar behorend aan een wel \"snelle\" maar uiterst charmante kerel die bewezen heeft goede auto\'s aan de man te brengen en ook de garantie geeft die hij afspreekt! Kortom: alle vertrouwen, ook na drie maanden\".

goede service, goed behandeld

Hallo, ondanks dat ik uiteindelijk een auto elders heb gekocht ben ik zeer tevreden over de werkwijze van Huro auto’s. Sieg bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben niet zo van het schrijven van reviews maar nu moet het gewoon. Wat een fijn bedrijf. Enkele maanden geleden hier een mooie gezinsauto gekocht. De auto\'s die het bedrijf levert zijn van een bepaalde klasse. Niet zo zeer dure modellen of merken maar gewoon heel goed. Ze bevatten geen krassen, deukjes, etc. Ze zijn van binnen en buiten echt brandschoon en ze worden volledig nagekeken. Helaas bleek er nu een olie probleem met de motor en nog zonder uitleg mocht ik langskomen en lossen ze het op. Ik zal zeker hier onze volgende auto weer kopen en ze ook bij iedereen aanraden!!!