Goede aftersales

Wij hebben onze Ford C-Max hier 12 jaar geleden gekocht. Stond ruim 200.000 kilometer op de teller. (Ex lease en LPG.) Ik het begin wat kleine probleempjes, maar die zijn tot volle tevredenheid en vlot opgelost. Wij hebben de auto vandaag verkocht met ruim 433.000 kilometer op de teller. Nog steeds in prima conditie. Goede koop geweest en prima aftersales.

Lexus ISF revisie

Spijtig genoeg door eerdere prutsers was mijn lexus er niet geweldig aan toe. De heren van Huro namen de klus echter aan en waren zowel in het offerte traject als de daadwerkelijke reparatie(motor moest eruit) geweldig. Eerlijk, eerlijk geprijsd, goede nazorg en gewoon echt een top bedrijf. Ik moet van ver komen maar mijn auto blijft hier in onderhoud en als ik een nieuwe lexus koop dan hier. Thanks

Top tevreden!

Veel vertrouwen in dit bedrijf. Ze houden zich aan gemaakte afspraken.

Boven verwachting!

Een mooie 2e hands Lexus aangeschaft. Laten keuren door Lexus dealer. De weinige punten die niet perfect waren en niet onder Bovag garantie vallen kosteloos gerepareerd! Wat een top bedrijf!!! Eigenaar wil gewoon tevreden klanten Waar vind je dat tegenwoordig nog.... ik raad dit bedrijf zeker aan!

Top bedrijf met betrouwbare auto,s en vakmensen als ondersteuning

Begin dit jaar bij Huro een prachtige Lexus 430 SC cabrio gekocht. De deal kwam op een prettige manier zonder problemen rond. Hun echte kwaliteit ondervond ik echter pas in september . Toen tijdens een onverwachte regenbui het dak van de cabrio dicht moest bleek de airco niet goed te functioneren. Ondanks dat de reguliere garantietermijn al enkele maanden verstreken was toch maar even langs gereden. Het koelsysteem werd meteen gecheckt en bleek niet lek te zijn. De koelcapaciteit vond men echter niet voldoende. Er werd meteen een nieuwe radiator voor de airco gemonteerd en de andere radiateur ook maar vervangen. Helaas nog niet het gewenste resultaat. Dan maar een nieuwe compessorpomp besteld in Amerika, en na enkele weken gemonteerd. Al met al toch een kostbare reparatie. Voor al deze werkzaamheden heb ik een kleine vergoeding betaald welke natuurlijk in geen verhouding staat tot de geboden service. Kortom alle lof voor dit bedrijf waar de sevice nog met hoofdletters geschreven wordt.

geweldig

Net een schitterende Lexus 300 ES gekocht bij HURO Prettig geholpen (Geen pushen voor koop) Nemen alle tijd voor je met een bakje koffie Realistische prijzen en een nette inruilprijs Hier is de klant nog koning

Geweldige prettigeservice

Zeer tevreden over de service en diensten. Prettig en betrouwbaar !!

Kwalitatief Betrouwbaar en heel vriendelijk

Ik mag sinds vandaag me zelf met trots eigenaar van een lexus ct 200 f sport noemen. Ik kreeg genoeg informatie een natuurlijk met lekker bakje koffie erbij. wat mij was gelijk opgevallen. Dat het mensen best professional en beschaafd zijn . Waar ik goede gevoel bij had. En natuurlijk die auto's ze hier verkopen zijn en perfecte staat. althans dat heb ik ervaard. Het is zeker een aanrader om hier een van hun leuke auto's te gaan kopen. Nogmaals bedankt Huroautos.

Helemaal blij en tevreden met mijn nieuwe auto gekocht bij HURO auto’s. Fijn ontvangen in de nette showroom. De auto is tip top in orde gemaakt en kon erg snel opgehaald worden. Een super enthousiaste en eerlijk team! Mocht ik in de toekomst ooit weer een auto nodig hebben komen we zeker terug!!

Betrouwbare enthousiaste service!

Ik heb een prachtige Lexus hier gekocht. Een betrouwbare zaak waar je alleen maar met de beste auto naar huis gaat. Mede door de uitstekende service. Afspraak is afspraak. Hier kan je met gerust hart een auto kopen. Ook een nette prijs gekregen voor een onconventionele inruil auto.

Perfecte service

Bij Huro kocht ik in mei jl. een Lexus 450h. De auto was in prima staat en presteerde geweldig. Op mijn verzoek kon ik vóór de koop nog even naar de onderzijde kijken. Daarna kreeg ik 6 maanden garantie met de mededeling: "Wij kijken niet zo precies naar die zes maanden, de auto moet gewoon goed zijn." Toen ik na een half jaar toch even terug ging voor een piepje bij het rijden over een verhoging, ging verkoper Sieg direct mee en contrateerde dat dat moest worden opgelost. Het bleek iets te maken te hebben met de schokbrekers en er werden meteen twee nieuwe origineel Lexus schokbrekers geplaatst. Dit terwijl hij toch ook geloofwaardig was overgekomen als hij verteld had, dat het bij zo'n occcasion normaal is om een piepje te horen. Niets dan lof dus voor dit geweldige adres. Sieg benadrukt, dat hij alleen goede (liefst Toyota of Lexus) occasions verkoopt, waarvan hij weet, dat ze voor 100% betrouwbaar zijn. Maar ook de ingeruilde auto's van andere merken worden geleverd met dezelfde service.

Een absoluut top bedrijf

Toen ik de foto’s van de auto die ik wilde kopen op internet zag, kon ik me niet voorstellen dat de auto er in het echt zo mooi zou uitzien. Toen ik hem bij HURO in de showroom zag staan kon in mijn ogen dan ook niet geloven. Bij mijn vrouw zag ik dezelfde reactie. De auto zag er van binnen en buiten uit als nieuw. Proefrit was al bijna niet meer nodig, maar een ritje met de fluisterstille 3.0 liter V6 deden de rest. Nooit gedacht dat ik ooit nog in zo’n mooie limousine zou rondrijden. Er werd nog een kleine reparatie uitgevoerd waardoor ik met alle kenmerken van HURO kennis heb gemaakt: Het is een echt familiebedrijf waar service, deskundigheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Gecombineerd met een goede prijs/kwaliteit verhouding is dit bedrijf toekomst bestendig. Sieg, Kevin, Bas en de sympathieke monteur wiens naam ik helaas niet ken: DANKJULLIEWEL. Jullie zijn stuk voor stuk toppers.

Huro gaat net dat stapje verder

Ik had sinds de winter van 2020 problemen met mijn Prius III uit 2009. Deze had 2 hardnekkige issues nl. het willekeurig leeglopen van de accu en een terugkerende waarschuwing op het display dat de parkeerrem niet zou werken. Eerst bij 2 officiële Toyota Louwman dealers naar laten kijken, waar ik al jaren mijn onderhoud liet doen: geen oplossing gekregen maar wel een flinke rekening en een vaag verhaal dat er meer onderzoek nodig was (wellicht dagen) en de kosten zouden kunnen oplopen tot 5000€.. (waardoor de auto total loss zou zijn). Ik had het al bijna opgegeven tot een kennis mij wees op Huro Auto's in Uden en na een belletje in juli hebben ze de auto grondig onderzocht waarbij het onderzoek over het weekend heen getild werd en toen kwam het goede nieuws; de oorzaak was gevonden. De afgelopen maanden kan ik weer met een gerust hart in mijn auto stappen want de melding is niet meer teruggekomen en de accu loopt niet meer leeg. Huro / Sieg hebben goed werk geleverd en gingen verder waar de officiële dealers de handdoek wierpen! Als ik straks een occasion zoek ga ik eerst bij Huro buurten!

Al met al, een dikke tien.

Na een korte proefrit met een prachtige zwarte Lexus UX die mij bijna overtuigde, vond mijn vrouw toch dat de auto voor haar te klein was en dat zij er te krap in zat. Dan wilde ze toch liever nog wat jaartjes in onze NX blijven rijden. Echter, tijdens de koffie liet Sieg ons in de showroom nog even een wat jongere NX F-Sport zien. Alles nog net even fraaier dan de onze, met wat modernere technologie. Helemaal goed dus, behalve dat er geen open dak in zat, maar het panorama dak maakt veel goed. Eigenlijk was mijn vrouw meteen verkocht, de auto leek wel spiksplinternieuw. Onderhandelen was niet nodig, hetzelfde bedrag dat we terug zouden krijgen bij de UX, bleef hetzelfde bij deze NX. Geen rare fratsen dus, en daar houden wij van. Na er thuis nog even over nagedacht te hebben, hakten we in de middag de knoop door en hebben Sieg telefonisch het groene licht gegeven. 'Geen zorgen', zei hij, 'volgende week staat hij er als nieuw bij'. Dat was geen woord teveel, wat mij meteen wel opviel toen we de autogingen halen, was dat de winterbanden waar de auto op stond in de showroom, vervangen waren voor 4 nieuwe reguliere exemplaren en ook de remblokken waren helemaal nieuw. 'We laten u natuurlijk niet de weg opgaan met winterbanden en slechte remmen' was het commentaar. De winterbanden heb ik achtergelaten bij de garage, die gebruik ik toch nooit. Al met al, een dikke tien van ons.

High quality delivery and support

I bought my first car - Lexus CT200h 2015 - from Huro Autos through online. Seig facilitated the purchase and delivery. There was a short delay due to quality check and repainting of the car. But Seig kept me on the loop all along and did his best to deliver the car as beautiful as I saw them in the pictures. Been driving this car for a few months now, I don't have any problem with it. I'm absolutely satisfied with this car and the entire buying experience, and will most likely come back to them when it's time for the next car

• Would you recommend us? Yes

Geen auto toch een duimpje omhoog

Zaterdag even langs geweest. Helaas kwamen we qua prijs niet met elkaar overeen qua inruil met onze Lexux NX, maar ik geef 9 sterren voor het enthousiasme en de vakkundigheid van deze specialist. Het was erg gezellig, mooie nette auto's in de showroom en ook de koffie was prima. Wij komen nog terug.

Goed gevoel en vertrouwen

We hebben een lexus IS gekocht en zijn zeer tevreden over HURO auto's. Het fijne contact, het goede gevoel bij de koop en vertrouwen wat we kregen om te kiezen voor deze auto. Met de service zit het helemaal goed. Want we zijn al een keer terug moeten komen voor een kleine reparatie. Geen probleem, leenauto en snel afgehelandeld binnen de garantie allemaal. Top.

Super service, betrouwbaar en aardig personeel

Ik heb een auto gekocht bij Huro. Er was een klein probleem met de auto. Ze hebben het beter opgelost dan nodig was. Echt een perfecte service, je merkt aan alles dat ze echt voor een tevreden klant gaan. Aan mij hebben ze een vaste klant. Compliment!

Keurig

Heb hier een keurige auto van hun staan. Natuurlijk wel beste merk ter wereld waar niet snel wat aan mis is. Avensis t27.

Komen afspraken na

In een woord geweldig

Bij aankoop nieuwe auto na een week twee keer lege accu. Accu is door ~HURO zonder verdere commentaar vervangen door een nieuwe accu. Reeds meerdere auto's bij HURO gekocht. Alle auto's geweldig zonder mankementen en of storingen. Het aanbod de kwaliteit en service bij HURO is van een zeer hoog niveau alsook de service en de klantvriendelijkheid. Uitstekend bedrijf, mensen weten waarover hert gaat en waar ze mee bezig zijn. Super.!!!!!!!!!!! Volgende keer weer naar HURO!!!!

We hebben er afgelopen tijd 2 auto's gekocht. Goede communicatie en service, aflevering. 1 klein puntje, er zaten door het wassen van de auto veel water ( kalk) vlekken. Dat oogt niet zo mooi bij het afleveren.

persoonlijk betrokken bij je wensen.

Top bedrijf , staat altijd voor je klaar met goede adviesen en is realistische met de prijzen. leverd echt top auto's voor een goede prijs .

tevreden en uitstekend!

Ik heb laatst een lexcus NX 300h gekocht bij dit bedrijf, ik werd uitstekend geholpen, supervriendelijk bedrijf. ook staan ze altijd open voor hulp en/of advies en ook erg betrouwbaar! als u opzoek bent naar een mooie auto met vriendelijke service, dan raad ik u Huro Auto's zeker aan.

Heel fijn ervaren bedrijf

Heel vriendelijk, vakkundig bedrijf