Heel tevreden met de service en prijs

Al jaren een tevreden klant.

Prima onderhoudsbeurt!

Goed en klantgericht geholpen, incl. goede voorbereiding.

Fijne garage!

Hele fijne garage, zijn al 14 jaar klant. Altijd een eerlijk advies en goede service

Gezellig bedrijf, goede experts, laten je welkom voelen

Snelle reparatie, uitstekende service en meedenkend.

Goed en snel geregeld

Altijd alles goed en snel geregeld

Klantvriendelijk

Geweldig de auto is opgehaald en weer thuis gebracht. ( de monteur woont op ons dorp ) Tussen door gebeld over de werkzaamheden van de auto .

uitstekend

goede service en nooit problemen

goede garage met goede vakkennis en service

zeer tevreden

Vriendelijk en keurig geholpen

vakkundig personeel, vriendelijk te woord gestaan.

Super klantvriendelijk en eerlijk

Mijn auto weggebracht voor grote beurt Alles gedaan wat gedaan moest worden maar de dingen die nog een paar maanden konden wachten niet gedaan maar wel aangegeven. Ik hou van de eerlijkheid!

Goed werk en heldere communicatie

Super blij met dit autobedrijf

Enorm blij met dit autobedrijf!!zeer goede service ,werken snel en vakkundig en houden zich aan de afspraak.vriendelijk bedrijf met zeer goede monteurs.

Zoals van ouds, gewoon top!

Prima vaklui, zeer vriendelijke receptionist (Leo)! Deze garage repareert nog waar het kan, waar vele andere “vakgarages” alleen goed spullen kunnen vervangen. Dat merk aan je portomonnee. Gewoon topkwaliteit voor een eerlijke prijs.

Super geholpen

Very good service, top machanics, very helpful.

uitstekend

klantvriendelijk gericht

Heel fijn!

Ik was nog maar net in Goudswaard komen wonen en m'n auto ging kapot. Ik moest dus nog een garage vinden en had al gezien dat er hier één op het dorp was. Aan de telefoon te woord gestaan door een vriendelijke man die gelijk mee zat te denken met wat hij voor me kon doen. Ik kon dezelfde dag nog terecht en tegen verwachting in was de auto nog voor het pinksterweekend klaar. Dat was super! Ik heb er een hele fijne ervaring aan gehad en was er echt heel blij mee. Ik heb m'n nieuwe garage gevonden. :D

Beveel deze garage aan prima service

Goede service en klantvriendelijk

Wordt goed geinformeerd over de kosten vooraf. Dit is heel fijn je komt niet voor verrassingen te staan.

Aandacht voor (de vragen van) de klant

Overleg vooraf over wat wel / niet moet gebeuren. Je wordt gezien en gehoord.

Zeer tevreden!

Vooraf prijsopgave, prima service en vakkundig geholpen!

Super geweldig

Erg fijn geholpen, service staat bovenaan

Molendijk 71 B

3267AL Goudswaard