Klantvriendelijk en snel geholpen

Ze zijn zeer klantvriendelijk en snel met het behandelen van de auto , alles wordt netjes vermeld als er eventuele extra kosten bijkomen zodat je niet voor een verrassing komt te staan

Prettige service door garage Burik.

Ik moest op korte termijn mijn auto Apk laten keuren. Aan de telefoon direct vriendelijk geholpen dat ze snel een plekje hadden, direct iets afgesproken en auto makkelijk s ochtends kunnen afzetten. Om half 2 al een belletje dat de auto klaar was (met informatie over wat ze hebben gedaan), ik was zelf niet in de gelegenheid om deze voor half 6 op te halen dus mocht ik hem de volgende ochtend ophalen. Nadat ik de auto had opgehaald kreeg ik de factuur opgestuurd, super nette service dus. Heel tevreden over Burik!

Super service

Stage Burik geeft super service en ik heb weer een hele strakke auto.

Zeer fijne en goede garage

Ik kom hier al vele jaren en heb menige auto's via deze garage gekocht. Ik doe dit, omdat ik overtuigd ben van de kennis en het vakmanschap van de monteurs en de eigenaar. De reparaties zijn altijd prima, snel en correct uitgevoerd tegen een goede prijs. Ik moet er een flink stuk voor rijden, maar heb het er graag voor over. Deze garage is zeker een aanrader, mede gezien het feit dat alle schade's van elk merk gerepareerd kunnen worden en deze garage in bezit is van een eigen spuiterij.

Vriendelijk, attent in opvolging van opdracht

zeer klant gericht , aangenaam .

Top garage

Zeer goed en snel geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe autootje. Uitermate vriendelijk en vakkundig personeel. Zeer tevreden!

Snelle vriendelijke service! Prijskwaliteit:uitmuntend!!

Vriendelijk, snel en accuraat geholpen!

Super snelle service!

Snelle service om een APK uit te laten voeren.

Goed en snelle service

Bij probleem wordt gelijk geprobeerd je te helpen

hele goede behandeling

mensen die vakwerk leveren.

Vriendelijk, vakkundig, komt afspraken na.

Een kleine vankgarage met gewone mensen en niet zo'n opgeplpfte dikdoenerige merk dealer garage. Keurige vriendelijke., behulpzame mensen.

prima geholpen

Onverwachtte pech in Goudswaard,en hoewel wij geen klant zijn bij Burink,toch als klant geholpen

Klantvriendelijk en ter zake kundig

Kom nu al enige keren in deze garage, tot op heden altijd na tevredenheid, zal dan ook zeker niet de laatste keer zijn, al schrik ik wel van de bedragen, die reparaties kosten, ook al zijn ze beduidend lager, dan bij de dealer.

Fijne mensen

Goede monteurs en vriendelijk

Top garage snelle service

Snel gemaakt en de garage denkt met je mee

Goede Service

Bij aankomst wordt je perfect geholpen en alles netjes afgehandeld

Helemaal top

Je wordt goed geholpen, zijn vriendelijk en vooraf is de prijs doorgegeven.

Keurig en netjes geholpen

Prima geholpen

Snelle service , klantvriendelijk en Helemaal tevreden !

De beste garage waar ik persoonlijk tot nu toe geweest ben! Zoals vermeld in de titel is de service top , zijn de prijzen zeer redelijk en de medewerkers behulpzaam , meegaand en eerlijk! De leenauto's zijn tevens ook prima en goed geregeld ! Kortom niks te klagen.

Top en deskundig

Goed overleg van te voren wat er gebeuren moet. Snelle service

Perfect service with a smile.

Best garage voor jullie auto, echt topper.

Heel tevreden met de service en prijs

Al jaren een tevreden klant.