Een sublieme service en ervaring bij auto Vreman

Nooit gehoord van auto Vreman, we zijn geen kenners en komen niet uit de buurt. We zochten al geruime tijd naar een mooie Skoda Yeti. Al meerdere dealers gesproken. Ervaring; Stuk zonder te weten! geen service, inruiler voor een habbekrats,geen moeite doen enz. Negatief dus. Met dat beeld een afspraak met een zeer vriendelijke verkoper Dhr Segers gemaakt. En wat blijkt; Er bestaan nog bedrijven met een hart ipv alleen de centen. Auto stond klaar en we kregen geruime tijd voor een proefrit. Na terugkomst Dhr Vreman gesproken. Ondanks de drukte nam hij alle tijd voor ons zonder irritante tussendoor telefoontjes. Groot was mijn verbazing dat ik meer voor mijn inruiler kreeg dan wat ik gevraagd had. Uiteindelijk konden we de zwarte Yeti ophalen. Na uitleg en afhandeling door Dhr Segers werden we nogmaals zeer aangenaam verrast doordat ongevraagd de distributieketting preventief zonder extra kosten vervangen was. Na een mooi pretpakket met streekproducten zijn we met een zeer grote big smile terug gekeerd naar Deventer waar onze trots nu voor de deur staat. Door deze service en hartelijkheid hebben we besloten dat we alle onderhoud van de Yeti bij auto Vreman overlaten. Dik 5 sterren. Mensen bedankt en tot ziens, we raden jullie bij ieder aan.

Very professional people.Reliable company.

Hello to everybody, My name is Peter and I am a foreigner in Nederlands. I want to share with everybody my experience with AUTOVREMAN. I pick up my car from this dealer today. This car it is 100% in perfect condition .What I see first time on Autoscout last week it is exactly what I find today. I recommend gladly to everybody!!!! Don t hesitate and call them if you are interested about one car. Mr Ewald Segers it is truly professional and a person which you can trust.He help me with all the export documents necessary to register this car in my country Congratulations !!!! Thanks again AutoVreman

• Would you recommend us? Yes

Heel fijne garage

Had een gisteren een afspraak voor APK, grote beurt en bandenwissel. Alles tip top verlopen, zelfs haal en breng service was keurig. Dat allemaal tijdens de corona crisis. Auto wordt door personeel behandeld alsof het hun eigen auto is. Dit is een garage die zeer klantvriendelijk is en met je meedenkt. Super.

prima service

Vriendelijk en nette medewerkers. Werkplaats ziet er netjes, opgrruimd uit.

Erg positief!

Ik heb zojuist mijn nieuwe auto mogen ontvangen. Alles is helemaal in orde en als besproken. Ik werd geholpen met een goede en vriendelijke service. Ik zou Auto Vreman zeker aanraden.

Uitstekende Service

Prettige samenwerking en super snelle levering van mijn occasion.

Top bedrijf!

In ben in het verleden bij meerdere garages geweest. Maar deze waren niet te vertrouwen. Nu kom ik een paar jaar bij autoVreman. En ik kan vind hun echt een top garage. Klant vriendelijk, staan altijd voor je klaar, zij denken met jou mee en de service is echt super. Eindelijk een garage die ik vertrouw. Dankjewel autoVreman voor de hulp wanneer ik in nood zit. Vriendelijke groeten Stephanie

Erg goed!

Op aanraden van een bekende de auto van mijn vrouw daar vorige week gebracht voor een beurt en de winterbanden wissel. Net bedrijf met hele grote werkplaats. Gratis (!) leenauto. Auto was op de afgesproken tijd klaar en netjes gewassen. De rekening was iets boven de helft van wat ik normaal bij de dealer betaal. Ik kom er terug!

topbedrijf

Enige weken terug een Mazda MX5 gekocht bij Vreman. Mooi bedrijf en zeer vriendelijk personeel. Er hangt daar gewoon een goede sfeer. We deden zaken met Rene vreman, de eigenaar. De auto bevalt prima. We hadden nog wat vragen achteraf en de aftersalesman pakte dat erg goed op. We zijn erg tevreden met de auto en het bedrijf.

Matig

Na reparatie van mijn cardanas begon deze bij een snelheid tussen 95 en 110 te trillen. Hiervoor meerdere keer bij vreman geweest, gezegd werd dat dit probleem er al was en niet door hun doen kwam. Toevallig allemaal net na de reparatie, naar mijn idee werd ik gewoon niet serieus genomen. Ik had verwacht dat een reparatie van 500€, en dat voor een lager wisselen, met garantie kwam. Bij 3 andere garages geweest en die vertellen dat waarschijnlijk de as, na demontage, niet correct is gemonteerd waardoor deze trillingen kan veroorzaken. Dan sta je wel even met je mond vol tanden. Voortaan ga ik wel ergens anders heen.

top garage!

ontzettend goed geholpen bij Auto Vreman met aanschaf van een nieuwe auto. Zeer vriendelijk, en nemen goed de tijd om alles netjes en correct af te handelen. ook bij afleveren een duidelijke uitleg gekregen van de auto. al met al super tevreden over deze garage!

Uitstekend , klantvriendelijk en deskundig

Prettig zaken doen met Ewald Segers van auto Vreman. Bij toeval bij dit bedrijf terecht gekomen; hadden de juiste auto voor ons. Afspraak gemaakt voor aflevering , waarbij zelfs de monteur meedacht en auto volledig naar wens klaarstond. Hier geen loze belofte,s , geen gladde verkooppraatjes . Maar je weet waar je aan toe bent. Bij auto Vreman zijn begrip service en klantvriendelijkheid de basis voor tevreden klanten.

Uitstekend autobedrijf!

Vriendelijk personeel, goede service, nemen de tijd voor je en komen afspraken na.

waardeloos, terugbellen niet dus

zaterdagochtend gebeld voor een auto, u wordt teruggebeld , 16.00 niets gehoord, zelf weer gebeld. zondag wezen kijken . auto stond buiten. dinsdag wederom gebeld, vriendelijke receptioniste; u wordt asap teruggebeld, wederom niet dus . helemaal klaar met auto Vreman.

Super in een woord.

Elke keer zeer goed geholpen !! Vriendelijk en kundig personeel. En redelijke prijzen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekke band, auto opgehaald en weer teruggebracht. Geweldige service. Betaalt alleen de reparatie. Klasse!!!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden klant. Verschillende auto\'s gekocht bij René naar alle tevredenheid. Ik heb het zelfs aangedurfd blind op hen te vertrouwen en heb op afstand een auto gekocht van een plaatje en beschrijving. Men is kundig en betrouwbaar dus uiteraard werd dat een avontuur zonder problemen.\r\nOnlangs een nieuwe bedrijfsbus aangeschaft en uiteraard was ook dat weer top geregeld. \r\nOnderhoud gebeurt top, snel en zonder onverwachte kosten. Zijn er wel bijzondere dingen dan wordt er overlegd. Een leenauto of fiets is nooit een probleem of je wordt gewoon netjes thuis gebracht. De auto wordt netjes gewassen thuis neergezet als je toevallig niet in de gelegenheid bent hem zelf op te halen.\r\nEen garage waar ik blijf op durf te vertrouwen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weer positief verrast, na een onderhoudsbeurd aan mijn Skoda octavia. nettje gewassen en uitgezogen terug op de inrit! Team Vreman ga zo door!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op za 6 april (ochtend) bleek dat de reparatiekosten van mijn vorige VW Passat (uit 2006, km.stand 441000) te hoog waren. René heeft mij toen geadviseerd over te gaan tot de aanschaf van een andere gebruikte auto. \r\n\r\nAangezien ik niet zonder auto kan was het belangrijk snel een andere auto te vinden. Vervolgens op za 6 april (middag) - met advies van René - een andere Passat gevonden op internet, een proefrit gemaakt en gekozen voor aanschaf van de betreffende auto op voorwaarde dat de keuring door Autovreman op ma 8 april een positief resultaat zou hebben. Na goedkeuring kon de auto op 12 april op mijn naam gesteld worden. \r\n\r\nSamengevat: in zeer korte tijd met uitstekende service en garantie een prima occasion aangeschaft via Autovreman.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De avond voordat we zouden vertrekken naar Frankrijk liep de motor op 4 ipv 5 cilinders. Toch nog even langs Vreman gereden. René heeft ons ontvangen en een andere bobine geplaatst zodat wij toch op reis konden. Top geregeld!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede service.Ik was er voor een onderhoudsbeurt. Werd thuis gebracht en auto werd gewassen weer op thuisadres afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met Vreman is al jaren SUPER! Denkt echt mee met de klant en de service is Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb nog nooit spijt gehad van mijn keus om naar René te gaan. Ouderwetse service van een modern profi bedrijf. Inmiddels al weer snelle kilometers aan het maken in mijn 2e S-max, een perfecte uitvoering door René gevonden, gehaald en opgeleverd. Super tevreden, zo vind je ze nog maar weinig!