Alleen maar positief

Wij hebben onderhandeld met Dennis. Vlot en snel konden we een overeenkomst bereiken. Goede inruil voor onze auto en ook verdere afhandeling verdient een pluim!

Perfect geholpen, vriendelijk, professioneel en uiterst behulpzaam. Ben erg tevreden!

Nette auto voor een super prijs! Dennis heeft ons geweldig geholpen!

Mooie automobiel aangeschaft

Top zaak . Goede service en net goed gekwalificeerd personeel. Dennis Top man

zeer, ..... zeeeer goede/fijne ervaring

Gebeld voor bekijken van een Golf. Vriendelijk te woord gestaan, en afspraak gemaakt. In een prettige sfeer ‘onderhandeld’ met Dennis En tot een overeenkomst gekomen. Bij aflevering van de auto heeft Dennis meer gedaan dan bij de onderhandelingen afgesproken. Service en klantvriendelijkheid in een woord : SUPER.

Goede service en een prettige sfeer.

Wij hebben bij Autovitel een 2de hands Audi gekocht en zijn hierbij zeer vriendelijk en kundig geholpen. Daarnaast is een kleinigheidje wat naderhand op trad bij de auto op een zeer coulante manier opgelost. Al met al dus een zeer prettige ervaring en ik ga zeker eerst een blik werpen bij Autovitel voor een volgende aankoop.

Komt afspraken na, goede service.

Auto werd keurig afgeleverd.

Heel blij met de BMW 520D die ik heb gekocht....

Bij Autovitel een 520d gekocht uit 2012 (ik ben derde eigenaar). Ondanks dat de auto iets ouder is dan de gemiddeld verkochte auto's van Autovitel heel netjes en serieus behandeld. Kleine zaken die wij voor aflevering hadden afgesproken werden keurig nagekomen. Door de drukte bij Autovitel soms een beetje moeilijk om via email kontakt/antwoorden te krijgen maar dat was ook wel begrijpelijk. Ik rijd nu ca. 3 maanden in de auto en ben nog steeds heel tevreden. Prachtige auto en kom hier zeker weer terug voor de volgende BMW. Een echte aanrader....

Uitstekende service!

Ik ben vanaf dag één in mijn zoektocht naar een BMW uitstekend geholpen door Dennis. Er waren wat puntjes bij de auto en deze heeft hij voor de uiteindelijke verkoop allemaal verholpen. Je merkt dat service (net als bij de BMW dealer zelf) ook bij Autovitel erg hoog in het vaandel staat. Nu al een paar weken trotse eigenaar van een mooie 3-serie.

Afspaken omtrent aankoop X5 worden goed nagekomen

Wij zijn prettig ontvangen door verkoper Dennis Prettige begeleiding van de aankoop We hebben veel plezier met onze bmw X5

Super geholpen

👍👍👍👍👍👍👍

Er wordt rustig de tijd voor je genomen, men is vriendelijk er worden geen "vervelende verkooppraatjes" gehouden.

Verrassend klant gericht!

Eerder had ik een lease auto van het merk BMW en Alfa Romeo. Nu ik zelf een auto moest kopen was ik op zoek naar de beste prijs kwaliteit met wat degelijkheid! Met open armen ontvangen, prima advies, uitstekende service, voelde me klant! Geen mooie praatjes, gewoon eerlijke antwoorden. Super tevreden en vertrouwen in de samenwerking. Rij straks graag om, zodat de auto hier in onderhoud komt.

Betrouwbaar

Een prima bedrijf. Ik heb er goed kunnen handelen en voor mijn vorige auto een hele nette inruilprijs gekregen. Een ongedwongen sfeer en zeer correcte medewerkers. Ik ga hier in de toekomst zeker nog terug komen.

Prettig en professioneel geholpen

Hier terechtgekomen op zoek naar een BMW Z4, uiterst prettig en op een goede manier geholpen, waardoor de keuze ook snel was gemaakt. Blijf hier graag voor reparatie en onderhoud, is en uurtje rijden denk ik meer dan waard.

Vorig jaar november bij Autovitel een BMW 520 D Touring aangeschaft. Zowel over de auto als het bedrijf ben ik zeer tevreden en zou toekomstige BMW rijders dit bedrijf zeker aan raden.

goede prijs-kwaliteit verhouding en service uitstekend

Import bedrijfsauto verliep niet volgens planning. Leenauto gekregen voor enkele weken! Communicatie over verloop levering was transparant en prettig. Goede deal en zeer tevreden met auto.

Vriendelijk, klantgericht en eerlijk

Gespecialiseerd in en gepassioneerd over BMWs. Veel keuze. Vriendelijk en eerlijk advies. Ze doen hun best om een perfecte auto te leveren. Ik raad Autovitel aan iedereen aan.

Nette zaak, kundig personeel, een auto kopen bij AutoVitel was een feestje

aandachtspunten van deze auto werden kundig en juist verholpen voor de definitieve koop.

Ouderwetse service!

In onze zoektocht naar een nieuwe auto zijn we mede door de goede reviews bij Autovitel terecht gekomen. Een afspraak ingepland bij Dennis om de auto te gaan bekijken. Door werk de afspraak moeten verplaatsen naar een andere dag. De desbetreffende dag de rit naar Waalwijk gemaakt om de auto te bekijken. Het bleek zijn vrije dag te zijn.. Echt super service Dennis! Ik ben hartelijk door Dennis ontvangen en heeft mij in alle rust de auto laten zien. Na een proefrit was ik verkocht. Na een nachtje slapen toch nog twijfels of dit de juiste auto voor ons was. Dennis op de hoogte gesteld. Op dit soort momenten maakt de verkoper het verschil, geen enkel probleem zei hij en als ik nog iets wilde weten was ik van harte welkom. Na wat verder zoeken toch weer bij de auto uitgekomen waarin we hadden proef gereden. Nogmaals een afspraak gemaakt om nog een keer langs te komen, ditmaal met mijn vrouw. Wederom goed ontvangen door Dennis! Ditmaal waren we er snel uit dit moest hem worden. De deal was daarna snel gesloten. Ik wil Dennis heel erg bedanken voor zijn manier van verkopen, zo zie je het helaas niet vaak meer, dit was een hele prettige ervaring. Als we gaan kijken voor een nieuwe auto voor mijn vrouw gaan we weer naar Dennis toe!

Fijn bedrijf ,nadat auto was aangeschaft was er een probleempje met de navigatie ,is direct kosteloos opgelost Dennis is een betrouwbare top verkoper is altijd bereikbaar en komt z,n afspraak na .helemaal top ☕☕

Top bedrijf met eerlijke betrouwbare auto's en veel vakkennis

Wij hebben een super goede ervaring, zijn goed geholpen en hebben een (h)eerlijke auto gekocht! Ook inruil was correct naar waarde! Verkoper met veel (BWW) kennis !

3 maanden geleden mijn 1e bmw aangeschaft, een bmw 225 en bevalt buitengewoon goed, prettig geholpen door Dennis en alles was binnen een week geregeld, auto Vitel is zeker aan te raden

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het vertrouwen in AutoVitel!

Top Bedrijf

Aanrader!!

Mooi en professioneel bedrijf met als specialisme BMW. Heb een erg prettige ervaring gehad bij de aankoop van mijn huidige BMW 420D bij Dennis. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en we zijn er snel samen uitgekomen. Voor mijn volgende BMW ga ik zeker weer contact opnemen met AutoVitel!

Elzenweg 39 5144 MB Waalwijk

416 34 82 58

Over Autovitel

Onder de rook van de Efteling en in het land van Piet Klerkx staat het pand van AutoVitel op een perceel van 4000m2 met showroom, werkplaats en een groot buitenterrein. Het pand zelf is een karakteristieke oude fabriek met mooie houten spanten uit de jaren 50 en is ongeveer 1400m2 groot. AutoVitel is Bovag aangesloten en gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van BMW & MINI. It's all about BMW en MINI bij AutoVitel in Waalwijk.