Fantastisch!!

Fantastische service! Van eerste contact tot en met de after-service!! Dank jullie wel Dennis en collega’s. Ik ben zeer tevreden.

We waren al heel lang op zoek naar een volkswagen. Na op meerdere plekken gewindow shopt te hebben, uiteindelijk terecht gekomen bij AutoVitel via een advertentie. Wij zijn zo goed geholpen door Ashwin en eigenlijk binnen 1 uur getekend. De tweede keer dat we bij autovitel kwamen was de dag dat we de auto rijklaar mochten meenemen. De auto hebben we nu maar paar weken maar zo goed afgeleverd en 100% tevreden mee. We waren in de eerste instantie best sceptisch over het kopen bij een autobedrijf ipv dealer. AutoVitel heeft ons het tegendeel bewezen. Dank daarvoor!

Fijn auto kopen hier

Mijn ervaring met auto inruilen en kopen is zeer positief. Ashwin was vriendelijk, behulpzaam en kwam alle afspraken na. Erg prettig en aanrader!

Land Rover geïmporteerd naar Oostenrijk - ging geweldig!

Na lang zoeken vond ik eindelijk mijn droomauto - Landrover Discovery - bij Auto Vitel. Ik kocht de auto zonder hem te bekijken, dus ik was achterdochtig. Maar de verkoper was erg vriendelijk en betrouwbaar. Na vele e-mails en een onafhankelijke controle van de auto heb ik daarom de volledige koopsom overgemaakt en een paar dagen later kwam de auto direct bij mij thuis! Ik kan Autovitel van harte aanbevelen!

Het bedrijf geeft direct een vertrouwd gevoel van eerlijk zaken doen.

Direct goed, persoonlijk en vriendelijk geholpen

Helemaal geweldig

Zeer Vriendelijk,fijne service,je word leuk geholpen,zeker niet opdringerig, Ik beveel Vitel aan,kom er zeker nog wel terug, Harsikke Bedankt.

Heel prettig

Vriendelijke personeel, fijne ervaring

Top bedrijf.

Ik heb een hele goede ervaring met auto vitel. Ik heb in febr. een BMW 2 actief tourer gekocht met volle tevredenheid Een paar puntjes achteraf werden direct verholpen. Dennis die mij met volle tevredenheid geholpen heeft , is iemand en die geen nonsens praat . Mijn volgende auto zal ik ook zeker daar kopen.

Zeer goed en professioneel geholpen

Ik heb een Nissan QASHQAI automaat gekocht bij Autovitel met 6 maanden BOVAG garantie. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis. Gewoon een goed gesprek gehad en mocht ook de auto op de brug zetten om te kijken aan de onderkant van de auto. Proefrit gemaakt en we kwamen al snel op een deal. De auto was al rij klaar dus ik kon uhm gelijk meenemen want ik woon zelf in Zoetermeer. Op de terugweg naar huis kwam ik in de file en met het optrekken voelde ik wat trillingen maar ik dacht er niet zo veel aan en dacht dat het aan de weg lag daarna begon het weer te rijden en merkte niks meer. Toen ik thuis kwam heb ik een stukje gereden met de kinderen toen merkte ik weer trillingen en hoorde ik zachtjes een schrapende geluid. Er was iets mis met de transmissie. Dus ik belde Dennis op en het uitgelegd wat er was en die zei gelijk dat gaan we gelijk op pakken 15 min later werd ik gebeld door de garage en ik kon gelijk de volgende dag terecht. Ook de garage hoorde het en ik kreeg een leenauto mee en mijn auto werd gemaakt zonder tegen woord. Ze hebben me echt zeer professioneel geholpen en ze hebben hun woord waar gemaakt en mijn auto is netjes gemaakt. Ik kreeg een nieuwe transmissie. Autovitel is eigenlijk gespecialiseerd in BMW en ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen want de service die ze verlenen en de vriendelijkheid is gewoon zeer maar dan ook zeer goed. Als ik in de toekomst een andere auto gaat kopen ga ik zeker terug naar AUTOVITEL. Dennis bedankt en ook de jongens van de garage echt top.

Fantastisch, Mijn vorige auto ingeruild bij AutoVitel en fantastisch geholpen door Ashwin en collega’s! Veel groeten, Bea

Super service vriendelijk professioneel. Dennis bedankt voor het verkopen van een geweldige auto

Een professioneel bedrijf met een vrolijke uitstraling. Een super mooie auto aangeschaft. Dennis bedankt voor je openheid en nog vele jaren in jullie branche toegewenst.

Service met een hoofdletter S.

Hier krijgt de klant een geweldige service.

Eerlijke goede behandeling

Contact met de verkoper dennis was geweldig, en we kwamen er uit met een eerlijke inruilprijs voor mijn auto. De manier van afhandeling en begeleiding van de koop hebben we ronduit als prettig ervaren. En wat zijn we blij met de geweldige aankoop van de bmw 520 D sportline We komen graag nog eens in het normale leven, terug om een bakkie te doen. Leo

Super goed geholpen

Ik raad iedereen dit bedrijf aan Super goed geholpen door Dennis Verkopers hebben erg veel verstand van het merk bmw en hebben voor iedere liefhebber wel de juiste auto staan Bedankt voor de goede en fijne service En ik kom zeker terug om mijn auto bij jullie in onderhoud te houden! Nogmaals bedankt

Problemen met andere verkoper.

Auto Vitel heeft mij uitstekend geholpen als tussenpersoon bij een garantie issue tussen koper en verkoper. Dit door diagnose stellen, advies te geven en informeren van verkoper. Hartelijk dank Auto Vitel!! Zodra mijn auto onderhoud of iets dergelijks nodig heeft kom ik naar jullie.

Dennis en Mark, bedankt voor alles, jullie zijn geweldig.

Prachtige auto's voor een eerlijke prijs

Dennis is een no-nonsense vent die tevens luistert naar zijn klant. Ik ben tevreden over de onderhandelingen en de aflevering van de auto. Ik rij met veel plezier en gepaste trots in mijn BMW.

Uitstekend autobedrijf dat doet wat ze zeggen

Fijne auto gekocht. Problemen binnen garantie direct verholpen.

Mooie auto's, goeie prijzen.

BMW 2 gekocht bij ashwin, prima zaken gedaan. Zeer tevreden met auto, rijdt heerlijk.

Gastvrij, relaxed, komt afspraken na.

Autovittel heeft een echte passie voor BMW en levert kwaliteit naar de klant.

Goede en vriendelijke service

Vriendelijk ontvangst en goede service door alle medewerkers. Heldere afspraken en voorwaarden bij de aankoop. Goede nazorg en goed bereikbaar dus ik ben heel tevreden. Auto bevalt ook erg goed.

Komt afspraken na, vriendelijk & professioneel

Golf Plus gekocht bij Dennis, voor mijn ouders. Niet de scherpste deal, wel duidelijk en open verhaal. Bovendien in vriendelijke sfeer. Dag later paar kleine zaken verzocht om de deal rond te maken, dit was geen probleem en daarmee zijn we alsnog akkoord gegaan. Alles volgens afspraak geregeld, zowel bij verkoop als enkele weken later bij de werkplaats. Super tevreden over de communicatie en afhandeling. Zoek ik in de toekomst een BMW, staat Autovitel zeker op mijn shortlist. Een bedrijf dat zich aan de afspraken houdt. Top!

Een goede ervaring met de aankoop van mijn BMW 520 X-drive. Gemaakte afspraken allemaal netjes nagekomen. Later nog een deukje in de deur ontdekt en geen probleem deze word er alsnog uitgehaald. Vriendelijk personeel. Zeker ga ik hier terug als ik weer toe ben aan een volgende BMW.

Snel en duidelijk

Een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto stond klaar. Na de proefrit direct een goed aanbod voor de inruil. Vervolgens levering volgens afspraak.

heel goed

Interessante specialisatie. Mooie jonge bmw's luxe uitvoering. Prijs &kwaliteit vehouding absoluut goed. Enthousiate medewerkers. Jammer dat het wat ver van Soest is anders ging de auto zeker bij vitel in onderhoud. Uitstekende service. Kortom, hét adres voor een jonge goede bmw. Succes en houden zo!

Over Autovitel

Onder de rook van de Efteling en in het land van Piet Klerkx staat het pand van AutoVitel op een perceel van 4000m2 met showroom, werkplaats en een groot buitenterrein. Het pand zelf is een karakteristieke oude fabriek met mooie houten spanten uit de jaren 50 en is ongeveer 1400m2 groot. AutoVitel is Bovag aangesloten en gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van BMW & MINI. It's all about BMW en MINI bij AutoVitel in Waalwijk.