Net en betrouwbaar bedrijf

Vorige maand een BMW 2 tourer gekocht bij Dennis van auto Vitel Waalwijk. Zeer klantvriendelijke medewerker welke de tijd voor je neemt en niet opdringerig is. Prijzen zijn normaal en realistisch. Reageert snel op vragen, ook na de deginitieve koop. Bedrijf ziet er van binnen ook professioneel en verzorgd uit. Zeer tevreden en zeker een aanrader.

Ik dacht de verkoop (Dennis) dat is een geweldige ervaring en dat is het ook. Nu blijkt de werkplaats (Hans) dat te evenaren. We hadden aan onze BMW een nokkenas-sensor stuk. Daar werd direct naar gekeken. Tussendoor belt Hans om je op de hoogte te houden. Ik heb gevraagd om de andere sensor ook te vervangen(wilde we zelf betalen). Was geen probleem en ook die voel binnen garantie. Volgens afspraak staat de auto ook weer op tijd klaar. Steeds als ik AutoVitel in contact ben denk ik, ‘ dat er nog bedrijven bestaan die zelfs meer doen dan ze zeggen om de klant een geweldige service te geven’. Ik kan uit ervaring zeggen, ja dat is zo bij AutoVitel. Hans nogmaals bedankt. We gaan nu gerust naar Frankrijk met de auto. Groet, Mario

Zeer goed geholpen

De keuze is reuze en vriendelijk uitgelegd over de verschillende modellen.

Een mooie BMW 218i Gran Tourer uit 2019

Nog nooit een tweede hands auto gekocht, laat staan een BMW. Een geïmporteerd model afkomstig uit Duitsland. Was dus best huiverig om deze stap te maken. Bij de verkoper een afspraak gemaakt en een eerlijke uitleg gekregen, kosmetisch minpuntjes zijn volgens afspraak opgelost boven verwachting. Het is een eerlijk bedrijf met volledige historie van het voertuig. Zeker de moeite waard mocht je in de markt zijn voor een gebruikte BMW of Mini.

Mooie en eerlijke auto’s met goede service

Deskundige verkoper met eerlijk advies… heb er nu mijn derde auto gekocht en weer heel tevreden

prima geholpen, vlotte afhandeling, op alle vragen een antwoord

op een rustige manier prima geïnformeerd over de verschillende typen auto's met de voor en nadelen om een juiste keuze te maken

Service met hoofdletter S

Zonder afspraak hier naartoe gereden omdat we leuke auto online hadden gezien. Ashwin stond meteen voor ons klaar en zeer behulpzaam. Terwijl we meteen een proefrit konden maken ging hij aan de slag met inruilwaarde. Zeer open communicatie en dan ook meteen een mooie deal gesloten. Daarna nog een paar keer contact en iedere keer zeer snel en adequaat antwoord. Uit alles blijkt dat ze de hoge scores op hun reviews meer dan waard zijn. Echt service met een hoofdletter S.

Auto's aanbieden zoals het hoort

Op internet vond ik een hele mooie MINI. Mijn eerste contact was in de showroom met Ashwin. Hele aardige vent die weet waar hij het over heeft. Hij verkoopt geen auto's maar laat je een auto beleven. Weet alles te vertellen over de auto. Denkt ook mee, kortom een hele fijne ervaring met Autovitel. Over 2 weken zal de auto worden afgeleverd. We kijken er naar uit.

Alles top geregeld

Autovitel klopt gewoon !

Enorm goed geholpen door Dennis

Wij hebben de auto niet gekocht daar maar zijn enorm goed geholpen door Dennis. De proefrit ende auto stond keurig klaar. Zeker de moeite waard om hier een auto te kopen!

Wat een fijne ervaring om zo een auto te kunnen kopen.

Wij hadden via internet gelezen hoe Autovitel positief opvalt bij zijn klanten. Vooral de naam Dennis komt veel voor in de reviews. Dat is niet voor niks. Wat een fijne verkoper die je echt het gevoel geeft dat jij er toe doet en zij er alles aan doen jou tevreden te stellen bij je aanschaf. Het is de tweede keer in mijn autorijke leven dat ik zo'n fijn gevoel heb overgehouden bij de aanschaf van een auto. Alles wat hij met je bespreekt en of afspreek komt hij na en meer.... Wij hadden onze auto al gekocht voordat onze garage gereed was. De cabrio mocht 2 maanden in de showroom blijven wachten en dat zonder extra kosten. Wat een geweldige service. Onderhoud, we moeten er ruim 100 km voor rijden maar wij komen daar speciaal voor naar Waalwijk. Zet de koffie maar klaar... :) Speciale groet aan Dennis!

Correcte vriendelijke verkoper

Na telefonisch overleg gehad te hebben over de prijs zijn wij naar Waalwijk gereden en daar stond idd zoals besproken de spatzuivere BMW 220 Active Touren geen krasje te bekennen ook niet op de mooie velgen Van binnen en buiten gepoetst en in nieuwstaat De auto rijd fantastisch dus ben ik super tevreden

Plezierig autobedrijf om zaken mee te doen

Twee weken geleden een mooie BMW 3 Cabrio gekocht. Uitstekend geholpen door Ashwin. Reageert snel en inhoudelijk op vragen en regelt alles snel en correct. heel blij mee. Nu wachten op cabrio weer dan kunnen we nog meer van deze heerlijke auto genieten.

Uitstekend geholpen… verkocht zonder te pushen!

Via Autoscout m’n zoekopdracht ingevoerd en tijdens deze zoektocht een 10-15 tal autobedrijven bezocht. Verschillende auto’s gezien en daarbij ook verschillende goede en minder goede ervaringen opgedaan. Bij Autovitel vond ik m’n wagen, maar ook de betrouwbaarheid en vertrouwen in Dennis. Rustig, feiten op tafel en geen opsmuck over de auto of het bedrijf. De route naar het sluiten van de deal was fijn, ik kon op mijn moment de juiste beslissing maken. Dit vertrouwen spreekt zich uit dat de wagen die al bij Autovitel in onderhoud was afgelopen jaren, daar ook in onderhoud blijft. Ik beveel Autovitel van harte aan!

Super tevreden

Wij zijn tevreden, en ook n fijn en prettig gesprek met Dennis. Zeer tevreden

goed , met brabantse gastvrijheid en vriendelijkheid

bij autovitel aangekomen , en geholpen door dennis, zeer vriendelijke en amikale man die ook weet waarover hij praat, geen onzin verhalen maar recht door zee. ik had gelijk een gevoel van dat gaat hier goed komen , en dat was ook zo, na een proefrit gemaakt te hebben in een bmw 225xe , heb ik een gesprek gevoerd met dennis , onder het genot van een kop koffie was de deal snel rond . tot dusver uitermate tevreden, dus 3 keer raden waar ik mijn volgende bmw koop.

Op internet de auto gezien die ik wilde hebben. Een proefrit gemaakt en na overleg met Dennis de auto gekocht. Alles was zeer snel en conform afspraak geregeld.

een echte aanrader

bezichtiging en aankoop verliepen heel soepel en vlot. Geen opdringerigheid en een volledige uitleg. Zo verliep ook de verder afhandeling en aflevering van mijn BMW.

Fijn bedrijf

Met Dennis via telefoon contact gehad en prijs afgesproken met betrekking van mijn inruil wagen. Na fijne ontvangst en uitleg plus proefrit .de Volvo V50 diesel gekocht. Prima wagen alles dealer onderhouden en zuinig . Top wagen

Uitsteken

Onlangs een BMW 218i aangekocht bij Autovitel, na telefonisch contact met verkoper Dennis er heen gereden van uit het noorden, en wat mij telefonisch was verteld bleek in werkelijkheid ook waarheid, goede proefrit kunnen maken en daarna de auto aangekocht. Ben super tevreden met het open eerlijk verhaal van Dennis, zo ga je met klanten om. Mijn volgende BMW komt zeker hier weer vandaan

Karaktervolle auto’s in een karakteristiek pand met service

Via Internet zijn we terecht gekomen bij Auto Vitel, op zoek naar een BMW 1-serie cabrio. Op basis van reviews hebben we contact gezocht en gekregen met Dennis, eerst telefonisch en later in de zaak. De BMW staat inmiddels voor onze deur, afkomstig uit Duitsland, dealer onderhouden, weinig km’s en van eerste eigenaar. Dergelijke auto’s - veelal zelf geïmporteerd - met ook een rij aan opties vind je alleen bij Auto Vitel. Die wetenschap, gecombineerd met een reële inruilprijs voor onze auto en de klantgerichte benadering van het bedrijf (in het bijzonder Dennis) maakt dat we volledig vertrouwen hebben in onze auto en het bedrijf. Dank voor de service tot nu toe!

Erg klantvriendelijke zaak en betrouwbare mensen.

Klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid is erg veel waard in deze tijd. Op basis van reviews van anderen ben ik over de streep getrokken om hier een mooie 3-serie te kopen, na ook andere occasions vergeleken te hebben. Verkoper Dennis heeft mij goed geholpen, nam de tijd, kwam persoonlijk over en vond het niet erg dat ik na de proefrit de volgende dag telefonisch ook nog eens wat kritische vragen stelde over het autoverleden. Omdat dit goed beantwoord werd en bevestigd met de juiste documentatie werd mijn vertrouwen definitief gewonnen en heb ik de auto gekocht met een realistische inruildeal. Naderhand bleek er wat waterlekkage bij de LA deur te zijn na het autowassen en stevige regen, dit werd netjes ingepland en opgelost terwijl ik wachtte. Ook hierover erg tevreden! (nog mijn dank aan de werkplaatschef en zijn personeel) Kortom, voor mij een zaak om naar terug te komen!

Topbedrijf; de klant staat hier centraal!

De door BMW benoemde dealers hanteren een strikte, data gedreven werkwijze; de particuliere BMW rijder is hier de dupe van; in het bijzonder als het onderhoud en reparatie betreft; geen duidelijkheid; diagnoses en prognoses waar de particulier schandalig veel geld voor betaald! Autovitel doet precies wat de officiële BMW dealers niet doen; de klant staat hier centraal! Mijn ervaring bij AutoVitel; deze BMW specialist maakt BMW rijden inderdaad geweldig!

Zeer vriendelijk geholpen, en een geweldige auto!

Via de website een proefrit aangevraagd. Bij aankomst stond de auto al netjes klaar. Wij werden geholpen door Dennis die ons uiterst vriendelijk te woord stond. Na de proefrit en een korte onderhandeling de auto gekocht. Er zaten wat krasjes op de achterbumber en die is volledig opnieuw gespoten. Dennis reageerde altijd snel en correct op vragen. Super tevreden over Vitel en de fantastische auto. Ik kom hier zeker terug.

Een professioneel bedrijf met vriendelijke personeel

Over Autovitel

Onder de rook van de Efteling en in het land van Piet Klerkx staat het pand van AutoVitel op een perceel van 4000m2 met showroom, werkplaats en een groot buitenterrein. Het pand zelf is een karakteristieke oude fabriek met mooie houten spanten uit de jaren 50 en is ongeveer 1400m2 groot. AutoVitel is Bovag aangesloten en gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van BMW & MINI. It's all about BMW en MINI bij AutoVitel in Waalwijk.