Zoals ik gewend ben. Goede service, overleg, perfecte afhandeling

Afspraak en reparatie snel gemaakt en uitgevoerd.

Telefonisch vlot een afspraak kunnen maken. Reparatie netjes omschreven op de factuur.

erg klantvriendelijk, goede service en betrouwbaar

Top bedrijf! Vanaf het eerste contact zeer vriendelijk en in alle rust geholpen. Zeer ruime keus aan (elektrische) modellen. Deskundig advies en begripvol naar de klant toe. Zeer aan te bevelen! De trip van Hilversum naar Gytsjerk zeker waard.

Vlotte en betrouwbare service

Idem

Snel opgelost.

Snel opgelost en behulpzaam. Wel prijzig maar dat is overal momenteel

Vriendelijk, persoonlijk en vakkundig

Zie bovenstaand

lekkere koffie, ff krantje gelezen, aardige mensen

ff gewacht terwijl kleine beurt is uitgevoerd.....

Prima auto bedrijf, service, vriendelijkheid, eerlijkheid, dit staat bij bedrijf hoog in het vaande

Bij binnenkomst, meteen al een goede indruk, ik kwam een Renault Megane coupe kopen, ondanks geen garanti,e werd er een nieuwe APK, alle vloeistoffen gecheckt, de verkoper was zeer attent, en nam alle tijd, zo werd je vroeger geholpen, nu bij de meeste bedrijven is alles te gehaast, dit bedrijf laat bij mij een goede indruk achter, dit zal ik zeker verder vertellen aan vrienden en kennissen, en in de toekomst een auto nodig heb, ga ik zeker bij hen weer een kijkje nemen, het bedrijf krijgt van mij een dikke 10, Top

Snelle en efficiënte afhandeling!

Op vrijdagmiddag de auto gebracht en op zaterdag opgehaald! En probleem opgelost!

Uitstekend!

Fijn contact en goed werk afgeleverd

Prima auto bedrijf

Deskundige personeel en uitstekende kwaliteit / prijs verhouding.

Zeer goed geholpen in een garantiezaak

Nadat ik een andere auto had gekocht bij Auto Olijnsma, bleek er iets mis mee te zijn. Auto Olijnsma heeft hiervan de oorzaak achterhaald en alles netjes opgelost. Een hele positieve ervaring!

top

altijd tevreden

Prettige communicatie en doen wat ze beloven.

Personeel neemt me serieus met autoklachten, ook al heb ik er de ballen verstand van. Ze leggen mij het uit in een taal die ik begrijp. Reparaties worden goed uitgevoerd.

Tevreden klant!

Telefonisch de deal gesloten met een keurige inruilprijs voor onze auto. Alles zoals omschreven en een fijne persoonlijke afhandeling bij het ophalen. Goede garage in een mooi dorp in Friesland.

Niet de goedkoopste maar wel super service

Zeer vriendelijk en uitstekende service

Betrouwbaar

Vakkundig en komen altijd hun afspraak na!

top garage

alleen maar goed.

Alles is goed gegaan

Prettig contact, goede service

Goede snelle service, prettig contact

goed personeel

word dierekt geholpen

klantvriendelijkheid, kennis van zaken en meedenkend

Een mooi bedrijf met goede en snelle service, en veel kennis.

Ik ben heel tevreden over de service.

Welkom gevoeld, we werden gastvrij ontvangen. De aankoop verliep vlot. Ik kreeg op al mijn vragen antwoord. Men werkte goed mee aan het regelen van de aanpassingen.

vriendelijk, klantgericht, flexibel

De moeite waard!

Ruim twee uur gereden voor het maken van een proefrit. Dankzij de super fijne en snelle afhandeling kon ik direct met mijn nieuwe auto terug richting Rotterdam rijden. Door de fijne service zeker is deze reis zeker de moeite waard geweest, bedankt!

Canterlandseweg 5 9061BX Gytsjerk

Over Carprof