Vriendelijke verkoper

Vandaag een mooie nette astra gekocht,zoals beschreven en kon met de inruil auto goed onderhandelen.

klantvriendelijk en vakkundig

Garage Olijnsma komt zeker klantvriendelijk en vakkundig over. De facturen zijn vaak wel wat hoger dan ik had gehoopt. Maar ja, met een auto van 16 jaar oud...

Goed geholpen ondanks de vakantie periode

Wij zijn met een kapotte koppeling komen te staan en de firma Olijnsma heeft alle moeite genomen om ons toch te helpen zodat wij nog op tijd naar huis konden gaan.

Toppers in contact en technische hulp.

Goede voorlichting over ' kwalen' auto in begrijpelijk taalgebruik. Planning garage werkt goed.

altijd klaar met een vriendelijke lach, lekker bakje koffie en een degelijk stukje advies. vakbekwame en vriendelijke mensen en een goede service dat is waarom ik hier altijd terug kom

Fijne garage!

Zeer tevreden over auto Olijnsma. Heb daar mijn 1e elektrische auto gekocht en heb hem daar nu ook in onderhoud. Ben heel tevreden, goed werk, komt afspraken na, vriendelijk en meedenkend personeel, raad deze garage zeker aan!

Bijzonder plezierig en professioneel autobedrijf

Mijn eerste ontmoeting met Auto Klijnsma en wat mij betreft niet de laatste. Uiterst vriendelijk en professioneel geholpen bij de aankoop van mijn 'nieuwe' Volvo. Een autobedrijf met mensen-mensen.

gewoon goed

goede service

Na auto pech ontzettend goed geholpen.

Zaterdag kwam ik met auto pech aan de kant te staan. Na de garage Olijnsma gebeld te hebben, waren ze binnen vijf minuten bij mij. Ontzettend goede service en vooral snel. De auto kon snel gerepareerd worden en binnen vier dagen kan ik de weg weet op. Dank voor de ontzettend goede service Olijnsma!

Goede service en vriendelijk personeel

Nette en degelijke garage

Fijn geholpen

Goed advies en fijn geholpen tijdens het kopen van een occasion.

Altijd goed weer top geholpen

Auto gebracht volgens afspraak en weer netje op tijd klaar

Vlotte communicatie, snelle deal, afspraken keurig nagekomen, aflevering op locatie is top. Kortom: meer dan uitstekend.

Wat een supersevice weer! Goed meegedacht en zeer service gericht behandeld. Dat heet klantenbinding

Moest deze keer wat meer aan de auto gebeuren. Hierin is zeer goed gecommuniceerd, meegedacht met de klant en goede afspraken gemaakt. Ik ben weer super tevreden. Tot de volgende beurt maar weer!

Supergoede, betrouwbare, betaalbare en eerlijke service

Wij hebben hier onze Renault Zoe verkocht en zijn bijzonder te spreken over de goede en betaalbare service en de eerlijkheid van de communicatie

Prima oké!

Prima oké!

Prima geholpen

Olijnsma had de auto die ik zocht. Netjes geholpen en goede communicatie.

Zoals iedere keer uitstekend

Ik kan zelf rustig even in de zaak zitten en op mijn laptop doorwerken terwijl de klus volgens afspraak netjes wordt uitgevoerd. Dikke prima!!

Betrouwbare vakgarage

Betrouwbaar

Zeer vriendelijke en behulpzame garage met zeer veel kennis.

Om de garage en medewerkers kun je er elke week wel heen maar dat is financieel niet te betalen. Ze hebben we toch enkele keren weten te overtuigen van hun grote kennis door anders of verder te zoeken dan in eerste instantie verwacht wat de oorzaak zou zijn.

Doen wat ze beloven.

Goed geholpen, op tijd klaar.

super!

goede service

Buitengewoon Fabeltastisch...

Een garage die van alle markten thuis is op gebied van automotive met zeer exclusief betrouwbare occasions. In zowel alle aandrijvingen, bedoelende, electrisch en/ of benzine en/ of gas. Een must en lust voor het oog om dit eens te gaan bezoeken,al was het maar voor de bakje koffie die je als welkom geschenk standaard wordt aangeboden...

alleen maar positief

Wat moet ik nog meer zeggen.

Zoals ik gewend ben. Goede service, overleg, perfecte afhandeling

Over Carprof