Perfect!

Goede en snelle service! Nette leenauto's.

Vlotte en goede service met accent op persoonlijk contact

Idem

Ik kon gelijk langs komen en werd gelijk geholpen.

Helemaal super!

Goede service, vriendelijk, deskundig, gewoon 100 punten !

Super snel en goed geholpen (zoals altijd) :)

Top service altijd bij Auto Olijnsma, kwam langs zonder afspraak vanwege problemen met bandenspanning, werd direct opgelost.

Goeie ervaring

Mijn ervaring is goed. Je wordt vriendelijk geholpen

top zoals altijd

De APK en kleine beurt zijn vlot en vakkundig afgehandeld tegen een zeer redelijke kosten. Elektrische leenauto stond klaar als vervangend vervoer. Keep it up!

Auto Olijnsma weet wat de klant nodig heeft.

Geweldige hulp bij het oplossen van mijn pech onderweg.

altijd goed en vlot

zoals ik gewend ben vlotte en keurige AFHANDELING

Snelle verkoop

Juiste prijs voor de inruil auto

Aanrader

Goede service, snel geholpen en uitgebreid advies gekregen. Kortom een aanrader!

Toppers

Deskundig, conform afspraak, communicatief top

Vakmensen

Een auto bij Olijnsma gekocht. Door omstandigheden hebben wij die pas een aantal weken na koop kunnen ophalen. Was geen enkel probleem. Bij levering en koop goede begeleiding en info gehad.

Altijd goed en vriendelijk geholpen.

Ze zijn mijn standaard garage voor de apk, maar ook als er iets aan de hand is kan je er goed terecht. Er wordt altijd met je overlegd en rekening gehouden. Echt een top service!

zeer klantvriendelijk

Professioneel en betrouwbaar

Zie boven

Denkt met je mee. Vriendelijk. Moet wel lang tevoren een afspraak inplannen vanwege personeelstekort.

Zoals altijd weer dik in orde, leenauto stond weer klaar

Klantvriendelijk en kwaliteit

Super snelle service, zeer klantvriendelijk en goede uitleg en adviezen gekregen die begrijpelijk is voor iemand zonder autokennis, it’s me ;). Bedankt!

Altijd goed en duidelijk

Altijd ff belletje hoe en wat ,en goede gespecificeerde rekening duidelijk en overzichtelijk

Passend onderhoud en goede service geboden.

Positief.

Super snel .onderdelen bestelling voor Mercedes sprinter

Goedemiddag goed geregeld onderdeel voor Mercedes sprinter

Super sterk team

Super snelle service en ze werken echt als een team super gedaan. De ML rijd weer geweldig!

Heel klantvriendelijk.

Goed en eerlijk advies. De verkoper had meer aan ons kunnen verdienen. En ook ondanks dat het druk was kregen we alle ruimte om vragen te stellen. Alle aandacht die we even nodig hadden omdat elektrisch rijden voor ons nieuw is. Auto bevalt uitstekend.