Heel prettig en vakkundig

Toppers

Toppers

Zeer snel en vakkundig geholpen.

Ik had een probleem met stroomvoorziening caravan.Dat hadden ze in een mum van tijd opgelost.

Altijd goed van dienst

Altijd correct en verstand van zaken

Prima en snelle aanpak voor reparatie ruitenwisser.

Topservice

Bandenpech net voor vakantierit naar Italië, meteen geholpen en snel weer op weg,kan niet beter

Altijd goed en altijd vriendelijk

Hele fijne garage. Vakkundig en vriendelijk.

Snelle service

Snelle service van vriendelijke mensen

Bij een grote beurt hebben ze alles binnen 1 dag kunnen regelen en vervangen, super!

Geweldig bedrijf

De Vasrt heeft een prima service en zijn nooit te beroerd om iets extra’s te doen. Top bedrijf

Zeer goed garagebedrijf echt een aanrader

Snelle goede service en erg klant vriendelijk

Helemaal top!!

Je wordt bij van de vaart altijd perfect geholpen. Het is een bedrijf om trots op te zijn.. mijn auto gaat stuk ze regelen het meteen krijg een leen auto mee. Ondanks ze druk zijn hebben ze mijn auto zo weer gemaakt. Helemaal top!!! Altijd een gezellig praatje kan altijd koffie krijgen. Bedrijf waar ze nog echt tijd voor je hebben en maken als het echt nodig is.. Echt een aanrader

Voor mij geen andere garage meer

Betrouwbaar familiebedrijf

Top service!

Top service en zeer vriendelijke vakmannen, aanrader!

Uitstekend bedrijf

Niets, maar ook niets op aan te merken!!

Kordaat met keuring gelijk kapotte onderdeeltjes gemaakt zodat de auto gelijk gekeurd kon worden.

Altijd goed werk afgeleverd

Al jaren klant altijd tevreden geweest over de service en het onderhoud

Vakkundig bedrijf

Geweldig bedrijf met oog voor de klant, altijd een warm welkom en vakkundig personeel.

Heel goed!

Checklist per mail ontvangen,en je wordt op de hoogte gehouden als er iets niet goed is. Vriendelijk personeel, en ik ben tevreden.

Helemaal TOP!

Mooi net bedrijf. Personeel is erg vriendelijk, en ben erg netjes geholpen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen, voor onderhoud en reparatie enz. Met vriendelijke groet, Roy Stapelkamp.

Aardig-Klantgericht-vakkennis-afspraak=afspraak- mensenmensen

Aardig-Klantgericht-vakkennis-afspraak=afspraak- mensenmensen en Fiat specialisten -- onze Hymer met Fiat multijet 3.0 ltr voelt zich er thuis!!

Prima en betrouwbaar

Fantastische service

De auto is dezelfde dag nog opgehaald in Nijmegen en voor een prima prijs gerepareerd.

Snelle service voor goede prijs

Je kunt hier vaak snel terecht. Als er extra kosten zijn wordt dit overlegd.

Schoonenburgseweg 9

6611AA Overasselt