Prima service en vriendelijk personeel.

Geen klachten. Heel vriendelijk personeel.

Volste vertrouwen in vakmanschap en ze leveren topservice

Ik ben al jaren vaste klant bij deze garage. Ik word altijd goed geholpen als er een defect of APK keuring is en nog nooit terug hoeven komen voor een mankement en voor een eerlijke prijs. Echt een aanrader deze garage!

Goede service en snel geholpen en altijd vriendelijk en behulpzaam en beleefd Groetjse fam van Leeuwen

Prima bedrijf

Klantvriendelijk, goede service, zeer snel geholpen

Top service!

Al jaren klant met zowel de prive/bedrijfswagens. Enorm tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Echt een aanrader! Groetjes Maikel

Een fijn bedrijf. Een goede service en leuke mensen.

Van der Vaart is een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Deze mensen komen de afspraken na. Als er bijzonderheden tijdens een reparatie zijn wordt je netjes gebeld zodat er ook geen verrassingen optreden. Kortom een prima service.

Naast dat ze erg hun best voor je doen, gewoon een betrouwbare en betaalbare garage

super

Super bedrijf en personeel

Vakmensen !!!!

Prettige benadering, goede afspraken.

Kon snel terecht, gratis service

Duidelijk en transparant

Op zeer korte termijn kon ik terecht voor een APK keuring en onderhoudsbeurt. Alles werd netjes doorgenomen en gespecificeerd op de factuur.

Top bedrijf

Top bedrijf, vriendelijke en betrouwbaren mensen.

Klant gerichte service.

Was een 10. Blijft een 10!

Uitstekend.

Ik heb niets te klagen!!!!

Snell, eerlijk en betrokken

Super service, heldere communicatie, leggen goed uit, geduldig. Uiteindelijk was het minder erg dan gedacht, en is de rekening ook lager geworden dan verwacht. Dikke pluim!

Alles wordt altijd netjes en goed geregeld

Goeie ervaringen, niet goedkoop maar altijd correct en een telefoontje vooraf als er extra kosten zijn en altijd in goed overleg

top bedrijf goed en betrouwbaar bedrijf

Mijn hele wagenpark is in onderhoud bij deze toppers, wordt altijd netjes geholpen en alles is bespreekbaar!!!

Een super service gericht autobedrijf.

Een top team. De jongens denken met je mee en vinden altijd een oplossing waar je ook voor komt. Reparatiekosten worden van te voren gemeld zodat je weet waar je aan toe bent. Kortom een super gezellig en klantvriendelijk bedrijf waar de klant koning is.

Betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar, een garage waarmee je kunt overleggen.

Goede en vriendelijke mensen

bijzonder aangenaam, wij komen er voor camper en Volvo V70 , erg prettig

uitstekend

Topservice.

Komen de afspraken en zijn zeer klantgericht. Goede vakkennis en advies.

Gewoon goed!

Altijd goed worden geholpen en auto netjes afleveren. Zeer fijn bedrijf.

Top service!

Vriendelijke en eerlijk personeel en goede service

Next level

Top service!

Hele vriendelijke en goede service

Om 8.00 gebeld, kon meteen terecht. Auto in 1 dag gerepareerd.

Over Autovakmeester