goede service, goed behandeld

De caravan is binnen 4 maanden door Karsten verkocht. Ik kan daar alleen maar tevreden over zijn. Het contact met Patrick verliep op een prettige manier en de administratieve en financiele afwikkeling van de verkoop ging uiterst snel. Ik ben een tevreden klant!

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn caravan voor verkoopbemiddeling bij Karsten aangeboden en binnen 2 weken verkocht! Deskundige, vriendelijke en snelle afhandeling. Super tevreden over het resultaat! 👍

• Reden bezoek Andere reden

Goed om te horen Wim, bedankt voor deze positieve beoordeling! :-) Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

perfect, zeker aan te bevelen

Prima resultaat na 3 weken was onze caravan verkocht. Correcte en professionele afhandeling. Vakkundig advies en uitstekende communicatie met Patrick. Wij vinden dit bedrijf een absolute aanrader.

• Reden bezoek Andere reden

Hartelijk dank voor de prachtige cijfers en de positieve beoordeling Jaap! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

Super klantvriendelijk kundig bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedankt voor deze positieve beoordeling Paul! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

perfect, zeker aan te bevelen

Pas geleden onze caravan verkocht. Voor een top prijs. Vanaf het moment dat we in contact kwamen met Karsten zijn we goed geholpen. Erg duidelijke communicatie en vriendelijke medewerkers. Nemen echt werk uit handen, top!

• Reden bezoek Andere reden

Bedankt voor de positieve reactie Matthijs! :-) Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn vrouw en mijzelf langs deze weg Caravancentrum Karsten bedanken voor de professionele snelle verkoop van onze TEC Travelbird 380 caravan bouwjaar 2012.En ook een aanbeveling als u uw caravan wilt verkopen,geen gedoe aan huis etc.Reden verkoop door medische omstandigheden.Groet Janie & Hans Peperkamp uit Velp

• Reden bezoek Andere reden

Hartelijk dank voor deze positieve reactie Janie & Hans! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

zeer slecht, onaanvaardbaar

Op zich snel geholpen maar de prijs van de reparatie was 40%(!) hoger dan geprognosticeerd. De afspraak was om vooraf te bellen als het bedrag hoger uitviel dan verwacht. Dat hebben ze echter niet gedaan. Vervolgens gaat men uit van het principe “we hebben toch sorry gezegd? Betaal dan nu maar gewoon het volle pond.” Waar ze met een beetje meer begrip en coulance hadden ze een klant voor het leven gehad. Voor mij een teleurstellende en daarmee eenmalige ervaring. Tip voor de mensen van Karsten: Print de volgende quote en hang hem boven je bed. “Quality in a service or product is not what you put into it. It is what the client or customer gets out of it.”

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste David, Wij willen volstaan met een kopie van de reacties zoals al op diverse andere reviewplatforms gegeven. Vriendelijke groeten, Het team van Caravancentrum Karsten TIP: Wij hebben ook nog een Facebook pagina waarop u ons kunt beoordelen! --------------------- Kopie Google Reviews ---------------------------- Reparatie 40% duurder dan geprognosticeerd. Is gewoon uitgevoerd zonder overleg terwijl ik bij het brengen heel duidelijk had gevraagd om overleg als het tegen zou vallen Toen ik dat aangaf zeiden ze "jammer, maar wat op de factuur staat, staat op de factuur en moet betaald worden. Niet eens een kleine tegemoetkoming. Echt een hele slechte eerste indruk. Ik raad iedereen af om hier heen te gaan UPDATE NA REACTIE VAN KARSTEN: bedankt voor de uitgebreide reactie. Waar het mij om gaat is dat er een harde afspraak was gemaakt over contact zoeken als de reparatie duurder uitvalt. Als de reparatie dan 40% duurder uitvalt en er geen overleg is geweest dan is een telefonische "sorry daarvoor, maar wat er op de factuur staat moet betaald worden" in mijn ogen niet je verantwoordelijkheid nemen. Er werd zelfs gezegd "zo'n lange gasslang hadden we niet op voorraad, wees blij dat we niets hebben berekend voor het ophalen daarvan". (met andere woorden, zeur niet zo man) Het zal ongetwijfeld niet jullie intentie zijn maar jullie hebben mij echt het gevoel gegeven dat ik met mijn oude vouwwagen maar een onbeduidende en zeurende klant ben. (Dit wordt ook weer bevestigd door de opmerking dat jullie "het wel verwacht hadden" dat ik een negatieve review zou geven). Reactie van de eigenaar Beste David, Wij betreuren het dat u nog steeds zo teleurgesteld bent, maar eerlijk gezegd hadden we deze reactie al een beetje zien aankomen. Het klopt dat de reparatie aan uw vouwwagen duurder is uitgevallen dan verwacht en u heeft gelijk dat er in de communicatie hierover enig misverstand is geweest. Daarom hebben we hier al meerdere malen contact over gehad, de situatie uitgelegd en meerdere keren onze excuses aangeboden. Zonder al te diep in details te treden is het een feit dat het onderhoud aan en de reparatie van uw vouwwagen goed en grondig is gedaan. Het verschil in prijs ten opzichte van de eerste prognose zit in twee wiellagers, een gasslang, de montage hiervan en extra verzendkosten op de speciaal voor u bestelde wielkast. Daarnaast is er miscommunicatie over incl. en excl. BTW prijzen geweest tussen u en de monteur. Uw opvatting dat wij dan maar de kosten van die onvoorziene noodzakelijke reparaties voor onze rekening moeten nemen, was in onze visie dan ook alles behalve redelijk. Mede ook gezien het feit dat we in de kosten al water bij de wijn hadden gedaan om het verschil nog enigszins te beperken. Daarom hebben wij gezegd dat de factuurprijs toch echt de prijs is die het moet kosten, we hadden immers al gecompenseerd. Jammer dat dit voor u niet genoeg is en u ons gelijk publiekelijk aan de schandpaal wilt nagelen. Bij deze, nogmaals publiekelijk onze excuses voor de miscommunicatie. Waar gehakt wordt vallen spaanders en als er iets mis gaat nemen wij hier echt wel onze verantwoordelijkheid voor. Het is echter wel de toon die de muziek maakt. Vriendelijke groeten en een goed weekend gewenst, Het team van Caravancentrum Karsten UPDATE NA REACTIE DAVID: Beste David, Nogmaals, wij hebben een verschil van inzicht en daarom hadden we naar ons idee al afscheid van elkaar genomen. Nu is er ineens een online discussie en worden er dingen verdraaid en anders geïnterpreteerd. Als dit nog langer zo door gaat wordt de situatie er echt niet beter op en eerlijk gezegd zitten wij hier ook helemaal niet op te wachten in deze drukke tijd zo vlak voor Pasen. Daarom lijkt het ons goed dat we nu definitief afscheid van elkaar nemen, zodat we ons allebei kunnen focussen op het positieve. Vriendelijke groet, Caravancentrum Karsten

goede service, goed behandeld

Caravan via Karsten te koop aangeboden. Eerlijke en duidelijke manier van zakendoen.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Professioneel, deskundig, accuraat, snel reagerend en vriendelijk

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedankt voor deze positieve review fam. Blok! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

goede service, goed behandeld

Profesioneel en zakelijk. Keurige behandeling en er wordt efficient gewerkt.

• Reden bezoek Andere reden

Dank voor de positieve beoordeling Aad! Vriendelijke Groeten, Caravancentrum Karsten

zeer slecht, onaanvaardbaar

onze ervaring was niet goed caravan gekocht met achteraf gat in het dak was niet gemeld en diverse gebreken uiteraard verhaal gehaald maar niemand gaf thuis zowel karsten als de vorige eigenaar en dan zie je ze nu op tv waar je op moet letten bij aanschaf pfffff

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste Robert, Het betreurt ons te lezen dat u zo ontevreden bent. Het is natuurlijk uw goed recht om dat hier te uiten, maar wij zijn even in de geschiedenis gedoken en vinden uw beoordeling niet helemaal eerlijk. Het "gat" in het dak bestond uit een tweetal kleine beschadigingen aan de dakplaat die door de verkopende partij provisorisch hersteld en waterdicht afgekit waren. Ze zaten aan de achterkant, halverwege de dak ronding. In tegenstelling tot wat u beweert zijn deze beschadigingen wel degelijk vermeld in de door ons opgestelde "Checklist visuele technische inspectie", welke u ter inzage heeft gehad bij de aankoop. Uw aantijging dat dit niet zou zijn gemeld is dus absoluut onjuist. Daarnaast noemt u diverse gebreken en geeft u aan dat wij 'niet thuis' waren toen u de klachten heeft gemeld. Dit staat echter haaks op onze e-mail conversatie die ik nog eens heb nagelezen. Bij aanschaf ontbrak het voortent tapijt en wij hebben er nog voor gezorgd dat deze is na geleverd. Verder hebben wij wel degelijk geprobeerd om tot een oplossing te komen. Helaas is deze er niet gekomen omdat de conclusie was dat zowel wij, als ook de verkoper hadden voldaan aan onze meldingsplicht. De verkoper voelde daarom niets voor de betaling van de door u voorgestelde schadevergoeding. Wij snappen dat dit voor u een tegenvaller is geweest en vinden dat heel spijtig. Echter, uw beoordeling en beschuldigingen zijn in onze beleving daarom onterecht. Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

perfect, zeker aan te bevelen

Prettige persoonlijke benadering. Deskundige hulp. We waren de caravan binnen een maand kwijt. Geen gedoe thuis, echt fantastisch!! Van harte aanbevolen!

goede service, goed behandeld

Inmiddels hebben ze voor mij al twee caravans snel verkocht goed geregeld en netjes afgewikkeld ga zo door toppie!!

perfect, zeker aan te bevelen

Onze ervaring uit het verleden was : Wat een gedoe om zelf je caravan te verkopen: Dat geloop aan de deur, ervoor thuis moeten blijven Enzo. Maar nu hebben we het anders ervaren. Karstencaravanmakelaardij. Je maakt eerst telefonisch een afspraak, je brengt je caravan naar Patrick, je loopt samen (en hij bekijkt alles best kritisch, en terecht) de caravan door en zet de afspraak op papier. En amper een maand later was alles rond. Echt een aanrader deze verkoop methode. \" Douce points\" roepen wij dan .

goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk, Patrick Karsten weet uitstekend de marktwaarde van de caravan en komt snel zijn afspraken na Onze caravan binnen een week verkocht! Snelle en professionele afwikkeling. Eigenlijk zijn er 3 partijen tevreden, mooi toch!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Onze caravan is via Karsten Caravanmakelaardij verkocht. Hij was binnen 2 weken al gereserveerd. Prima bedrijf en reuze makkelijk om zo je caravan te verkopen. Je hebt er geen omkijken naar zelf. Iedereen blij!!

goede service, goed behandeld

Wij hadden een prettige ervaring. Aardige mensen die heel behulpzaam waren

goede service, goed behandeld

Prima komt zijn afspraken na zoals het hoort

Noorderdracht 59 A

1696AC Oosterblokker