zeer vriendelijk en adequaat

vriendelijk en praktisch.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundige en klantvriendelijke garage, een aanrader.

Ben al jaren klant bij Autobedrijf Aal en heb er nog nooit spijt van gehad. Vakkundige en klantvriendelijke mensen die de afspraken nakomen.

Klantvriendelijk en service gericht

Zijn altijd open en eerlijk over het onderhoud en/of de reparaties aan mijn auto/bus. Problemen worden netjes toegelicht zodat ze ook voor de leek te begrijpen zijn en ik begrijp waarom er onderhoud of een reparatie nodig is. De service en klantvriendelijkheid zijn in mijn ogen top! En de koffie smaakt ook goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Flexibel en komt afspraak goed na

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede, snelle en persoonlijke service

Al jaren tevreden klant bij autobedrijf Aal. Snelle en persoonlijke service.

Correct geholpen

Nvt

Vriendelijk, gastvrij.

Bij het ophalen van de auto een duidelijk en uitgebreid uitleg gekregen. Zal fijn zijn dat de service in de toekomst ook goed blijft.

Prima service en deskundigheid

De afhandeling van de keuring en de daarop volgende reparatie is prima verlopen en afgehandeld.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Autobedrijf Aal is behulpzaam en ontzorgt!

Ik heb twee auto’s hier in onderhoud. Ik ben tevreden over het meedenken in betaalbare oplossingen. Er wordt geprobeerd om snel een helpende hand te bieden! Ook waardeer ik de samenwerking met collega bedrijven. Er heerst een prettige werksfeer en ik voel me altijd welkom. Ook de betrokkenheid voor de gemeenschap stel ik op prijs! De naam Aal kom ik regelmatig tegen in het verenigingsleven.

Aardige mensen, prima service

Voel mij als klant erg op mijn gemak bij autobedrijf Aal. Prima service eerlijke mensen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Technisch en inhoudelijk heel goed

Zoals altijd waren ook nu weer de APK en het onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd! Nu waren o.a. de remschijven aan de beurt en werd er vooraf gebeld om dit te bespreken. Daarbij werden ook de punten aangegeven die wel nodig waren maar (nog) niet noodzakelijk, zodat je als klant goed geïnformeerd een keuze kunt maken en de opdracht laat uitvoeren zonder verrassingen achteraf.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Aal is klantgericht en levert goed werk

Bij Autobedrijf Aal word ik altijd goed geholpen, weet ik zeker dat er kwaliteit geleverd word en er word goed op details en volledigheid gelet. Ook meedenken in het vinden van een budgetvriendelijke oplossing is geen enkel probleem waarbij je er altijd vanuit kan gaan dat er een eerlijk advies word gegeven Ditmaal was ik om mijn banden te wisselen en ook dat gaat mijn inziens netter dan bij menig bandenspecialist, een goed prijsniveau en ik kon snel geholpen worden. Complimenten!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ben al jaren een vaste klant! Is de rit vanuit Amsterdam elke keer weer waard!

• Reden bezoek: N.v.t.

Professioneel, klantvriendelijk en fijne communicatie.

Ik kom al jaren bij autobedrijf Aal. De communicatie verloopt altijd heel fijn. Ze denken met je mee en met problemen kan je altijd snel terecht.

Eerlijk, vakbekwaam, snelle service

Bij autobedrijf Aal onlangs weer een nieuwe auto gekocht. Dik tevreden over de communicatie en de snelle service voor het afleveren van de auto. Echt top! We hebben al jaren onze auto's in onderhoud bij Aal en zijn tevreden over hoe dit verloopt. Ook de gastvrijheid bij Autobedrijf Aal ervaren wij als heel prettig. Ga zo door heren!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

10 jaar bijna bij deze garage geweest. Nu mijn auto verkocht. Altijd vriendelijk geholpen en als er iets dringends is ( ik heb een marter in mijn auto gehad tot twee keer toe wat een signaal van motorstoring gaf. Ik belde met deze motorstoring en Marcel liet me onmiddellijk naar de garage komen) kun je onmiddellijk terecht. Heb mijn laatste auto bijna 8 jaar gehad en nooit pech langs de weg; daar heeft deze garage een belangrijke rol in gespeeld vind ik.

Weer goed

Wederom een goede ervaring bij Marcel Aal.

perfect, zeker aan te bevelen

Autopech is altijd vervelend, maar helemaal als je op vakantie gaat. Het was op een vrijdagochtend als we op weg naar Oostenrijk waren, toen onze auto in Duitsland het opeens begaf. ANWB gebeld. ADAC erbij. Van de ANWB moest onze auto naar de dichtstbijzijnde garage worden gesleept voor reparatie. Daar in Gronau kregen we te horen, dat het minstens een week zou duren voordat ze onze auto konden repareren. En mogelijk nog langer als er een onderdeel besteld moest worden. Het was inmiddels al 17.30u als we ten einde raad naar garage Aal in Steenderen belden, waar we de auto hadden gekocht, en de situatie uitlegden. En dan blijkt hoe belangrijk een garage is, waar er nog begrip bestaat voor de positie van gestrande vakantiegangers. Marcel (garage Aal) bedacht zich geen moment en zei dat hij ons èn de auto uit Gronau zou halen. We kregen zelfs een hele mooie leenauto om weer thuis te komen. De volgende dag (zaterdagmiddag) belde hij ons op, dat de auto weer gerepareerd was. Zo konden we maandag dankzij garage Aal alsnog op vakantie gaan. Als we hadden gedaan zoals ANWB het had geregeld, dan waren we zeker 7-10 dagen van onze vakantie kwijt. Met dank aan garage Aal hadden we een hele goede vakantie in Oostenrijk. En geen enkel probleem met de auto gehad! Onze oprechte waardering en respect voor garage Aal in Steenderen voor hun inzet, vakkundigheid en begrip voor onze gezinssituatie. Groningen, juli 2019 Han van Berlo

perfect, zeker aan te bevelen

Ze staan altijd voor je klaar! Bij grote of kleine problemen kun je altijd langskomen. Bijv. wij hebben een andere auto gekocht en moesten de banden van de oude auto bij hen uit de opslag worden gehaald en een week later de nieuwe banden weer in opslag worden gelegd. FF gebeld en het werd direct geregeld. Super!

perfect, zeker aan te bevelen

Aal Autobedrijf is zeer klantvriendelijk. Ze weten wat service betekent en daarnaast denken ze actief mee met de klant waardoor er een langdurige relatie ontstaat. Al jaren zeer tevreden over onderhoud en reparaties!

perfect, zeker aan te bevelen

Met spoed en een beperkt budget zocht ik een auto om voornamelijk te gebruiken voor woon-werkverkeer. Ik liep bij de zaak naar binnen en in gesprek met de eigenaar van het bedrijf kwamen er verschillende opties naar voren. Zelf ben ik tamelijk onbekend met wat een goede auto is qua prijs/kwaliteit, dus ik had veel vragen. Dit was geen probleem en na verschillende eisen en wensen tegen elkaar te hebben weggestreept kwam ik tot een keuze. Een Peugeot 206 uit 2001 met 86000 km. op de teller. Twee dagen later was de auto klaar gemaakt en kon ik hem ophalen. Sindsdien rijd ik in de auto zonder problemen en ben ik meer dan tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij (mijn vriendin en ik) hebben bij Autobedrijf Aal een fantastisch mooie occasion gekocht (C3). Een uitstekend welkom was het begin van een zeer prettige onderhandeling. Bij dit bedrijf staat kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Wie hier een auto koopt, is gegarandeerd van een eerlijke auto en topservice. Wat mij het meest is bijgebleven is de eigenaar van dit autobedrijf. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om zowel de buiten- als binnenzijde onder de loep te nemen, en iedere functie uit te leggen. Fantastisch! Hierdoor weet ik zeker dat er in dit bedrijf met passie en liefde aan auto\'s wordt gewerkt.

goede service, goed behandeld

Super service aal, thanks voor het repareren van de Audi! Na heel lang zoeken bleek het slechts een klein afgebroken stukje plastic te zijn. Gelukkig zochten jullie door zodat niet complete computers vervangen werden! Veel dank!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had een storing van mijn 2.5 jaar oude 3008. Uit de diagnose kwam naar voor de de nokkenasverstelling stuk was. In overleg met Peugeot Nederlander is deze euvel geheel onder de garantie verholpen.

Nijverheidsweg 15 7221CK Steenderen