goede service, goed behandeld

Dennis is een leuke rij-instructeur. Hij legt op een prettige en rustige manier uit. Ook kun je makkelijk bij hem terecht voor theorie-vragen e.d. Didactisch vaardig, hij betrekt je in het leerproces. In de planning is hij erg flexibel, als ik een paar dagen van tevoren een rijles wilde verplaatsten, kon dat meestal zonder problemen.

goede service, goed behandeld

Met veel plezier kijk ik terug naar mijn tijd bij deze rijschool, Dennis is een zeer kundige en ook nog eens gezellige rijleraar die je leert autorijden op een manier die bij je past. Haast jammer dat ik zo snel mijn rijbewijs gehaald heb!

goede service, goed behandeld

Ontspannen rij instructeur waarbij je op een fijne manier, in een goed tempo de fijne kneepjes leert. Hij heeft bij elke leerling een andere aanpak, een aanpak die bij jou past. Overlegt veel met de leerling en laat de leerling ook zelf aangeven waar die aan wilt werken.

Paul Kleestraat 62

3544NT Utrecht