perfect, zeker aan te bevelen

Bij Dennis heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald , en dat terwijl ik erg bang was om te rijden. Ik kreeg hem aanbevolen van mijn zus, die ook in 1 keer haar rijbewijs haalde. Dennis is ontzettend grappig, kalm, positief en een goede leraar. Hij is naast dat ook oprecht geïnteresseerd in je en werkt met zijn hart, wat fijn is als je zoveel uurtjes doorbrengt met hem. Er was een duidelijke structuur in de lessen, je mocht soms zelf dingen invullen. De sfeer was welkom en warm. Qua facturen etc is alles ook netjes en goed geregeld. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

In één keer geslaagd! Goed en echt leren rijden van Dennis. Altijd leuke lessen gehad en steeds weer een stukje meer geleerd. kan nu zelfverzekerd achter het stuur!

goede service, goed behandeld

Een goede en fijne rijschool Beide kinderen hebben hier gelest en beide geslaagd

perfect, zeker aan te bevelen

Ontspannen lessen, alles is altijd geregeld, gezellig in de auto

perfect, zeker aan te bevelen

Super fijne rijlessen met een rij-instructeur die goed inschat op welke manier jij het beste leert en in wel tempo. In 1 keer geslaagd dus dat zegt eigenlijk al genoeg! Thanks Dennis :)

Best ! Best ! Best !

goede service, goed behandeld

Een goede, geduldige rij-instructeur die snel inziet wat een leerling nodig heeft. Mijn tweede rijschool en er werd door Dennis veel meer aandacht besteed aan wat ik concreet moest doen in de auto. Ik kan rijschool Wezemer warm aanbevelen. En het is ook nog een heel aardige vent.

perfect, zeker aan te bevelen

Super rijschool! Bedankt voor de leuke lessen.

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Dennis mijn rijbewijs gehaald, het waren altijd erg leuke en leerzame lessen. Het mooie is dat Dennis erg relaxed is en daardoor krijg je veel vertrouwen.

perfect, zeker aan te bevelen

Hoppa in een keer mijn rijbewijs! Zeker aan te bevelen, goede combinatie van gezelligheid en deskundigheid. Kortom top!

goede service, goed behandeld

Dennis is een goede instructeur die alles duideluik en helder uitlegt. Buiten dat ook een aardige en gezellige vent!

goede service, goed behandeld

Ik heb een onwijs fijne samenwerking ervaren met Dennis Wezemer. Vanaf moment 1 tot mijn praktijk examen een gezellig tijd gehad en daarnaast met een efficiënte aanpak mijn lessenpakket besteed en mijn rijbewijs behaald.

goede service, goed behandeld

Het was heel erg leerzaam. Ik heb heel relaxed leren rijden. Dennis was een leuke en directe instructeur. Hij zegt waar het op staat en leert je je eigen fouten te herstellen. Ik heb bijna een jaar gelest, in de derde keer mijn rijbewijs gehaald en geen moment getwijfeld of het aan Dennis zou liggen. Hij is goed in wat hij doet, duidelijk in zijn uitleg en het is super gezellig bij hem in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Autorijschool Wezemer is een top rijschool !!!! Niets om over te klagen en een hele aardige instructeur 👍👍👍

goede service, goed behandeld

Gezellige en goede lessen gehad!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb met veel plezier bij Autorijschool Wezemer gelest en ben dankzij de goede lessen in één keer geslaagd voor mijn rijexamen. De lessen zijn gezellig, maar je leert toch serieus autorijden. Bovendien hoor je tijdens de lessen niet alleen wat fout gaat, maar ook zeker wat goed gaat en dat vond ik heel fijn. Aan het eind van iedere les is er een momentje reflectie, wat helpt om te bespreken waar nog op geoefend moet worden en wat de belangrijkste dingen zijn.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Prettige sfeer en duidelijke begeleiding!

perfect, zeker aan te bevelen

Er word met een fijne manier met je om gegaan, ook veel rekening gehouden met mensen die rijden spannend vinden. Kan geen negatief puntje bedenken en vandaar dus 3x een 10!!

goede service, goed behandeld

Super gezellige en leerzame rijschool!

perfect, zeker aan te bevelen

Oprecht een goede tijd gehad. Dennis nam overal goed de tijd voor terwijl ik aardig zenuwachtig was. Ik voelde me goed op mijn gemak en geen vraag was te veel! Dennis heel erg bedankt!

voldoende, een redelijke ervaring

Paul Kleestraat 62 3544NT Utrecht