Prettig behandeld

Geen klachten, onderhoud goed uitgevoerd.

Meteen, goed en snel geholpen!

Mijn autolamp was kapot, ik kon sochtends meteen langskomen en het werd gemaakt zonder afgesproken tijd!

Prima voorlichting vriendelijk en duidelijk

zie boven

Service is top

Vriendelijke eigenaar rn service is top

heel goed

heel behulpzaam bij spoedreparatie tussendoor

Goeie en snelle service. En erg vriendelijk!

Top garage! Zowel voor zakelijk als privé.

Zo los je een probleem op.

Een auto gekocht via onze garage bij dit bedrijf, via advertenties op de diverse autoverkoop sites. Bij aankomst van de auto bleek dat een aantal opties die in de advertenties/informatie over de auto op de diverse autosites stonden, ontbraken. Na telefonisch contact met de betreffende medewerker (verkoper) kwamen we niet verder. Dit middels een review kenbaar gemaakt. De eigenaar van dit bedrijf Andre Zegers heeft gelukkig de review gelezen en belde binnen 1 uur met onze garage en heeft alles rechtgezet. Ook zijn excuses aangeboden over de gang van zaken en aangegeven dat zijn bedrijf zo niet (wil) werken. Intern zal dit worden opgepakt. Hij heeft dit met mijn garage verder uitstekend geregeld, mijn complimenten daarvoor. Ik denk dat dit de enige manier is als er iets niet goed gaat. Fouten maken mag. Nogmaals complimenten naar Andre.

Ik heb een goede indruk gekregen, Wij zijn hier sinds vorig jaar komen wonen, En dan ga je zoeken naar een betrouwbare garage, omdat wij in de stad slechte ervaringen kennen, Dus ik ga er dan van uit dat wij altijd eerlijk behandeld zullen en blijven worden bij garage Zegers, met vrgr Fam Busser Lepelstraat 7

Goede en snelle hulp

Mijn ervaring was super ik belde omdat mijn auto niet starte andre had keurig n nieuwe accu mee zo kon ik supersnel weer naar m'n werk supersnel bedankt

Goede service, ook bij onverwacht bezoek

Ok

Vertrouwd bedrijf

Goede service en vooraf overleg over reparatiekosten

Erg tevreden.

Prima.

Van te voren een indicatie gegeven van de kosten en alternatieven voorgesteld.

Super klantvriendelijk en praktisch

Apk en grote beurt auto zonder er naar om te hoeven kijken. Auto wordt thuis opgehaald en terug gebracht plus rekening eenvoudig via mobiel /link in mail betalen

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen.

Heldere afspraken. Vriendelijke kundige mensen

Top service.

Goede service van een modern autobedrijf

Afspraak maken is makkelijk. Goede service en de communicatie is heel goed. Er wordt meegedacht met de klant.

goede service

vroeg om grote beurt, werd geattendeerd dat kleine ook voldeed

top service

Pech onderweg is nooit leuk gelukkig was ik in de buurt. ik kreeg een leenauto mee en kon het euvel dezelfde dag opgelost worden. Bedank!

hartelijk, nuchter, eerlijk en een goed advies zonder fratsen

zie boven

Doen wat ze beloven

Ze doen wat ze zeggen, en ze zeggen wat ze doen. Dat zouden meer bedrijven moeten doen

Snelle klantvriendelijke afhandeling en goede service.

Snelle klantvriendelijke afhandeling en goede service.

Goed en betrouwbaar werk.

Ik heb mijn camper voor APK en grote beurt naar Zegers gebracht. Er werd goed naar gekeken en in overleg de nodige zaken vervangen, binnen twee dagen was het klaar en ik kan veilig op vakantie.

Goede communicatie, eerlijk en transparant, geen verrassingen achteraf, Ik kan een ieder deze garage aanbevelen

Lepelstraat 25 5845BK Sint anthonis