Jullie staan altijd klaar . Vriendelijk Alles correct afgehandeld.

Prima bedrijf met persoonlijke aandacht en service

Occasion aangeschaft bij Zegers. Informele persoonlijke behandeling van de klant. Eerlijk verhaal, eerlijke auto, en eerlijk zaken doen.

Altijd snel en vakkundig geholpen

Kom al jaren en ben altijd goed en vriendelijk geholpen. Ook als het een keer tegenzit met de auto, wordt goed meegedacht naar een passende oplossing. Er gebeurd niets te veel of te weinig bij het onderhoud en de APK. Is ook een prettig klein en persoonlijk autobedrijf.

Weer een TOP-ervaring

Top-service! Respect voor dit bedrijf dat voor je klaar staat wanneer je ze nodig hebt... Transparant, meedenkend, open en eerlijk!

Topservice

Stond voor me klaar toen het nodig was

Goede snelle service voor een eerlijke prijs

Mijn vriendin en ik hebben beiden een half jaar geleden een andere tweedehands auto gekocht via een handelaar. Na een half jaar hebben we onze auto's bij Zegers gebracht voor onderhoud en reparaties. Daar is alles snel en vakkundig opgelost en we waren beide keren aangenaam verrast over de prijs. Een blijvertje dus.

Vlotte reparatie

Afspraak kon op korte termijn gemaakt worden toen de auto plots mankementen vertoonde. Het probleem werd vlot verholpen.

Tevreden

Werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken

Tevreden

Vriendelijkheid correctheid

een goed en prettig contact.

dat je op een vriendelijke manier word geholpen. Daarnaast een gemakkelijke site om je afspraken te maken.

Geweldig !

Ujtstekend werk !

Een fijn familiebedrijf, met altijd een vriendelijk woord.

Altijd prettig contact en goede service. Mijn auto en ik voelen ons er thuis.

Fijn en betrouwbaar

De offerte is goedkoper uitgevallen. Eerlijk en betrouwbaar

Was afgesproken om te kunnen wachten op de reparatie maar kon niet. Hebben een prijsopgave gekregen, maar uiteindelijk was het dubbel zo duur. Heel erg jammer dit. De garage heeft direct contact opgenomen en alles opgelost. Perfect. Zo kennen we jullie weer.

Top Garage

Prima Service

Goed en vakkundig met goede adviezen geholpen

Bij plotselinge problemen aan de auto. Het afbreken van een einddemper maakte men ruimte in de planning op het euvel binnen dag op te lossen. Prima service dus

Helemaal goed!

Goede afspraken, en overleggen wat er gerepareerd moet worden.

Goede service. Fijne communicatie over de reparatie

Al veertig jaar mijn garage an dat zegt alls

Positief

Goed advies en overleg over de uit te voeren werkzaamheden. Betrouwbaar en altijd vriendelijk. Service zoals je het graag wil.

Hartstikke goed!

Vriendelijk, straalt vertrouwen uit.

kei goed

kei goed je kunt er altijd terecht al is t ook maar voor n praatje of kl ..klusje Jan en Bernadet bedankt en Andre heel veel succes

Prima bedrijf

Grote beurt en apk. Makkelijk in te plannen online en goede communicatie. Netjes afgeleverd en snelle, onderbouwde factuur.