Prima service.

Altijd fijn om bij een garage te komen waar mensen én vakkundig én een goed humeur hebben.

Prima geholpen chapeau!

Tijdig van autobedrijf Zegers een heldere uitnodiging voor een APK keuring van onze camper ontvangen, Afspraak gemaakt en op de dag van de keuring vriendelijk ontvangen. Drie kwartier later met overhandiging van een overzichtelijke checklist en goedgekeurd APK certificaat was de keuring klaar. Gerust gesteld en blij dat er geen drama’s zijn geconstateerd vertrokken, dank!

Een hele fijne, betrouwbare garage!!

Prima deal, prima auto, prima service. Betrouwbaar adres!

Vriendelijke mensen

Duidelijke website voor online afspraak. Erg klant gericht

Uitstekende autogarage met topservice

We waren op zoek naar een kleine auto voor erbij. Via Autobedrijf Zegers een auto gezocht. Pakket van eisen neergelegd en zeer content met het zoekresultaat.

Goede en betrouwbare garage

Goede en betrouwbare garage. Altijd vriendelijk personeel. Je wordt altijd netjes gebeld als er iets met de auto is. Niks wordt vervangen of gerepareerd zonder overleg. Heb er twee auto's in onderhoud

Vriendelijk, meedenkend

Altijd vriendelijk en meedenkend personeel

Klantvriendelijk en komen afspraken na.

Auto aangeschaft met 1 jaar garantie. Alle zaken die na een paar maanden aan het licht kwamen zijn keurig, zonder gedoe, verholpen. Fijne en prettige communicatie, helder en duidelijk.

Hier wordt nog gehandeld op basis van vertrouwen en transparantie. Uitstekende service en prijs-kwaliteit verhouding, het was prettig zakendoen!

Proffesioneel

Denken mee, klant staat centraal. Hele prettige samenwerking

Ik ben super geholpen, een aanrader!

Snel, kundig en vriendelijk geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto en de inname van mijn voormalige auto.

perfecte service.

Fijne garage met vriendelijk personeel en verstand van zaken. Uitstekend meegedacht en uiteindelijk het probleem kunnen verhelpen. Bedankt

Top service!

Zeer snel geholpen, vriendelijk personeel en prettige communicatie. Ik raad autobedrijf Zegers aan!

Subliem

Behulpzaam, zeer bekwaam en super vriendelijk!!

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto.

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto!!

Snel en vakkundig

Storing aan sprinter 4x4 snel en goed uitgevoerd

vriendelijk en betrouwbaar

Een prettig, professioneel autobedrijf.

Na een goed gesprek is André gestart met de zoektocht naar een nieuwe auto. Uiteindelijk zijn we erg tevreden met het resultaat!

Fijn, betrouwbaar garagebedrijf

Prettige communicatie, transparant en goede service.

Small Maintenance and Check on engine misfire

Overall perfect communication and service. I highly recommend it. There was a small misunderstanding at the beginning but even that is resolved flawless. Thank you.

Prettig zakelijk voor een faire prijs

Zie boven. André is een prima gast, die op tijd goed werk aflevert. Ruud van de Ven Sint Anthonis

Ik ben goed geholpen en m'n auto loopt na een kapotte koppakking nu weer als een zonnetje. Helaas wel lang op reparatie moeten wachten door drukte en personeelsgebrek. Er is wel door de garage alles gedaan om het zo snel als mogelijk te repareren, zelfs een minder urgente afspraak met een andere klant hebben ze voor me verzet. Top service!

Altijd prima en vriendelijk

Goede service, altijd fijn vriendelijk en betrokken personeel.

Perfecte service

Altijd goede service en hulp