Uitstekende service

Uitermate vriendelijk en behulpzaam. Voelde mij gelijk op mijn gemak bij de verkoper. Vroeg naar een bepaalde auto en het was meteen raak. Nogmaals bedankt.

Hartstikke goed!

Vandaag een BMW 5 serie gekocht. Vanaf het moment dat ik contact zocht verliep dit uitermate prettig. De dame die me hielp was zeer vriendelijk, had humor en bleef toch zakelijk. Toen ik uiteindelijk in de showroom was kreeg ik koffie en water en werd ik zeer hartelijk ontvangen. De sfeer in de zaak is ontspannen. Voordat ik een proefrit met mijn nieuwe auto kon maken hebben we de deal rond gemaakt, op voorwaarde dat ik tevreden zou zijn met de auto na de proefrit. De auto reed direct lekker en bij terug komst was iedereen zeer ontspannen waardoor ik me vrij voelde om gewoon nee te zeggen; wat ik niet gedaan heb overigens. Daarna is alles snel, professioneel en in een goede sfeer afgehandeld. Al met al ben ik uitermate tevreden en beveel ik deze zaak zeker aan!

Zeer goede monteurs en utstekende mededenkers.

Kom er nu 4 jaar en altijd erg goed verzorgd. Goed op de hoogte gebracht met problemen. Altijd weer oplossingen gevonden!

Geweldig!

Werd vriendelijk te woord gestaan. Ik had een vraag. Hij deed er alles aan om mij het te laten zien via de computer. Toen een rondje gereden. Ik was overtuigd. Kregen een heerlijk kopje cappuccino en kwamen bij Chantal om de koop af te sluiten. Zij heeft echt alles geregeld. De tenaamstelling, de verzekering en een vriendelijk woord echt een aanrader. Ze zeggen vaak de klant is koning, maar ik voelde me echt de koningin. Ga zo door ik zal in ieder geval reclame maken.

komen afspraken niet na

Als eerste keus maak je een afspraak, verkoopt men snel de auto aan een ander door. Bedrijven die op deze manier zaken doen, negeren de normen en waarden rondom elke afspraak. Kort gezegd, dus geen zaken mee doen.

In 1 woord geweldig!!

Zodra je voet over drempel zet maak je al mee dat het anders gaat dan het grote gros auto verkopers. Hier hebben ze oprecht aandacht voor de klant, denken met je mee, bieden goede prijzen voor zowel de te verkooen auto's als de auto die je wil inruilen. Geen gedoe met een auto verkoper die met je mee rijd als je een proefrit maakt, niks van dat alles. Hier heb je de sleutel en we zien je wel weer verschijnen. En boven alles kreeg ik bij het ophalen van de auto nog een mooie bos bloemen ook. Martin en Chantal, bedankt voor deze ervaring en mijn nieuw auto uiteraard :). Gr Fernon

Service kan beter

Mooie zaak en prima auto's. Helaas is het jammer dat als je een hele dure auto koopt dat je hem mee krijgt met een lege tank ( reserve tanks zelfs ) verder ben ik leuk geholpen.

Ik heb geen reactie gehad.

Normaal reageren op een mail blijkt al moeilijk te zijn voor dit bedrijf. Communicatie en dit bedrijf gaat niet samen

Super mooie auto gekocht

Goed te woord gestaan en vriendelijk!

Vriendelijke medewerkers

👍🏼

Vriendelijke niet opdringerige autoverkopers. Zeer tevreden met mijn fiat 500e. Volgende keer zou ik weer bij MC autoroyal gaan kopen.

Stroef in het begin, daarna uitstekend

Zie boven

Goed en eerlijk behandeld!

Goed geholpen, snel zaken kunnen doen, kortom uitstekend bedrijf.

Hééél blij!

Mo en chantal zijn super fijne mensen, contact gehad met beide en een prachtige mini cooper countryman kunnen kopen bij ze. Nogmaals bedankt voor de goede service en het prettige contact!

?

Na enig heen en weer gemaild te hebben, toch er uit gekomen. Ben niet echt blij, maar misschien ligt dat wel aan mij, en verdienen deze mannen een 2e kans. Ik heb naar eer en geweten gehandeld, en we zijn tot een oplossing gekomen. Veel sucses jongens...

Aardige mensen

Ik heb een Audi RS5 gekocht bij MC Auto Royal. De twee maanden na aankoop zeer veel problemen gehad met deze auto, ik heb er bijna spijt van ondanks dat het natuurlijk een prachtige auto is. Ik ben los van de aankoopprijs duizenden euro's extra kwijt op dit moment om de auto rijdend te houden. Hierover wel contact gehad met de verkoper, en ze hebben ook echt hun best gedaan zaken op te lossen. Na een aantal dagen waarin ze hard gewerkt hebben kon ik gelukkig toch met de auto een weekje op vakantie, de rekening van MC Auto Royal was een kleine 1000 EUR voor dit onderhoud. Na de vakantie nog problemen gehad met een redelijk defecte stuurpomp, en ik heb nog niet het gevoel dat ik mijn droomauto gekocht heb helaas. Dus een kleine voldoende, gewoon omdat de verkoper Mo echt wel zijn best heeft gedaan. Aanbevelen, ja, maar ik raad aan een aankoopkeuring te laten doen en garantie te nemen.

Belazerd

Nieuwe auto ingeleverd en een golf van 5 jaar terug, en nog eens 1750 euro bij betalen, de golf zat vol mankementen.

Een eerlijk en klantvriendelijk auto bedrijf

Verleden week een prachtige BMW x5 bekeken. Proefrit gemaakt en na wat babbelen tot elkaar gekomen met van mijn kant een inruil mercedes benz ml 350.. Vandaag 4-8 de auto geleverd met de afgesproken grote beurt ,trekhaak plaatsen en rondom nieuwe remschijven en blokken . Een lichte trilling in het stuur dachten door de schijven maar na het monteren nog steeds een lichte trilling de Voorbanden eraf en de velgen naar een bedrijf om ze uit te lijnen na terug monteren banden helemaal vrij van trilling. Extra kosten maar voor rekening mc. Een autobedrijf die ik iedereen kan adviseren . Ik weet mijn adres voor in de toekomst

Leuke garage

Toen ik de eerste keer binnen kwam. Wilde ik kijken bij de witte Audi A6. Geven sleutel mee. En mocht rustig kijken. En proefrijden. Auto er helemaal tussen uit gehaald. Erg goed allemaal. Maar toen ik van de proefrit terug kwam. Bleef de verkoper maar achter de balie zitten ging over de inruil praten. Terwijl er nog veel meer andere klanten aan de balie stonden. Toen had ik wel zo iets van. Als je dit zo gaat afhandelen dan stap ik op. Op dat moment nam hij ons mee naar een andere hoek. Daar konden we goed praten over geld. En er uit gekomen. Die zaterdag er na Audi op gehaald. Dat was erg prettig. Goed geregeld. Voelde mij erg lekker. Ouwehoeren over auto. 's en van alles nog wat. Heerlijk. En rij nog met veel plezier.

Uitstekend!

Hele fijne plek met aandacht voor de klant.

Behulpzaam

Zeer vriendelijk meedenkend

zeer tevreden

uitstekende en snelle service en erg vriendelijk personeel

Dynamisch

Leuk bedrijf met vlot personeel, goed geholpen en vond het fijn dat er ook aan de kinderen was gedacht! (De speelhoek was een mooie afleiding voor hen, zodat ik me kon concentreren tijdens het afwikkelen van de aankoop)

Aanrader!

Prachtige mercedes-benz cla shooting brake 220 aangeschaft. Na een tijdje kwam ik erachter dat bij 100 km per uur een trilling ontstond die ik niet kon plaatsen. Na contact opgenomen te hebben, kon ik terecht en werd mijn auto uitgelijnd in de prachtige werkplaats en daarmee is het keurig opgelost.