Aardige mensen

Ik heb een Audi RS5 gekocht bij MC Auto Royal. De twee maanden na aankoop zeer veel problemen gehad met deze auto, ik heb er bijna spijt van ondanks dat het natuurlijk een prachtige auto is. Ik ben los van de aankoopprijs duizenden euro's extra kwijt op dit moment om de auto rijdend te houden. Hierover wel contact gehad met de verkoper, en ze hebben ook echt hun best gedaan zaken op te lossen. Na een aantal dagen waarin ze hard gewerkt hebben kon ik gelukkig toch met de auto een weekje op vakantie, de rekening van MC Auto Royal was een kleine 1000 EUR voor dit onderhoud. Na de vakantie nog problemen gehad met een redelijk defecte stuurpomp, en ik heb nog niet het gevoel dat ik mijn droomauto gekocht heb helaas. Dus een kleine voldoende, gewoon omdat de verkoper Mo echt wel zijn best heeft gedaan. Aanbevelen, ja, maar ik raad aan een aankoopkeuring te laten doen en garantie te nemen.

Belazerd

Nieuwe auto ingeleverd en een golf van 5 jaar terug, en nog eens 1750 euro bij betalen, de golf zat vol mankementen.

Een eerlijk en klantvriendelijk auto bedrijf

Verleden week een prachtige BMW x5 bekeken. Proefrit gemaakt en na wat babbelen tot elkaar gekomen met van mijn kant een inruil mercedes benz ml 350.. Vandaag 4-8 de auto geleverd met de afgesproken grote beurt ,trekhaak plaatsen en rondom nieuwe remschijven en blokken . Een lichte trilling in het stuur dachten door de schijven maar na het monteren nog steeds een lichte trilling de Voorbanden eraf en de velgen naar een bedrijf om ze uit te lijnen na terug monteren banden helemaal vrij van trilling. Extra kosten maar voor rekening mc. Een autobedrijf die ik iedereen kan adviseren . Ik weet mijn adres voor in de toekomst

Leuke garage

Toen ik de eerste keer binnen kwam. Wilde ik kijken bij de witte Audi A6. Geven sleutel mee. En mocht rustig kijken. En proefrijden. Auto er helemaal tussen uit gehaald. Erg goed allemaal. Maar toen ik van de proefrit terug kwam. Bleef de verkoper maar achter de balie zitten ging over de inruil praten. Terwijl er nog veel meer andere klanten aan de balie stonden. Toen had ik wel zo iets van. Als je dit zo gaat afhandelen dan stap ik op. Op dat moment nam hij ons mee naar een andere hoek. Daar konden we goed praten over geld. En er uit gekomen. Die zaterdag er na Audi op gehaald. Dat was erg prettig. Goed geregeld. Voelde mij erg lekker. Ouwehoeren over auto. 's en van alles nog wat. Heerlijk. En rij nog met veel plezier.

Uitstekend!

Hele fijne plek met aandacht voor de klant.

Behulpzaam

Zeer vriendelijk meedenkend

zeer tevreden

uitstekende en snelle service en erg vriendelijk personeel

Dynamisch

Leuk bedrijf met vlot personeel, goed geholpen en vond het fijn dat er ook aan de kinderen was gedacht! (De speelhoek was een mooie afleiding voor hen, zodat ik me kon concentreren tijdens het afwikkelen van de aankoop)

Aanrader!

Prachtige mercedes-benz cla shooting brake 220 aangeschaft. Na een tijdje kwam ik erachter dat bij 100 km per uur een trilling ontstond die ik niet kon plaatsen. Na contact opgenomen te hebben, kon ik terecht en werd mijn auto uitgelijnd in de prachtige werkplaats en daarmee is het keurig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en ook snel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, afspraken worden nagekomen\r\nTOP dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service , airco nagekeken en gevuld voor een betaalbare prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel duidelijk en professioneel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top zoals altijd
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag APK gehad en mijn zomerbanden eronder. Toppers zijn de jongens. Heb in mijn leven heel wat garages bezocht, maar dit is echt mijn nummer 1

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super service en heel goed en vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper nette mini gekocht bij mc auto royal ! \r\nEn nu ook bij ze in onderhoud ! \r\nRond uit top \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen april een hele leuke gebruikte auto gekocht. Goede prijs, leuke mensen, heel net bedrijf. Geen opdringerig gedoe, hier zijn de sleutels, kijk maar even rustig. Prima, lekker van deze tijd. \r\nMooie werkplaats, daar ga ik volgende keer waarschijnlijk een beurt laten uitvoeren, prijzen lijken mij zeer scherp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!!