Goed geregeld

Via de website had ik een HU-650 radio besteld. Radio kon ik snel afhalen en hij doet het goed. Bij het afhalen werd ik door vriendelijk personeel geholpen. Het is een goed bedrijf voor Volvo onderdelen.

zoals gewend goede service en snel handelen

de garantie dat het product goed is wat ik weet dat het gecondoleerd is op werking (geen rommel )

Uitstekende communicatie en snelle respons

Auto Rima B.V. heeft zich bewezen als een uitstekende partner met hun snelle en doeltreffende communicatie. Vanaf het eerste contact reageerden ze snel op mijn vragen en zorgen. De transparantie en bereidheid om te helpen hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Als u op zoek bent naar een betrouwbare Volvo onderdelen, beveel ik Auto Rim ten zeerste aan.

Topbedrijf

Altijd kwaliteit mbt geleverde onderdelen, zeer nette prijs/kwaliteitsverhouding, prettig zaken doen.

Gericht snel doeltreffend en het passende onderdeel

Meestal vraag ik aan via de onderdelenlijn maar tegenwoordig. Direct bij RIMA. Want ze zijn toch de snelste meestal de goedkoopste. Maar in ieder geval correct en snel. ......En 't onderdeel past ...en is getest gegarandeerd goed.

Blij dat ik die firma heb leren kennen goudwaard

Tevreden goede service

Prima attente service

Ik had nog een tegoed staan van een par jar geleden. Ik noemde dat bij een nieuwe bestelling. Meteen is het tegoed verwerkt en ontving ik een credit en factuur per mail. Zo hoort het. Netjes en correct! Dat gebeurt niet zo vaak meer tegenwoordig.

Het onmogelijke?

Voor onze oude Volvo zocht ik onderdelen. Onze vaste garage, Nordicar, had ze niet en vertelde dat ze ook niet meer gemaakt werden en leverbaar waren. Maar ze gaven me wel de tip om auto Rima te benaderen. Het eerste contact, een telefoontje leverde niets op. Maar ik moest af en toe maar eens een mailtje sturen. Nordicar zei ook nog dat het vast wel zou lukken. En dus maar eens een mail gestuurd. En warempel, binnen 2 dagen bericht, ze hadden ze. Inmiddels heb ik ze thuis. Super service. Nu maar hopen dat ze passen. En zou ik onverhoopt onze auto ooit eens naar de sloop moeten brengen zou het mooi zijn om deze bij Auto Rima te laten demonteren. Krijgen er toch nog onderdelen een tweede leven.

Heel goede service en snelle reactie.

Snelle service

Gastvrij en kundig

Jeroen heeft voor mij alle benodigde onderdelen vlot verzameld.

Super goede service

Trekhaak V70 gekocht

Geen woorden voor nodig, gewoon beter dan de Volvo garage zelf, wacht nog steeds op antwoord

Altijd geslaagd, met antwoorden, en goederen

Tot nu toe super snelle levering goed verpakt en super vriendelijk aan de telefoon

Online Bestelling

Supersnelle service en levering van mijn vragen en bestellingen. Met dank aan het hele team. Groeten uit Zwitserland

Volvo XC70 (2016) geen geluid uit speakers.

Radio, verbale instructies navigatie, geluid parkeersensors, kortom alle geluid en piepjes uitgevallen. Ik zit op een afgelegen plek in de Franse Alpen, ver van een Volvodealer. Mijn vermoeden: versterker (onder bijrijdersstoel) is kapot. Op internet AutoRima gevonden. Daar vond ik het overeenkomende onderdeel voor een V60 (2016) voor nog geen €50. Meteen gemonteerd en na een audioreset (aan/uitknop 30 seconden ingedrukt houden) werkte alles weer. Voortreffelijke afwikkeling op de duidelijke website, snelle verzending en beslist niet duur

Zeer vriendelijk, behulpzaam en snelle afhandeling

Zeer vriendelijke en behulpzame aan de telefoon. Heeft mij snel geholpen, hier kom ik graag nog eens

Zeer nette afhandeling

2 Auto portieren besteld. Eerst gebeld voor meer info. Werd netjes en duidelijk te woord gestaan. De deuren zijn dezelfde dag verzonden en werden een dag later geleverd. Voldoen aan de verwachtingen. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Hele goede

Erg coulant ivm garantie elektrisch onderdeel Een paar weken uit de garantie, en toch top opgelost. WAAR MAAK JE DAT NOG MEE vr gr john

Gebeld naar het bedrijf of ze de spullen hadden werd nagekeken en binnen half uur terug gebeld goede service en vlug regelt

uitstekend geholpen

ik had een storing in het motor management en na uitlezen bleek het het gasklephuis te zijn. ik kreeg en andere mee en het probleem is opgelost. fijne service

perfect

vriendelijk snel

Vriendelijke en goede service.

Goede producten en vriendelijk contact.

vriendelijk en zeer hulpvaardig en snel

Telefonisch goed bereikbaar en telefoniste was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Belde ook snel terug met de informatie over het artikel. Order was ook snel gemaild.

Prima!

Tot nog toe prima.