Perfecte service

Perfecte service, kort en duidelijk zonder poespas

Top bedrijf!!!

Vriendelijke bediening, vakkundig en onvermoeibaar als het gaat om de klant tevredenheid op een hoog niveau te krijgen en te houden. Uit ervaring als eigenaar van een motoren revisie bedrijf weet ik dat het laatste een hele toer is. Mijn Volvo V70 uit 2001 is mijn liefhebberij en kan ik op de weg houden met hulp van Auto RIMA. Ik kom daar in ieder geval graag.

Goed en snel geregeld

top

Ervaring, kennis en kunde en klantvriendelijk

Perfect!

Wat een service!

Na gebeld te hebben over de beschikbaarheid van onderdelen ben ik super vriendelijk te woord gestaan door deze mevrouw. Hierop ben ik de week erna gekomen om de onderdelen te halen. Jaroen heeft mij hier geholpen, meegenomen het magazijn in en mij nog betere onderdelen meegegeven dan bij voorbaat verwacht. In een woord fantastisch. Kom hier zeker terug!

Goede service en klantvriendelijk

Wat ‘n service en een klantvriendelijkheid

Jeroen is meer dan fantastisch. Zeer goed luisterend oor en geen moeite teveel om alles te zoeken waar de klant behoefte aan heeft. Top medewerker in een topbedrijf!

Betrouwbaar

Snel betrouwbaar Mooie prijzen

Deuk in deur gereden, dezelfde dag gerepareerd

Wat een service, rijd tegen een rotsblok met uitrijden op Centerparcs, kom op de terugweg langs AutoRima, ga ff buurten, en ze kunnen meteen de auto repareren!!!

HELEMAAL TOP

Zeer snelle reactie op mijn mail en prima service. Ik ben erg onder de indruk!!!

Super goed geholpeb

Ik ben weer goed geholpen door Remon. Super blij met mijn mooie stuur airbag :)

Prima onderdelen altijd.

Hij zou 5 sterren hebben gekregen als je daadwerkelijk een vriendelijk persoon voor aan de balie had gezeten. En als je bv. maandag belt dat je woensdag het onderdeel op komt halen dat ze hem dan ook klaar hebben liggen. Zit altijd minimaal 30/40 min te wachten. Ook voor kleinste onderdeeltjes.

Goede service en goede spullen

Snelle reactie en netjes in afhandelen van vragen

Korte lijnen. Juiste onderdeel

Precies het juiste onderdeel onvangen. Binnen enkele dagen thuis. En niet duur.

Top bedrijf heel vriendelijk geholpen en snelle levering

Onderdelen voor mijn Volvo

Aardige mensen aan de telefoon. Onderdelen voor mijn oude Volvo hier gevonden.

Goed geregeld

Via de website had ik een HU-650 radio besteld. Radio kon ik snel afhalen en hij doet het goed. Bij het afhalen werd ik door vriendelijk personeel geholpen. Het is een goed bedrijf voor Volvo onderdelen.

zoals gewend goede service en snel handelen

de garantie dat het product goed is wat ik weet dat het gecondoleerd is op werking (geen rommel )

Uitstekende communicatie en snelle respons

Auto Rima B.V. heeft zich bewezen als een uitstekende partner met hun snelle en doeltreffende communicatie. Vanaf het eerste contact reageerden ze snel op mijn vragen en zorgen. De transparantie en bereidheid om te helpen hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Als u op zoek bent naar een betrouwbare Volvo onderdelen, beveel ik Auto Rim ten zeerste aan.

Topbedrijf

Altijd kwaliteit mbt geleverde onderdelen, zeer nette prijs/kwaliteitsverhouding, prettig zaken doen.

Gericht snel doeltreffend en het passende onderdeel

Meestal vraag ik aan via de onderdelenlijn maar tegenwoordig. Direct bij RIMA. Want ze zijn toch de snelste meestal de goedkoopste. Maar in ieder geval correct en snel. ......En 't onderdeel past ...en is getest gegarandeerd goed.

Blij dat ik die firma heb leren kennen goudwaard

Tevreden goede service

Prima attente service

Ik had nog een tegoed staan van een par jar geleden. Ik noemde dat bij een nieuwe bestelling. Meteen is het tegoed verwerkt en ontving ik een credit en factuur per mail. Zo hoort het. Netjes en correct! Dat gebeurt niet zo vaak meer tegenwoordig.

Het onmogelijke?

Voor onze oude Volvo zocht ik onderdelen. Onze vaste garage, Nordicar, had ze niet en vertelde dat ze ook niet meer gemaakt werden en leverbaar waren. Maar ze gaven me wel de tip om auto Rima te benaderen. Het eerste contact, een telefoontje leverde niets op. Maar ik moest af en toe maar eens een mailtje sturen. Nordicar zei ook nog dat het vast wel zou lukken. En dus maar eens een mail gestuurd. En warempel, binnen 2 dagen bericht, ze hadden ze. Inmiddels heb ik ze thuis. Super service. Nu maar hopen dat ze passen. En zou ik onverhoopt onze auto ooit eens naar de sloop moeten brengen zou het mooi zijn om deze bij Auto Rima te laten demonteren. Krijgen er toch nog onderdelen een tweede leven.

Heel goede service en snelle reactie.

Industrieweg 22 6651KR Druten