Vriendelijke en meedenkende assistentie

Na vriendelijk telefonisch contact met een telefoniste en een duidelijk advies mocht ik tussen de middag toch even mijn onderdeel ophalen,terwijl het eigenlijk pauze was. Top

Gewoon TOP !

Komt alle afspraken na en zijn allemaal even vriendelijk....erg prettig om daar te komen.

Prima communicatie

Onderdeel op de onderdelenlijn gezocht. Auto Rima reageerde snel en vermeldde ook nog de kilometerstand van de auto waar het onderdeel uitkwam. Netjes. Paar mailtjes heen en weer en we hadden een deal over de prijs. Heel redelijk. Prima ervaring.

heerlijk bedrijf met super service

ik was na een ongeluk op de snelweg erg cersrietig,juist als het financieel erg tegenzit veel schade aan mijn auto na een tip dat auto rima volvo onderdelen had daar gelijk heengereden na afspraak het eerste wat ipviel was de goede organisatie en de goede sfeer,ook onder al het personeel een monteur kwam met de juiste dpuegel en zei dat hij er wel even op zou monteren,(gratis)!dat kwam mij erg goed uit alles top geregeld,én als kadootje had hij ongevraagd mijn lelijke schade volledig weggepoetst!!,wat een held,wat een service wr zijn dus toch nog echte bedribven,met echte mensen!! chappeau!! groet gert blom

Keurig uitgezocht door Chantal, teruggebeld en nette prijs voor onderdeel

Keurig uitgezocht en teruggebeld door vriendelijke Chantal en ook nog nette prijs voor onderdeel. Ik ben een blij man :-)

Jeroen heeft me goed geholpen

Ik was op zoek naar een paar onderdelen voor de volvo c30. Jeroen heeft me daarbij goed geholpen. Je kan er ook een leuk en grappig praatje mee maken

Top bedrijf

Ik had een zeer ingewikkeld probleem met mijn V40 en Rima heeft dat voor mij op een geweldige manier opgelost. Zeer deskundig en heel klantvriendelijk.

snelle reacties op vragen/mails

Heb een Volvo C30 bj 2007 hiervoor af en toe wat onderdelen nodig, tot nu toe nog niet teleurgesteld. Goed bedrijf met duidelijke website waar je snel kan vinden wat je nodig hebt.

Altijd goed en vriendelijk

Jarenlang ervaring. Rima is Prima

Meer gekregen dan gevraagd

Ik was op zoek naar een woord voor het rubber onderaan een raam en dat blijkt een raamsnor te zijn. Weer wat geleerd! Daarnaast nog 1 onderdeel nodig (die blijkbaar in 2 versies komt). Beide versies ontvangen terwijl ik er maar 1 nodig heb. Andere dus reserve. Bedankt Rima helden!

vous êtes spécialiste volvo

volvo xc 70 2004 très satisfait.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

't Had me tig telefoontjes bespaard als ik als eerste naar RIMA had gebeld.

Op de forums (fora ?) gezocht en ontdekt dat mijn probleem echt niet uniek was en het vervangen van het contactslot in een twintig jaar oude, doch verder fantastische V40 automaat geen sinecure zou zijn. Alle demontage-bedrijven in de buurt hadden niet op voorraad wat ik nodig had om de auto weer op de normale manier te starten. Vlak voor Koningsdag contact gelegd met RIMA, de dag daarop een hiep hiep hoera-telefoontje: "We hebben er éen voor U". Drie dagen later een compleet stuurhuis in de brievenbus met alles erop en eraan wat ik nodig heb. HULDE !

Nog niet ontvangen maar nu al tevreden over de service!

Het onderdeel is nog onderweg naar Zweden maar ik ben nu al tevreden over de snelle afhandeling en verzending van het onderdeel!

Altijd snel en correct

Elk onderdeel heeft een historie en is bekend uit wat voor auto hij komt en wat de kilometerstand is.

Heel goede geholpen

Uitstekend geholpen door Jeroen. Zeer flexibel en denkt mee met de klant. Heeft goede adviezen en suggesties.

Belde voor een onderdeel Volvo s80 snelhuids sensor snel werd snel trug gebelt dat ze er een hadden nu ernog onder zetten en hopen dat de storing weg is

Mijn volvo verkocht aan auto Rima! Het aanbod was prima en de snelheid waarmee ze alles zeer vertrouwelijk hebben afgehandeld en bij ons de auto hebben afgehaald. Super.

Wrong part.

Wrong part. This part is not the original rear silencer that i was looking for. I wanted specificly the original rear silencer. Not the after market one

• Would you recommend us? No

Bij T sleutelen was een boutje afgebroken. Snel contact opgenomen en de spullen zijn onderweg.

Gewoon goed

Je besteld wat en word ook diezelfde dag verstuurd en als je vragen heb kun je ook bij jullie terecht

Een topbedrijf!

Ik heb alleen maar goed ervaringen met Auto Rima! Ze zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Enne ze hebben alles voor de Volvo.

Zeer snel en net bedrijf

Waren erg duidelijk ook heel netjes en duidelijk aan de telefoon. Zeer schappelijke prijs. Snelle verzending en netjes verpakt.

Super bedrijf, goede kwaliteit, levertijd en service

Deur besteld en werd de volgende dag heel goed verpakt en volgens schema geleverd. Deur zag er zoals beschreven heel netjes uit zonder beschadigingen(A2). Een aanrader dus.

Ik ben heel blij

Ze zijn heel vriendelijk en makkelijk mensen ik ben heel goed geholpen en ik blij en tevreden bedank voor alles groetjes Ahmet Bıyıklı

Voor Volvo onderdelen moet je bij Auto Rima zijn!

Goede service en goede prijzen van de tweedehands onderdelen. Chantal is TOP wbt de gemaakte afspraken. Als je een onderdeel zoekt waar je niet direct het onderdeelnummer van weet zorgt zij dat je het juiste onderdeel voor jouw auto (snel) in huis hebt,

Industrieweg 22

6651KR Druten