goede service, goed behandeld

Prettige sfeer, goede koffie en professionele benadering. Marc is recht door zee, geen omwegen. je weet meteen waar je aan toe bent. Helder en correct.

goede service, goed behandeld

Auto werd netjes afgeleverd, vlotte en vriendelijke service van mensen die een passie voor auto\'s hebben. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende ervaring. Marc weet zeer goed wat hij heeft staan en de auto\'s zijn altijd bijzonder. Heb een prachtige BMW 5 touring bij hem gekocht die zelfs na grondig onderzoek op de brug door mijn eigen specialist als een zeer goede auto werd bestempeld. Een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

We waren onlangs bij Automarcato voor de aankoop van een kleine auto voor onze dochter. We werden zeer vriendelijk en professioneel geholpen door de eigenaar Marc, en ontvangen met koffie. Het bedrijf maakt een zeer goed verzorgde indruk, en je merkt al direct dat deze mensen een passie voor auto\'s hebben. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen, en ik zal dit bedrijf in gedachte houden wanneer ik zelf aan mijn volgende auto toe ben.

perfect, zeker aan te bevelen

Met automarcato in contact gekomen via de vorige eigenaar van de auto. Ik werd ontzettend vriendelijk ontvangen en ben zeer tevreden vertrokken. Heb een onwijs mooie audi TT gekocht, voor een mooie prijs, maar bovenal een goed onderhouden auto, waarvan ik weinig problemen verwacht. Marc heeft bij de bezichtiging en de overdracht alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Ik werd echt in het zonnetje gezet en de audi TT ook! Dikke 10 voor automarcato!

goede service, goed behandeld

Ik kwam in contact met dit bedrijf, door dat ik een vraag of men de krassen op mijn achter klep er uit konden poetsen. Nou dat was helemaal geen probleem. Zet u hem maar even binnen. En na een half uurtje poetsen en polijsten, echt niets meer te zien. En ben er sindsdien blijven hangen. Ook de wisseling van mijn zomerwielen naar winter wielen doet ik ook daar. Echt een goed bedrijf de gewone burger.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

Buitengewoon meedenkend en service gericht

goede service, goed behandeld

Prima service en deskundigheid ; prettige en ongedwongen sfeer

goede service, goed behandeld

Autobedrijf waar je graag binnen stapt vanwege de gastvrijheid,kennis en altijd aantrekkelijk aanbod van auto,s

goede service, goed behandeld

Zeer goed, kundig en vooral prettige mensen die weten waar ze het over hebben, en bereid zijn je te helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positieve ervaringen. Kundig personeel met een gepassioneerde eigenaar die service hoog heeft staan. Rijdt nog steeds met plezier in mijn aankoop en kan iedereen dit bedrijf adviseren.

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat ik mijn auto bij Automarcato had gekocht waar ik zeer blij mee ben heeft mijn vriendin het onderhoud op haar auto laten uitvoeren. Dit is zeer deskundig uitgevoerd met super goeie service. Wij zijn zeer tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

Een aantal weken geleden heb ik bij Automarcato mijn eerste autootje gekocht en ik ben er heel erg tevreden erover. Automarcato heeft een deskundige en nette uitstraling, waardoor je met een goed gevoel een auto koopt. Ook na de aanschaf blijft de service erg goed..ik had een paar kleine dingetje en na een dag waren die ook weer allemaal opgelost. Dus ben je op zoek naar een auto twijfel dan niet en loop een keer binnen bij Automarcato!

goede service, goed behandeld

Uitstekende service en alles in goed overleg met de klant. Vriendelijke ontvangst met koffie in schone prettige omgeving. Voelt zeer vertrouwd!!

goede service, goed behandeld

Niet alleen zeer prettig maar ook deskundig