Rahim, Met verbazing lezen wij uw review over de aankoop van een auto in april 2016. Aangezien het al 5 jaar geleden heeft plaatsgevonden, zal ik het nogmaals voor u uiteenzetten, zodat u de situatie misschien wat beter begrijpt. U koopt bij ons een auto, waarbij u BEWUST kiest voor 3 maanden SERVICE GARANTIE, en GEEN BOVAG GARANTIE, die u tevens van ons cadeau krijgt. Nu blijkt er onverhoopt, na 2.000km te hebben gereden, iets mis met de versnellingsbak, iets dat waar wij op het moment van verkoop geen weet van hadden. Wij hebben u aangeboden het onderdeel te vervangen, waarbij de kosten van het onderdeel u toe zouden komen en de uren voor onze rekening zouden zijn. U ging hier NIET mee akkoord en wij boden u een tweede oplossing, namelijk het terugkopen/ontbinden van de koop. U kreeg op dat moment inderdaad € 500,- minder retour, aangezien u er ook al 2.000km mee gereden had en de auto reeds twee maanden in bezit had. Ons inziens is dit echt niet geheel onredelijk. Wij hopen u hiermee voldoende duidelijkheid te hebben geboden, om dit onderwerp na 5 jaar eindelijk te kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Team Automarcato
Beste Aurelia, Met verbazing hebben wij kennis genomen van deze reactie. Wij hebben jullie naar ons idee zo goed mogelijk geprobeerd te helpen. Jullie hadden zelf enorme haast met de aanschaf van een nieuwe auto, aangezien de auto waar jullie mee reden stuk was en jullie een dag later naar Portugal zouden gaan. Wij hebben jullie hierom na sluitingstijd nog willen ontvangen om jullie te kunnen helpen waar wij konden. De voorkeur ging uit naar eenzelfde auto als jullie hadden en jullie hebben met twee van onze auto's dan ook proef mogen rijden. Eén ervan bleek wat boven budget, en in de andere bleek helaas een storing te zitten, welke wij graag voor jullie verholpen zouden hebben, zodat jullie de volgende ochtend alsnog een veilige reis naar Portugal zouden kunnen maken. Om dit te kunnen bewerkstelligen, moesten wij wel in een relatief korte tijd weten of jullie de koop wilde laten doorgaan ja of de nee, anders konden wij dit niet meer regelen binnen het gewenste tijdsbestek. Wij vinden het dan ook spijtig te moeten horen dat jullie dit ervaren hebben als dat er gepusht is. Met vriendelijke groet, Team Automarcato
Beste Thomas, Jammer dat jij dit zo ervaren hebt. Heel vervelend dat er bij de door jou gekochte auto a € 1.500,- (vijftienhonderd euro) iets mis bleek te zijn. Wij kunnen geen 100% zekerheid bieden. Wel hebben wij jou aangeboden de auto terug te kopen voor het aankoopbedrag óf eventueel een andere auto uit te kiezen. Wij hebben dus wel degelijk met je meegedacht voor een oplossing. Helaas ben je hier niet op ingegaan, maar heb jij ervoor gekozen om ons daarna publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... Jammer... Met vriendelijke groet, Team Automarcato
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.