Tevreden met de aankoop

Eerste indruk van het bedrijf was goed. Zag er allemaal keurig uit, de auto die ik gekocht heb zag er ook prima uit. Bij het proefrijden van de auto stotterde de auto motor. ( ivm een defecte bobine ) Dit hebben ze snel opgelost, paar dagen later opnieuw proef gereden auto… reed prima. Ik moet wel zeggen dat er redelijke druk lag op de verkoop… er werd niet veel ruimte of bedenktijd gegeven, ( beetje pusherig ) Uiteindelijk ben ik nu nadat ik de auto gekocht heb ( 4 maanden verder ) Maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de koop van de auto. ( en de uiteindelijke deal )

Helemaal Top...!!

Ik ben zeer tevreden over Automarcato...! Elke keer word ik goed en deskundig geholpen...! En ze stellen je gerust en je gaat met een gerust hart en met een veilige goede auto weer naar buiten...! Bovendien word ik elke keer ook snel en betaalbaar geholpen...!

Super bedrijf

Wat een super bedrijf is dit: super vriendelijk, denken in oplossingen, mooie prijze, nemen de tijd voor je en echt klant gericht. En helpen je als je bepaalde dingen niet weet zoals tenaamstellings code (haha), gelukkig uiteindelijk gevonden en nu super blij met me nieuwe aanwinst. Zeker een aanrader

Gevoelsmatig een net, eerlijke en spontaan bedrijf

Mijn dochter was opzoek naar een fiat 500 en zagen een nette bij auto marcato staan. Snel gereageerd maar zoals bij vele fiat 500tjes veel interesse. Er was al een afspraak voor ons maar wel een afspraak kunnen maken voor 24-6 in de hoop dat hij er nog zou zijn. Via app in contact gebleven met Marc en dat voelde heel goed. Op donderdag 24-6 zijn mijn dochter en ik naar auto marcato gegaan en bij binnenkomst voelde het ook gelijk weer goed, goeie klik. Marc liet de Fiat 500 zien wees gelijk op wat min puntjes (we hebben het uiteraard over een occasion he) en wat we daaraan konden doen. Zijn eerlijkheid en spontaniteit bevestigde voor mij het goede gevoel. Hij heeft de tijd voor ons genomen en geholpen om alles in orde te maken zodat mijn dochter gelijk de weg op kon. Marc, super bedankt voor de service, spontaniteit, eerlijkheid en tips waardoor wij totaal geen spijt hebben bij jullie de auto te hebben gekocht. Dit in tegenstelling tot de auto die mijn dochter ruim een jaar eerder elders had gekocht, deze mensen waren wel spontaan maar niet eerlijk en zouden een voorbeeld kunnen nemen aan auto marcato. Ik zou auto marcato zeker aanraden om een leuke occasion te kopen, wij blijven auto marcato in iedergeval volgen wanneer er weer een moment komt om een auto aan te schaffen.

Nooit weer!

Zodra je na een paar dagen 'n probleem met de auto hebt, wordt je als vuil behandeld! Het is al een tijdje geleden dat ik een auto gekocht heb bij Auto marcato. Maar na het aangeven van versnellingsbak problemen, moest ik langs komen, terwijl ik de eigenaar netjes het verhaal uitlegde werd ik neer gezet als iemand met een dreigende gevechtshouding. Verre van eerlijk en je voelt je gelijk niet meer op je gemak. Nadat de eigenaar de auto bij een ander bedrijf heeft laten na kijken werdt er een 2e hands versnellingsbak aangeboden, kosten voor de bak wel voor mezelf. Uren werden door eigenaar betaald. (Auto van 12.500 euro). Na overleg thuis en het nare gevoel dat ik eraan over heb gehouden, besloten de koop te ontbinden. Eigenaar ging akkoord na veel gepraat... maar wel voor 1500 euro minder. Na gesprek met een advocaat ben ik er niet mee akkoord gegaan en toen ik dat aan de eigenaar vertelde, werd het een dreigende situatie aan de telefoon. Uiteindelijk ben ik door de vrouw van de eigenaar terug gebelt en zijn we eruit gekomen dat ik de auto voor 500 euro minder dan dat ik ervoor betaald had kon terug brengen. Gelijk gedaan en nooit meer iets te maken willen hebben met deze verkoper! #denk2keerna!

Rahim, Met verbazing lezen wij uw review over de aankoop van een auto in april 2016. Aangezien het al 5 jaar geleden heeft plaatsgevonden, zal ik het nogmaals voor u uiteenzetten, zodat u de situatie misschien wat beter begrijpt. U koopt bij ons een auto, waarbij u BEWUST kiest voor 3 maanden SERVICE GARANTIE, en GEEN BOVAG GARANTIE, die u tevens van ons cadeau krijgt. Nu blijkt er onverhoopt, na 2.000km te hebben gereden, iets mis met de versnellingsbak, iets dat waar wij op het moment van verkoop geen weet van hadden. Wij hebben u aangeboden het onderdeel te vervangen, waarbij de kosten van het onderdeel u toe zouden komen en de uren voor onze rekening zouden zijn. U ging hier NIET mee akkoord en wij boden u een tweede oplossing, namelijk het terugkopen/ontbinden van de koop. U kreeg op dat moment inderdaad € 500,- minder retour, aangezien u er ook al 2.000km mee gereden had en de auto reeds twee maanden in bezit had. Ons inziens is dit echt niet geheel onredelijk. Wij hopen u hiermee voldoende duidelijkheid te hebben geboden, om dit onderwerp na 5 jaar eindelijk te kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Team Automarcato

Prima bedrijf

Goed geholpen prima bedrijf Dankje

Super service

Ik ben bij een aantal garages geweest die met moeite de probleem konden vinden of niet konden vinden.. maar bij marc was het even op de koffie en na 10 minuten waren de meeste problemen al gevonden, vervolgens snel een set nieuwe achter banden eronder gezet want die waren helemaal door, ook even de velgen opgeschuurd. na wat goed advies had ik snel een nieuwe afspraak voor de andere problemen. Ik heb hierbij een erg prettige ervaring gehad zonder dat gevoel dat je in de maling word genomen. In kort, super service, snelle handelingen en zo weer weg met een glimlach. Ik kom zeker terug!!

Uitstekend!

De auto was precies zoals op de foto's. Ik heb weleens anders meegemaakt. Hij rijdt als een zonnetje. Marc&crew denken met je mee. Automarcato is niet de standaard autodealer, gelukkig is hij de uitzondering! Erg blij met mijn aankoop.

Klantgericht en behulpzaam

Ik heb een aantal weken geleden een auto bij Marc en Menno gekocht. Prettig de zaken afgehandeld en ondanks dat ik gekozen had voor geen garantie hebben zij mij een paar weken later geholpen met enkele gebreken/reparaties; snel en praktisch. Ook dank aan Jasper de monteur.

Tevreden over Peugeot 107

Ca halfjaar geleden een Peugeot 107 gekocht bij Marc. Dit is m'n eerste auto en Marc nam er echt de tijd voor. Goede service en heel klantvriendelijk. Nog steeds tevreden met m'n auto. Toen ik dacht een probleem te hebben, kon ik zo bij de garage terecht om het even te laten checken. Hij komt z'n afspraken goed na.

Goede service!

Zaterdag met mijn man een prachtige BMW Touring gekocht. Nadat er een mankement aan het licht kwam, hebben zij dat gelijk kosteloos vervangen. Zelfs met een half jaar garantie op de reparatie. Vriendelijk personeel. De auto rijdt als een zonnetje! Super blij mee!

Komt afspraken na

Probleem tijdens de proefrit. Oliedruk viel weg van de BMW. Probleem zat m in de ketting en geleiders. Alles netjes vervangen zonder extra kosten. Netjes afgehandeld, net bedrijf, en goede koffie! Doen ze goed. Dankjewel Marc!

Quality cars at reasonable price and friendly team, that summarises Automarcato

Really a superb experience with Automarcato. Automarcato team was friendly to pick me up from a nearby train station. After the car drive test, we inspected the service history and Meeno (Sales Manager) shared all the details. On my insistence he even called the BMW dealership to confirmed few things. That confirmed everything was right on service history. I understood Automarcato team did all these checks before they bought the car. This was double quality assurance. Few other checks were needed and they were quickly done at their showroom. Very fast response. Finally the deal was done within 2 days from my first visit. To sum up: Quality cars at reasonable price and from a very friendly people. Thanks Marc and Meeno for a five start experience.

• Would you recommend us? Yes

super

bij automarcato voor een redelijk bedrag een audi a3 gekocht. prima geholpen door jonge verkoper Menno. duidelijke uitleg, proefrit, goede service. mijn oude auto werd aangekocht zodat ik met mn nieuwere auto naar huis kon. dit alles in relaxte sfeer onder een kopje koffie. mijn '"nieuwe"" auto stond klaar met een grote rode strik erom heen omdat ik blijkbaar nogal enthousiast was. mensen, waar maak je dit mee? automarcato....super.

Snelle praatjes, zonder inhoud

Bij dit bedrijf wezen kijken voor een occasion. Te woord gestaan door nogal een gladde verkoper, die erg pusht op de verkoop. Auto stond al maanden te koop maar meneer had er al meerdere kopers voor dus of we wel even vlug een beslissing wilden nemen...Beetje rare smaak in de mond overgehouden aan deze Mark, tevens een van de redenen om toch verder te kijken. Jammer want het was best een leuke auto, maar met dat soort gedrag boezem je geen vertrouwen in

Beste Aurelia, Met verbazing hebben wij kennis genomen van deze reactie. Wij hebben jullie naar ons idee zo goed mogelijk geprobeerd te helpen. Jullie hadden zelf enorme haast met de aanschaf van een nieuwe auto, aangezien de auto waar jullie mee reden stuk was en jullie een dag later naar Portugal zouden gaan. Wij hebben jullie hierom na sluitingstijd nog willen ontvangen om jullie te kunnen helpen waar wij konden. De voorkeur ging uit naar eenzelfde auto als jullie hadden en jullie hebben met twee van onze auto's dan ook proef mogen rijden. Eén ervan bleek wat boven budget, en in de andere bleek helaas een storing te zitten, welke wij graag voor jullie verholpen zouden hebben, zodat jullie de volgende ochtend alsnog een veilige reis naar Portugal zouden kunnen maken. Om dit te kunnen bewerkstelligen, moesten wij wel in een relatief korte tijd weten of jullie de koop wilde laten doorgaan ja of de nee, anders konden wij dit niet meer regelen binnen het gewenste tijdsbestek. Wij vinden het dan ook spijtig te moeten horen dat jullie dit ervaren hebben als dat er gepusht is. Met vriendelijke groet, Team Automarcato

Belachelijke tent

Auto hier gekocht, na een week al kapot. Meneer weigerde er verantwoording voor te nemen of kosten te dekken. Menig keer een vurig telefoongesprek gehad. Zoek gewoon een goede BOVAG garage met garantie, want hier krijg je eeuwig spijt van.

Beste Thomas, Jammer dat jij dit zo ervaren hebt. Heel vervelend dat er bij de door jou gekochte auto a € 1.500,- (vijftienhonderd euro) iets mis bleek te zijn. Wij kunnen geen 100% zekerheid bieden. Wel hebben wij jou aangeboden de auto terug te kopen voor het aankoopbedrag óf eventueel een andere auto uit te kiezen. Wij hebben dus wel degelijk met je meegedacht voor een oplossing. Helaas ben je hier niet op ingegaan, maar heb jij ervoor gekozen om ons daarna publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... Jammer... Met vriendelijke groet, Team Automarcato

Heel positief

Heb op 13 juni een BMW X5 4.4i van bouwjaar 2003 gekocht. Auto is in bijzonder mooie en goede staat met aantoonbare 170.000 km. Heb een uitgebreide proefrit kunnen maken en ervaren (mijn zoon werkt in automotive en was er bij) dat het een hele goede auto betrof. Met Marc prima en prettig kunnen praten en afspraken kunnen maken.

Top service! En super gastvrij!

Beste mensen, Automarcato is echt een aanrader, als je opzoek bent naar goede service niet alleen bij aankoop van uw auto, maar ook daarna. Vriendelijke mensen, gastvrij en bovenal super tevreden met onze auto. Bedankt voor de fijne ervaring, wij waren lang opzoek en hebben hard gespaard voor onze auto. Dan ben je mega blij als je een goede auto aanschaft, met eerlijk advies en goede service. Groeten

Top service!

De klant met een lach de deur uit laten gaan, staat bij dit bedrijf centraal. Het eerste contact tot de aflevering van de auto hebben wij als zeer prettig ervaren! Wij zullen hier zeker nog een keer terug komen.

goede auto voor een mooie prijs

Op 02 januari naar een andere auto wezen kijken bij Automarcato en tevens een proefrit hiermee kunnen maken. Auto was prima en zag er netjes uit. Tijdens de proefrit bleek de stabilisatorstang rechtsachter niet goed meer was. Men heeft deze direct vervangen, hulde hiervoor, en op zaterdag 04 januari konden wij de auto ophalen. Met de review gewacht tot vandaag (15-04-2020) daar er een APK keuring gepland stond, en tevens de auto laten nakijken. Zowel uit de keuring als de controle van de auto in zijn geheel zijn er geen mankementen tevoorschijn gekomen. OK, een kapot knipperlicht lampje voor ad € 2.00. Wat ik wil zeggen is dat Automarcato een degelijk en zeer zekers ook een vriendelijk bedrijf is waar je met een gerust hart een auto kan kopen, wat de verkoopprijs ook is. Wel 1 vraag : waarom staat de auto nog steeds de website, weliswaar als zijnde verkocht maar toch ??

Zaak van woord en betrokkenheid

Zeer fijne autohandelaar. Op en top geregeld. Je kan op elke straathoek wel een auto kopen maar de vraag is altijd is de service goed? Krijg je uiteindelijk wat je wilt? De service die je verwacht? Bij Automarcato stap je binnen en alles wordt van A tot Z geregeld voor je! Ze hebben een eigen garage waar ik zeker mijn onderhoud blijf doen! Bedankt automarcato! 5 sterren is te weinig. Maar ik ken niet meer aanklikken helaas. Mijn volgende bolide zou ik zo weer hier aanschaffen

Mooi bedrijf!

Snel, bekwaam en heel vriendelijk geholpen door Marc. Leuke auto kunnen kopen, rijdt heerlijk. Marc, mooi bedrijf heb je en nog bedankt!

Geweldig goede verkoper een gevoels mens

Ik heb een auto gekocht bij auto Marcato en dat kan ik ieder1 aan bevelen 120% goede service klant vriendelijk en super mega behulpzaam als je met de verkoper praat over prive dingen die je heh mee gemaakt wil deze verkoper je graag helpen waar vind je dat nergens alleen bij automarcato niets meer dan lof voor deze 120% mega super goede verkoper

alles zoals het hoort

Automarcato bedankt! We hebben een oude auto gekocht bij Automarcato maar werden behandeld zoals elke klant behandeld wil worden. De verkoper was vriendelijk en nam de tijd voor ons. Een proefrit was geen probleem. We hebben de auto nu ruim een maand waarin een klein probleem aan het licht kwam. Dit is door Automarcato naar tevredenheid opgelost. Dit bedrijf zouden we echt anderen ook aanraden

Beetje een praatjesmaker

Professionele uitstraling maar daarna stokt het ook. Staan aantal mooie auto's en mooie nette showroom maar ik heb geleerd van mijn ouders dat je van een schoon bord niet kan eten..Lees hieronder vergelijkbare ervaringen. Echte keukenverkoper. Onnodig druk zetten op een "snelle" verkoop. Auto zou vlot verkocht worden. Er waren al 3 andere gegadigden ( auto heeft uiteindelijk 2 maanden (!) te koop gestaan) Zelf geen garantie geven maar wel garantie vragen op inruil auto. Hele aparte gast die Mark. Heeft op mij geen betrouwbare indruk gemaakt. Opgelucht dat ik geen zaken heb gedaan.