perfect, zeker aan te bevelen

Met elk huwelijk is het even wennen maar uit eindelijk komt het goed

goede service, goed behandeld

Ik ben vrijdag geslaagd voor mijn praktijk examen en mag nu gaan rijden. Dit zal ik in alle vertrouwen en met een veilig gevoel doen, door de goede en gezellige lessen van deze rijschool. De rijschool is erg flexibel wanneer ik een keer een uur eerder vrij was van school, was het vragen of het mogelijk was dat de rijles ook eerder kon. Wanneer er nog plek was, was dit geen probeem. Ik kan met 100% zeggen dat het een geweldige rijschool is. Flexibel, gezellig, leerzaam en zonder twijfel betrouwbaar

goede service, goed behandeld

Een bijzonder goede rijinstructie. Geeft rustig uitleg en laat je alleen examen doen als je kunt slagen. In een keer geslaagd binnen 30 lessen

perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke en goede lessen gehad. Op een geweldige manier ben ik opgeleid en daardoor heb ik na één keer afrijden mijn rijbewijs weten te bemachtigen! Bedankt voor alle goede lessen en de gezelligheid in de auto!

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne rijlessen gehad! Professioneel en tijd voor een leuk praatje tussen door. Erg tevreden en met 29 lessen geslaagd!

goede service, goed behandeld

Ik heb een zeer goede ervaring met deze rijschool. Ik ben in een snel tempo geslaagd voor mijn rijbewijs en dit is mogelijk gemaakt door de manier van lesgeven van Autorijschool Hoekstra.

perfect, zeker aan te bevelen

super leuke en leerzame lessen gehad, het is ook erg fijn om iemand naast je te hebben die zo rustig blijft onder het lessen!

Heel erg tevreden!

Heel goed autorijschool.

goede service, goed behandeld

Hele leuke rij instructeur die zeker veel ervaring in lesrijden heeft en je altijd goed advies geeft.

perfect, zeker aan te bevelen

Het waren altijd erg fijne lessen met een rustige uitleg. Ik heb een fijne tijd gehad met mijn rijlessen en zou deze rijschool aanbevelen aan iedereen!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

super goed

goede service, goed behandeld

Zeer goed, veel geleerd en in 1x geslaagd.

goede service, goed behandeld

Het is altijd heel gezellig in de auto en je voelt je echt op je gemak hete is altijd duidelijk en rustig bij fokke in de auto en zou het echt aanraden

goede service, goed behandeld

Ik heb met veel plezier lessen gevolgd en ben hierin erg goed geholpen door Fokke. Ook al was ik in het begin wat onzeker en vond ik het allemaal erg spannend, heeft hij mij er goed doorheen geholpen en ben ik in 1 x geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede rijschool, altijd positief. In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Een prima rijschool waar kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

goede service, goed behandeld

Ik heb een hele leuke en leerzame tijd gehad. Hij heeft alles heel duidelijk uit gelegd.

perfect, zeker aan te bevelen

Dhr. Hoekstra was altijd even vriendelijk meedenkend en zocht ook altijd de grens op van wat ik kon of durfde. Altijd een luisterend oor!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben in zeer korte tijd een professioneel chauffeur geworden. Meneer Hoekstra laat je je op je gemak voelen, waardoor een veilige leeromgeving ontstaat. Hij is rustig in zijn aanwijzingen, waardoor je alle technieken snel oppakt. Ik zou deze rijschool aan een ieder voordragen. Daarnaast zijn de kosten die aan de verschillende pakketten verbonden zijn, absoluut prijs/kwalitieit waardig!

goede service, goed behandeld

Zeer prettig. Ik was daarvoor bij een andere rijschool in groningen (1-2drive) en was zeer ontevreden. positief: - rustig, kalm, duidelijk in uitleg, op tijd, kond zich aan mn niveau aanpassen. Flexibel qua tijden. Goed georganiseerd (meteen betalen en ondertekenen etc). Positiv feedback altijd. negatief: in principe niks. Persoonlijk bij mij was hoekstra misschien iets te \"lief\" en had het gevoel dat de rijexaminator op dingen let die hoekstra bij mij niet had gezien. Hij had vaker in de lesauto op mijn fouten kunnen wijzen of direkter kunnen zeggen wat er minder goed ging.

Tillebuorren 7 9288 AN Kootstertille