goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Een super vriendelijke en rustige instructeur! Geeft je alle tijd van de wereld om het te leren, en waar je tegelijkertijd ook nog een gezellig gesprek mee kan voeren!

goede service, goed behandeld

Ik heb in ongeveer 33 lessen mijn examen gehaald. Dit zijn 33 altijd leuke en zeer leerzame lessen geweest. Ik raad zeker aan om bij rijschool Hoekstra te gaan les rijden

Leuke samenwerking

goede service, goed behandeld

Voor ik bij rijschool Hoekstra terecht kwam, lesde ik eerst ergens anders. Na zelf aangereden te zijn (als fietser) bouwde ik helaas een enorme angst op om deel te nemen in het verkeer. De conclusie van die rijschoolhouder was....verder lessen in een automaat. Zo kwam ik bij Hoekstra terecht. Onzeker als ik was stapte ik bij hem in de auto. Al gauw had hij \'mijn kunnen\' door en na drie lessen zei hij dat hij mij toch nog eens in een schakelauto wilde laten rijden. En zo gebeurde! Door het vele geduld, de rust en de goede uitleg maar vooral het opbouwende kritiek kreeg ik weer meer (zelf-) vertrouwen. De gedachte die iemand kan hebben van \"zou ik ooit mijn rijbewijs wel halen\" weet hij gauw weg te werken. En dan...slaag je ook nog in één keer!!! Hoektra, dank voor je profesionele lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Sociaal, rustig, vriendelijk. Er worden dingen goed uitgelegd.

goede service, goed behandeld

Goede, leerzame en ook gezellige lessen.

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring. In 1 keer geslaagd. Fokke Hoekstra geeft duidelijke informatie zodat je weet wat je moet doen dit geeft vertrouwen als leerling. Hij luistert naar je en blijft kalm tijdens ingrepen. Ben blij dat ik bij deze rijschool les heb gehad bedankt .

perfect, zeker aan te bevelen

Fokke is zeer deskundig geduldig en rustig. heeft mij goed begeleid tijdens het rijden. Bij Autorijschool Hoekstra is lessen zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen zijn zeer tervreden met dit bedrijf!

goede service, goed behandeld

Altijd goede afspraken en vaak op tijd.

goede service, goed behandeld

Rustige instructeur waarbij je weer vertouwen in het rijden krijgt.

perfect, zeker aan te bevelen

Top instructeur, goede en zorgvuldige begeleiding en een gezellige sfeer in de auto!

goede service, goed behandeld

Ontzettend leuke instructeur, vertelt veel verhalen en kan er wel mee lachen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Veel geduld en begrip tijdens de lessen. Een hoop rust in de auto en duidelijke feedback. Het heeft me echt goed gedaan!

perfect, zeker aan te bevelen

Leerzame lessen en in een goed tempo uitgevoerd. Ik kan het aan iedereen aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Het is een eenmans bedrijf waardoor je rechtstreeks en goed contact hebt met elkaar. Fokke heeft mij niet alleen leren rijden maar heeft mij ook over mijn angsten geholpen! Beveel iedereen autorijschool hoekstra aan, helemaal als je rij of faalangst hebt!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer duidelijke en leerzame lessen, gecaterd naar de wensen van de student. Daarnaast erg flexibel wat betreft het aanpassen van de lestijden en het ophalen van een andere locatie dan vooraf gepland. Wat mij betreft het totale pakket als je een goede rijschool zoekt!

goede service, goed behandeld

ik vond het leuke en leerzame lessen zonder fokke had ik het niet ineenkeer gehaald