snelle en goede service

goede en vriendelijke service

Top autobedrijf.

Top autobedrijf.

Goede service!

Auto voor de APK gehad en een grote beurt. Alles weer netjes en snel klaar. Super dat er voor mij altijd een leenauto is.

Vlot, vriendelijk en deskundig

De auto heeft een grote beurt gehad, waarbij alle benodigde werkzaamheden goed zijn uitgevoerd en geen overbodige dingen zijn gedaan. Alles is vlot en probleemloos verlopen. De betrouwbaarheid van dit bedrijf is maar weer eens bevestigd.

Altijd correct. Pakt problemen meteen op.

Prima !!

Betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam. Wat wil je dan nog meer ??

Prima service, deskundig en vriendelijk

Ik ben tevreden

Alfred is sociaal, denkt mee.

Auto van huis gehaald en terug gebracht. Overleg gehad over de kosten dat stel ik op prijs.

Prima geholpen

Vriendelijk en deskundig

fijne garage, eigenlijk altijd tevreden

Doet wat hij zegt. Snelle goed service.

We moesten er een heel eind voor rijden maar het was de moeite waard. Nieuwe auto mee naar huis genomen en oude achtergelaten met missend onderdeel. Allemaal geen probleem. Bedankt.

Vakkundig, transparant, eerlijk, denkt mee en geef goed advies

Auto ingeruild conform een verwacht bod. Goed advies ontvangen over de aangeschafte auto. Zeer vriendelijk geholpen.

Super vriendelijk, open en eerlijk

Auto ingeruild op een door Alfred aangeboden auto. Prettig gesprek, snelle reacties, en een zeer redelijke inruilprijs. De nieuwe auto zag er goed uit en een klein probleempje kon ter plekke worden opgelost. Kortom, goed gevoel over.

Goede service vriendelijk. En de koffie staat klaar

Goede service, duidelijkheid vooraf

Professioneel en betrouwbaar autobedrijf!

Wij zijn jarenlang trouwe klant bij Alfred Meijer en zijn uiterst tevreden dus blijven het onderhoud van onze auto door hem doen. Snelle, betrouwbare en professionele instelling. Haal en breng service met leenauto. Wij raden een ieder aan zowel aankoop als onderhoud volledig toe te vertrouwen aan autobedrijf Alfred Meijer!

Er wordt meegedacht en men is behulpzaam. Ik wil graag nog wel de beloofde rekening op de mail ontvangen. Ik heb toen contant betaald. Heb al eens aan Alex gevraagd. groet Klaas Lettinga Vermaning 4 9231 BH 0621 425 410

Goede service, vakman en weet wat de klant wil

Fantastische service, eerlijk bedrijf, komt afspraken na

Fantastische service, eerlijk bedrijf, komt afspraken na

Altijd relaxed en een leenauto.

Uitstekend bedrijf

Ik heb een Ford Focus uit 2019 gekocht bij Alfred. De eigenaar heeft een recht to recht aan manier van verkopen waarbij afspraak ook afspraak is. Hij is niet alleen erg benaderbaar maar reageert ook direct via de App of telefonisch. Hij is direct in zijn omgang naar de klanten op een prettige wijze. Alle (extra) informatie waar ik om vroeg werd keurig uitgezocht. ( Ook buiten werktijden) Wat direct opvalt is, dat niet alleen zijn auto's er keurig netjes uit zien, maar ook de complete garage. Alles straalt net- en ordelijkheid uit, wat mij in combinatie met de open wijze van communiceren het vertrouwen gaf om hier een auto te kopen. Deze auto heeft er ondertussen aardig wat kilometers extra opstaan binnen Europa en voldoet nog steeds uitstekend. En mocht er iets mis zijn dan weet ik zeker dat Alfred het probleem goed oplost.

ABS storing, allemaal alarmen. Perfect opgelost

vakmannen

top bedrijf

Heel fijn autobedrijf!

Vandaag een nieuwe auto gekocht bij Alfred, wat een top service. Snelle reactie, en we konden vandaag al terecht voor een proefrit. Heel erg blij met de service en mijn nieuwe aanwinst! Echt top!

Zoom 24

9231DX Surhuisterveen