Afspraken nakomen

Bij dit autobedrijf worden de afspraken nagekomen en belt men bij ongeregeldheden.

goede service verleend en vlotte afhandeling van nieuwe auto.

Mijn oude auto had een defect aan 1 cilinder dus er moest een nieuwe motor in of ik moest een nieuwe auto hebben. Voor het laatste gekozen heb 2 weken een leen auto mee gekregen en binnen een week had ik een nieuwe auto die Alfred zelf heeft opgezocht en opgehaald uit Zeeland. Vlotte levering en mooi ogende vw jetta die meteen goed bevalt. Onderhoudsbeurt, nieuwe APK, airco service en 7 maanden garantie zaten bij de prijs in.

eerste telefonisch contact voelde al vertrouwd aan.

Dag afgesproken om naar auto te komen kijken, voor ons is het een hele afstand om daar een auto te gaan kopen .we werden aangenaam gemoedelijk ontvangen. Na uitgebreid de auto kunnen bekijken en zonder probleem een proefrit kunnen maken hebben we met een bakje koffie alles met een vertrouwd gevoel kunnen bespreken en de koop kunnen doen . Nu kunnen we met een gerust hart genieten van onze nieuwe auto en dat maakt de afstand om er naar toe te gaan niet zoveel meer uit. alles draait toch om het vertrouwen.

Snelle actie. Goed en efficient.

uitstekende garage

onze auto naar Alfred gebracht voor een APK en oliebeurt. alles weer tiptop in orde dankzij deze toppers. bedankt Alfred, Geartsje en Stefan.

Goede service en kwaliteit

Topservice en leveren goed werk

Geen opmerking

Transparant, meedenkend open en eerlijk autobedrijf.

Geniet een Top service, Alfred en collega heeft me extra goed geholpen.

Goede service, prettig contact

prima garage met deskundig personeel en zeer klantvriendelijk

Zeer goede ervaring met deze prima garage en bovendien zeer klantvriendelijk personeel

Goed bedrijf, eerlijke mensen

Goed advies. Vriendelijke eerlijke mensen. Als de reparatie duurder uitvalt of als er ingrijpende reparaties moeten gebeuren, word je keurig op de hoogte gesteld.

Goede en eerlijke service

Zeer kundig

Netjes en correct

Nette uitstraling en duidelijk over verrichte werkzaamheden.

Vakkundige en betrouwbare autogarage

Wij komen al jaren bij Alfred Meijer en zijn zeer tevreden! Wil altijd meedenken.

Goede eerlijke en vriendelijke garage

Al mijn ervaringen zijn altijd goed geweest. Goede communicatie. Word altijd goed geholpen.

Afspraak gemaakt en naar Alfred gereden (225km) hij kreeg de reparatie niet de zelfde dag klaar. Belde hij mij dag later op met de melding alles klaar en breng de auto bij mij thuis. Super en aanrader.

Fijne ervaring met het kopen van een auto. Prima advies en service

Je wordt altijd eerlijk geholpen

Je wordt altijd eerlijk geholpen

Top bedrijf

Correcte handel!

perfect mooi bedrijf

geen klachten, ga zo door Alfred.

Super snel onze auto gerepareerd

Perfecte service

Prima, zoals altijd

Altijd goed en vriendelijk contact. Auto is in goede handen

snelle en goede service

goede en vriendelijke service