Uitstekende service!

Ik wordt altijd snel geholpen. De service is uitstekend!

Gedreven, zeer kundig, correct en zeer behulpzaam.

Contact: bijzonder vriendelijk en meedenkend, erg plezierig. Vakkennis: gedreven, zeer kundig en gaat voor 200% kwaliteit. Algemeen: - kleine garage met weinig - maar zeer kundig, personeel. - zijn pas tevreden als klant dat ook is - vinden kwaliteit belangrijker dan kwantiteit - zeer professioneel en medewerkers hebben zichtbaar veel plezier in hun werkzaamheden

dikke 10

prachtige zaak ,lieve mensen, en goede service,dus in 1 woord 100 punten,een dikke 10

Supergoed!

Ik heb 1 mailtje met een foto van de auto die ik mooi vond naar Alfred gestuurd en Alfred gaat in de turbostand. Hij gaat in onderhandeling, lukt dat niet dan in Duitsland zoeken. Hij importeert, regelt het kenteken en gaat ook nog in op speciale wensen. En ik blij met een heel mooie auto voor een goede prijs! Fijn zo’n betrouwbaar mens.

Goed en snel geholpen

Auto snel kunnen brengen en super snel gemaakt

Heel klantvriendelijk en kundig

Ik ben al jaren klant en heel tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Snelle service

Super snelle service!

Super snelle service!

Meer dan tevreden.

Klantvriendelijk. Professioneel. Betrouwbaar.

Bij Alfred wordt je altijd hartelijk ontvangen. Problemen worden snel en correct opgelost. Dikke prima.

Goede service en klantvriendelijk

Zoals ieder jaar gaat de auto voor een servicebeurt en APK. De monteur is vriendelijk en de werkplaats ziet er keurig uit.

Zoals altijd weer zeer tevreden

Alles weer prettig en vakkundig geregeld

Een goed werkende garage.

De auto bevalt mij zeer goed en goed zuinig.

Goede vaklui

Ze doen wat ze beloven, voor een goede prijs

Snel en netjes volgens afspraak .

Werkzaamheden keurig uitgevoerd zoals in onderhoudboek wordt aangegeven.

Zeer vriendelijk en kundig in zijn vak.

Wij kwamen bij toeval bij Alfred Meijer terecht en zagen daar onze nieuwe auto staan. Alfred heeft alle tijd voor ons genomen om alles over uit te leggen. Absoluut geen gladde verkoper zoals bij vele andere garages. Wij gaan uit van vele mooie veilige km in onze nieuwe Audi.

Deskundige klantvriendelijke service

Plezierig contact. Komt afspraken na. Vakkundig.

Cijfer 10

Een storing in mijn auto,ik kan altijd terecht bij dit bedrijf,het probleem wordt vriendelijk opgelost,en moet je even wachten een kop koffie staat al klaar

Gewoon goed.

Goed.

Geweldige service

Langs geweest voor bandenwissel. Altijd een vriendelijke ontvangst en vlot geholpen. Betere service is dus daarom ondenkbaar !

Als je belt voor een beurt van je auto kan er altijd op korte termijn een afspraak gemaakt worden. Duurt dan 1 a 2 dagen en je auto staat er weer piekfijn bij. Vriendelijke mensen.

Afspraken nakomen

Bij dit autobedrijf worden de afspraken nagekomen en belt men bij ongeregeldheden.