superservice en supervriendelijk

Ik word altijd snel geholpen, heel vriendelijk en heel eerlijk, aanrader!!!

Keurig bedrijf met goede persoonlijke service

Na aanschaf van een tandemasser nucweer wat accessoires besteld, meteen de volgende dag ontvangen

Rijdt als plaatje

Snelle service

Hele fijne service

Fijne snelle no nonsens service. Op zaterdag. Ellen en dezelfde week al weer op kunnen halen. Een heel klantvriendelijk bedrijf!

Perfect!

Mooie trailers. Zeer netjes, vriendelijk en kundig geholpen. Een echte aanrader!

Goede eerlijke service

No nonsense. Geen gladde praatjes. Gewoon eerlijk verhaal, eerlijke prijs.

Je word snel geholpen en ze zijn klant vriendelijk

Zeer vriendelijk en goede service

Fijne mensen die de tijd voor je nemen. Een hele mooie trailer gekocht.

Super bedrijf

Ik ben echt goed geholpen. Een eerlijke en vriendelijke man is de eigenaar. Echt goede service. Betrouwbare trailers.

Super fijn

Buiten het feit dat het voor mij een fijn en veilig gevoel geeft dat de trailer in orde is geeft Zuidzijde mij ook het fijne gevoel van vertrouwen in de mens. Altijd alles super Chili, niets moet alles mag en het vertrouwen dat de factuur betaald wordt ipv "kunnen we eerst even afrekenen! " SUPER service!

Heel tevreden

Wij zijn heel fijn geholpen en ontzettend blij met onze nieuwe paarden trailer.

Goed advies, goede service, snel zaken gedaan

Kopen van een paardentrailer

Snel en betrouwbaar

Vakkundig, en goede service en vriendelijk.

Helemaal prima!

Flexibel in tijden brengen en halen trailer. Snel klaar en goed gespecificeerde rekening zodat transparant is wat is gedaan.

Goed geholpen, snelle service

Snelle service, fijn geholpen bij aankoop nieuwe trailer.

Uiterst correct en adequate uitvoering van het afgesproken onderhoud

Uiterst correct en adequate uitvoering van het afgesproken onderhoud

Super goed en snel geholpen

Na een klein ongelukje met de trailer kunnen we dankzij de snelle service weer veilig op pad. En zelfs de borgpen vernieuwd die ik was vergeten door te geven, fijn dat eigen inzicht

Goed en betrouwbaar

Goede service en altijd fijn contact Alles word snel en netjes gedaan

Top zaak !!

25 april afgereisd naar Goudriaan om aanhangwagen te kopen voor recent aangeschafte generator. Bij aankomst gelijk welkom geheten door monteur in werkplaats. Uiteindelijk door Martin geholpen. Veel parate kennis en voorraad. Was er snel uit welke type het moest worden omdat ik me vooraf goed had in kunnen lezen door uitgebreide info op hun website. Moesten paar kleine aanpassingen worden gedaan en binnen 2 uur reed ik naar huis met aangepaste en uitstekend geprijsde aanhangwagen.

Goed en betrouwbaar

Korte lijnen, wordt direct geholpen en goede service!

Betrouwbaar advies, snelle levering

na mijn bericht heb ik gelijk antwoord gekregen en zelfs op zondag

Goed en snel

Deskundig en accuraat.