Super service!

Vriendelijke en snelle service. Eerlijk advies.

Prima bedrijf

Kreeg in korte tijd offerte, waarna in enkele dagen het probleem vakkundig werd opgelost.

Goede service en vakmanschap

Een betrouwbaar adres Goede service en vakmanschap

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk en snelle levering

Er is altijd tijd voor je.

Zeer vriendelijke mensen mensen maken altijd tijd om je te helpen. Ik kan het iedereen aanbevelen om daar heen te gaan. Zelfs als je er verder voor moet rijden.

Zeer klantvriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de reparatie van mijn trailer. Prijs kwaliteit top! Eerlijk en vriendelijk. Voortaan breng ik mijn trailer voor onderhoud of reparatie naar Zuidzijde

Vriendelijke mensen die hun vak verstaan en zeer klantvriendelijk zijn. Reageren altijd snel en eerlijk. Fijn bedrijf.

Superb service!

Service and support when buying a trailer was excellent

Goede service!

Zeer goede service!

Top ervaring, goed advies

een jaar geleden nieuwe paardentrailer gekocht bij Zuidzijde. Recentelijk een onderhoudsbeurt en controle gehad. Je wordt uitstekend geholpen door super vriendelijk personeel en krijgt goed advies. Kan niet anders zeggen dan dat dit bedrijf een echte aanrader is.

Alles goed geregeld

Alles netjes geregeld

Goed, zoals het hoort.

Trailer naar wens, alles als afgesproken. Ook op de aangegeven tijd.

Fijn en snel contact. Goede uitleg over het onderhoud en de extra werkzaamheden. Afspraak = afspraak. Erg blij met dit bedrijf

No nonsense bedrijf

Martin slaagt er al jaren in om een bedrijf te runnen waar je jezelf als klant welkom voelt en je waar voor je geld krijgt. Bezieling, betrokkenheid en aandacht voor klanten spetteren er van af en maken dat ik er geen enkel probleem mee heb om de afstand van mijn woonplaats naar Goudriaan te rijden.

Uitstekende service!

Voor de eerste keer een trailer kopen, is spannend. Martijn neemt alle tijd voor ons en denkt met ons mee. Geen opdringerige verkooppraatjes. De afhandeling verloopt prima. Blij dat wij voor Zuidzijde Trailers gekozen hebben!

Super snel en heel goed geholpen!

Ik kon snel bij hen terecht en ze hebben me goed en vakkundig geholpen. Blij dat ik een betrouwbaar en professioneel adres heb gevonden voor mijn trailer. Beveel Zuidzijde Trailers van harte aan!

Het gevraagde volgens afspraak uitgevoerd

Perfect advies, mooie trailers

Zeer goed geholpen met een compleet advies voor onze nieuwe 2paards trailer. Compleet samen te stellen tegen een mooie prijs.

Goed geholpen bij de koop van de trailer

Prima paardentrailer, voldoet aan mijn verwachtingen

Goede Service & Klantvriendelijk

Toen ik er achter kwam s’ochtends vroeg dat m’n dissel teveel speling had en het niet verantwoord was om de grote weg op te gaan was Zuidzijde Trailers de dichtstbijzijnde adres waar ik binnendoor heen kon rijden. Daar aangekomen voor openingstijd was Martin buitengewoon behulpsaam om mij veilig de weg op te kunnen sturen. Dat noem ik Service met een hoofdletter en kom ik graag bij dit soort ondernemers. Ik heb de aanhanger gebracht voor onderhoud en wat aanpassingen die ik graag gedaan wilde hebben aan de aanhanger. En dat is wederom keurig naar wens uitgevoerd. Kortom een adres om terug te gaan en Zeker aan te bevelen aan ieder om eens langs te gaan.

Altijd uitstekende service

Ik wilde een aanpassing (verlaging achterbalk) in m’n trailer. Binnen elke dagen geregeld

Deskundig advies en de trailer snel geleverd.

Gewoon goed geholpen en trailer werd ook snel afgeleverd dus top.

Vakkundig en eerlijk advies

Vriendelijk geholpen snel en vakkundig advies.

superservice en supervriendelijk

Ik word altijd snel geholpen, heel vriendelijk en heel eerlijk, aanrader!!!

Keurig bedrijf met goede persoonlijke service

Na aanschaf van een tandemasser nucweer wat accessoires besteld, meteen de volgende dag ontvangen

Zuidzijde 104 2977 xd Goudriaan

0183 - 581287