Mooi en goed bedrijf

Heel fijn bedrijf met vriendelijke mensen. Goed advies en voldoende keuze en service is goed. De aankoop was een verrassing en hier werd mooi in mee geholpen. Vijf sterren meer dan waard

Fijn en eerlijk geholpen

Mooie trailer gekocht.

Eerlijk advies, fijn geholpen

Afgelopen week mijn oude trailer ingeruild voor een mooie nieuwe Humbaur. Zeer nette prijs teruggekregen voor mijn oude trailer en fijn geholpen bij het doorspreken van de extra opties op de nieuwe trailer. Het is voor ons even rijden maar dat doe ik graag voor deze fijne service!

Conform afspraak en naar verwachting

Conform afspraak en naar verwachting

Goed9

Goede ervaring, met de juiste tips voor onderhoud ed.

Vlot en goed geholpen.

Naar het vergelijken op internet kwam ik uit bij zuidzijde aanhangers ben langs gegaan en dit voelde gelijk goed en we kwamen tot een goede deal.

Prima ervaring

Vakmensen

Ik heb mijn Sirius trailer voor een onderhoudsbeurt bij zuidzijde gebracht. De beurt is snel en netjes uitgevoerd. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden bij de extra reparaties waar eerst netjes toestemming werd gevraagd en een prijsopgave werd gegeven. Volgend jaar breng ik mijn Trailer zeker weer hier.

Prettig bedrijf!

Prettig bedrijf!

wordt altijd keurig geholpen en van advies voorzien

zie boven

Prima geholpen en een goede service !

Prima geholpen, vriendelijke verkoper en een goede service !

Fijn bedrijf voor aankoop, reparatie en/of onderhoud van aanhangers

Heldere en duidelijke communicatie. Planning volgens afspraak.

Weer super geregeld. Wat een goede service hebben ze hier

Zoals het hoort. Vriendelijk, kundig en alles volgens afspraak

Een ritje uit Zeeland waard.

Reparatie en onderhoud keurig uitgevoerd!

Snel en keurig geholpen!!

Meedenkend bedrijf

Tijdens het zoeken naar een nieuwe trailer denkt Martin fijn mee naar de mogelijkheden. Dit is onze 2e aanhanger in korte tijd die we hier bestellen.

Goede service, vriendelijk en meedenken

Vriendelijk ontvangen zowel fysiek als via de e-mail. Duidelijke uitleg ruime keuze. En niet te beroerd om bij het ophalen nog even snel een disselslot te monteren. Top!

Goede service en vriendelijke mensen!

In mijn buurt ook een trailer bedrijf maar ik ga speciaal naar de firma Zuidzijde voor de goede service. Betrouwbaar adres en dat is belangrijk!

Goede service, eerlijk en behulpzaam

Goede service, eerlijk en behulpzaam

goede en snelle service, plezierig zaken mee te doen

Een goede service tegen een scherpe prijs

We werden vriendelijk ontvangen en met kundigheid geholpen.

Vakmanschap!

Altijd een goede uitleg over de uit te voeren en uitgevoerde werkzaamheden en een deskundig advies bij vragen.

Top bedrijf

Kon heel snel afspraak maken, goede service en zeer klantvriendelijk personeel

Flexibel en een top service

Super goede service, prima contact, echte vakmensen!