perfect, zeker aan te bevelen

Na een proefles heb ik met de deskundigheid van Soeniel een pakket gekozen dat voor mij juist was. In 1 keer mijn theorie en praktijk examen gehaald, dat had ik vooraf niet durven dromen!

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle service, duidelijk antwoord op alle vragen, neemt echt de tijd voor je. Alles gaat in goed overleg.

perfect, zeker aan te bevelen

Super ervaring met deze rijschool, vriendelijk, neemt de tijd voor je, goede uitleg, echt top!

goede service, goed behandeld

Goede ervaring met verkeersschool vrijenburg. Fijne wagennfijne instructeur. Lastig maar intressante technieken, en voila!! Piekfijn met slechts een opmerking dus niet eens een fout. Zo fluitend door mijn examen kwam. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede rijschool met goede gemotiveerde instructeur, legt goed uit en brengt het goed over.

perfect, zeker aan te bevelen

Zelf heb ik met deze rijschool veel leerzame ervaring gehad waar ik zeker veel aan zal hebben op de weg!

goede service, goed behandeld

Uistekende lessen, redelijke prijs, altijd gezellig!

goede service, goed behandeld

Ik ben geen makkelijke leerling geweest en het heeft ook wel een poosje geduurd voor ik uiteindelijk examen deed, maar de super aardige rijleraar heeft mij er doorheen gesleept en ik ben in 1 keer geslaagd! Ik zou Verkeersschool Vrijenburg ook aanbevelen aan mijn vrienden en familie.

Wolvenburg 22

2994 DM Barendrecht