goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring zeer goede instructeur zeker aan te raden. Duidelijke uitleg en geeft rust voor de leerling

perfect, zeker aan te bevelen

Super leuke ervaring. In 1x geslaagd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Ik heb een hele positieve ervaring aan Verkeersschool Vrijenburg. Je wordt op een erg professionele manier begeleid naar het behalen van je rijbewijs. Alles gaat in goed overleg. Ik heb hier met heel veel plezier mijn rijlessen gehad en mijn rijbewijs gehaald, omdat er altijd een instructeur naast me zat die zijn werk met veel plezier deed wat mij stimuleerde om door te gaan.

goede service, goed behandeld

goede rijschool, die de tijd neemt voor zijn leerlingen. maar wat ik vooral fijn vond is de sfeer tijdens de lessen. ik reed op mijn gemak.

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring van de lessen bij deze rijschool is zeer goed. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad, terwijl ik op plezierige wijze auto leerde rijden en het nooit stom heb gevonden. Ik zat altijd vrolijk en natuurlijk alert achter het stuur. De instructeur houdt namelijk zeker rekening met de leerling en legt alles duidelijk en stap voor stap uit in een fijn tempo.

Heel goed, veel geleerd en in 1 keer geslaagd

goede service, goed behandeld

Altijd gezellig in de auto en zeker zeer leerzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg goed! Top rijschool al veel aanbevolen aan vriendinnen

perfect, zeker aan te bevelen

Super leuke en leerzame lessen!

goede service, goed behandeld

Mijn samenwerking met verkeerschool Vrijenburg is erg goed verlopen. Aan het begin is er een goed advies gegeven met hoeveel lessen er nodig waren en tijdens de lessen is alles goed verlopen. Door verkeerschool Vrijenburg heb ik alles in een keer kunnen halen en daar ben ik Soeniel erg dankbaar voor.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Soeniel, Bedankt voor alles. Door u heb ik het heel erg naar me zin gehad tijdens de rijlessen. Ook vond ik het erg handig dat ik een feedback kreeg wanneer dat nodig mocht zijn. Het was altijd gezellig met u, ook was u erg flexibel met de tijden. Ik raad iedereen Rijschool Vrijenburg aan. Succes is zeker bij u gegarandeerd. (GESLAAGD!!!)

goede service, goed behandeld

Toen ik mijn rijbewijs wilde gaan halen heb ik bij vier rijscholen proeflessen gevolgd om een geschikte te kunnen kiezen. Ik heb gekozen voor Soeniel omdat er een persoonlijke klik was en omdat zijn manier van lesgeven mij zeer beviel. Tijdens de rijlessen let Soeniel goed op wat je doet, hij geeft aan wanneer je iets verkeerd doet, maar ook wanneer je iets goed doet. Dit laatste wind ik zelf heel erg belangrijk! Bij verschillende situaties geeft hij aan wat jij verkeerd doet (of wat je verkeerd zou kunnen doen) en hij verteld je ook hoe je het beter kan doen. Hij is heel erg begaan met zijn studenten en zet hun op de eerste plaats. En hij geeft goed advies over het aantal lessen en de examens. De communicatie verloopt goed en duidelijk en je weet waar je aan toe bent. Tijdens de tussentijdse toets is gebleken dat ik heel onrustig was. Hij heeft mij in de lessen erna goed begeleid om dit te verbeteren. Mijn examen is hierdoor goed verlopen en ik ben in 1 keer geslaagd. Ik weet zeker dat de begeleiding van Soeniel en zijn manier van lesgeven hierbij een groot verschil hebben gemaakt. Wanneer je zelf ook last hebt van zenuwen of faalangsten denk ik dat Soeniel een geschikte instructeur is. Ik kan nu zelfverzekerd en met een veilig gevoel de weg op gaan!

goede service, goed behandeld

Vrijenburg is altijd enorm flexibel geweest qua lestijden en wijzigingen in de planning. Ik heb uitstekende lessen gehad, en er werd aandacht besteed aan precies de aandachtspunten die voor mij van belang waren. Ze zijn nooit te laat geweest, en anders was er een goede reden, en werd ik ruim van tevoren op de hoogte gebracht. Ik heb precies voldoende lessen gehad als ik nodig had, en ben dan ook in één keer geslaagd! De lessen waren altijd gezellig, en ik heb enorm hard kunnen lachen met mijn instructeur. Alles bij elkaar ben ik enorm tevreden met Vrijenburg, en zou ik deze rijschool aan iedereen aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond de lessen altijd leuk en goed! Samenwerking was top, vooral ook omdat je gewoon kon appen als je bijvoorbeeld gehinderd werd of iets later was etc. Ik raad deze rijschool zeker bij mijn vrienden aan!

goede service, goed behandeld

Duidelijke opbouw van de lessen, goede uitleg, geduldige instructeur

perfect, zeker aan te bevelen

Super leuke en leerzame lessen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb veel geleerd van de rijlessen van Soeniel. Soeniel is altijd gezellig in de auto en legt alles heel goed uit, hij neemt de tijd voor zijn leerlingen. Ik heb de lessen altijd met plezier gevolgd. Ik zou zeker de rijschool aanraden bij andere.

goede service, goed behandeld

Fijne rijsschool, met een rustige instructeur die ook erg geduldig is! Afspraken maken ging goed en er was ook altijd tijd voor een gezellig praatje.

goede service, goed behandeld

Goede begeleiding, altijd wel gezellig en de goede aandacht

goede service, goed behandeld

Een hele goed rijschool waar veel aandacht aan je word besteed. Ook een goede prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaringen met dit bedrijf is perfect!! Ik heb gewoon in 1x mijn rijbewijs gehaald, met serieuze maar ook lachwekkende lessen van te voren :)

Wolvenburg 22 2994 DM Barendrecht