perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb in 2012 bij Soeniel mijn autorijbewijs gehaald en vandaag ook mijn motorrijbewijs bij hem gehaald. Soeniel is een eerlijke man die je op een goede manier leert wat je nodig hebt om je examen te halen en je veilig in het verkeer te begeven. Ondanks dat hij inmiddels een flinke rijschool heeft opgebouwd blijft persoonlijke begeleiding bij hem een prioriteit en zal die met elke leerling op een gezellige en leuke manier om blijven gaan, dit is ook te merken aan zijn hoge slagingspercentage en ook heb nu 2 keer gemerkt dat als je zijn raad goed opvolgt het goed mogelijk is om in 1 keer te slagen! Hij zal je hiervoor niet meer lessen geven dan je nodig hebt is ook nu weer gebleken, ik heb beide rijbewijzen met een zeer laag aantal lessen in 1 keer gehaald simpelweg omdat hij het niet nodig vond om er meer te geven. En toen nu toe heeft die telkens gelijk gehad. Met mijn auto rijbewijs een vrij fors pakket genomen van 40 lessen waarvan ik later slechts de helft nodig bleek te hebben, de niet benutte lessen werden keurig gecrediteerd. Soeniel je bent een top instructeur en ik zal je dan ook bij iedereen van harte aanraden! Nogmaals bedankt voor al je hulp.

goede service, goed behandeld

Fijne rijschool, leuke lessen en in 1x geslaagd! Bedankt Vichaal en Soniel.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede rijschool. Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Super rijschool! Informatieve lessen, flexibele instructeur en natuurlijk ook gezellig ;) Ik ben in 1x geslaagd! Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vind het een hele goeie rijschool met twee hele goeie rijintructeurs. Hebben allebei heel veel geduld en hebben mij zeker heel goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Klinkt natuurlijk heel logisch. Maar zelfs van mijn angsten ben ik verholpen. Bedankt voor alles! Deze rijschool zal ik zeker aanraden bij vrienden en familie!

goede service, goed behandeld

Heb mijn motorrijbewijs gehaald en ben erg tevreden. Qua lessen is hij erg flexibel en zorgt dat het altijd goed komt. Je leert een hoop in een les en hij legt het goed uit.

perfect, zeker aan te bevelen

Binnen 1 week lessen gevolgd en geslaagd. Een dag voor mijn verjaardag. Deze dag kan dus niet meer stuk. Super vriendelijk geholpen! Erg professioneel! In een woord gewoon helemaal top. Souniel is altijd in voor een lolletje en heel eerlijk naar mij toe geweest. Soeniel voor mij verdien je alle sterren.

perfect, zeker aan te bevelen

Ze geven echt top les met een zeer goede instructeur. Altijd op tijd en houd zich altijd aan de afspraken.

perfect, zeker aan te bevelen

Houden van een dolletje 😜, maar daar in tegen TOP lessen ondanks ik er 2 x over gedaan moet hebben. Altijd ondersteund in positieve zin. Toppers!! Vichaal geniet van je drankje vanavond en Soeniel bedankt voor alles wat je er om heen allemaal geregeld heb! Terrecht 5 ⭐️!! Een 10 dus Justin Poulisse ❤️

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag heb ik in 1x mijn motor rijbewijs mogen halen, dit was mij zeker niet gelukt zonder het goede advies en de hulp van de rijschool. De lessen verlopen soepel, en het advies is altijd opbouwend en terecht. Ik kan de rijschool aan iedereen aanraden die een goede prijs/kwaliteit verhouding zoekt. Bedankt voor de fijne tijd bij jullie!

perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede rijschool! Zeker een aanrader! Ben overgestapt van een andere rijschool en merkte al gelijk dat deze veel beter was.

perfect, zeker aan te bevelen

Super rijschool! Ik raad iedereen aan om hier te lessen, ze helpen je overal door heen en je leert super veel van ze! Ook maakt soeniel leuke grapjes waardoor je je op je gemakr voelt!

goede service, goed behandeld

Soeniel is professioneel, hard werkend en vriendelijk. Ik kan verkeersschool Vrijenburg zeker aanraden!

goede service, goed behandeld

Goede rijschool. De lessen zijn in een goed tempo en er wordt veel verteld en herhaald. Als je een keer niet kom was dit geen probleem en er werd altijd gezocht naar een oplossing. Ik zou dit zeker aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Veel leuke dingen meegemaakt met de rijinstructeur. Ik ben nogsteeds blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij deze rijschool te gaan lessen. Het is mij zeer goed bevallen en de rijinstructeur heeft me helpen knokken voor het behalen van mn rijbewijs. Nogmaals bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Super rijschool! Veel geleerd, altijd vragen beantwoord gekregen, geen moeilijk gedoe en super gezellige lessen gehad. Voor zowel theorie en praktijk in 1 keer geslaagd!!

goede service, goed behandeld

Zeer goede en positieve ervaringen! Iedere les goed geregeld en duidelijke afspraken.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een leuke tijd gehad bij Verkeersschool Vrijenburg. Veel geleerd en veel gelachen!

goede service, goed behandeld

Heel veel geleerd en super leuke lessen gehad met Soeniel!

goede service, goed behandeld

Erg leerzame lessen. Soeniel kan informatie en verbeterpunten op de juiste manier overbrengen. En er is ook altijd wel tijd voor een grapje tussendoor!

perfect, zeker aan te bevelen

Een goede rijschool waar de leerlingen op plek 1 staan. Een instucteur met veel kennis die met op maat gemaakte lessen ervoor zorgt dat de leerling veilig en goed leert autorijden. Een fijne en leuke rijschool om rijles bij te volgen.

voldoende, een redelijke ervaring

Alles verliep prima, duurde alleen een beetje lang

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed bedrijf. Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ontwikkeling als bestuurder. Ik heb een hele leuke, aangename tijd gehad bij deze rijschool. Er is ruimte voor een grapje en een lolletje, maar dit staat uiteraard niet in de weg van de kwaliteit van de opleiding. De instructeur is verder goed persoonlijk betrokken en past zich goed aan, aan de leerling. ik voelde mij ook gelijk op mijn gemak en kijk met een goed gevoel terug op mijn tijd daar. Zeker een aanrader!