Goede rijschool!

Vandaag in 1 keer geslaagd door de goede lessen van Soniel

Goede rijschool

Scooter rijbewijs in 1x gehaald. Soeniel geeft goede uitleg over bepaalde situaties. Ook legt hij alles netjes uit zoals de kijktechnieken etc.. Echt een aanrader!!

Top begeleiding en grote slagingskans

Mijn dochter heeft haar Scooter rijbewijs gehaald en ik ben zeer tevreden over de gedrevenheid van Soeniel en zijn aanpak betreft de begeleiding. We konden ook snel datas plannen voor de examens. Ik kan deze rijschool echt aanraden om te lessen. Ga zo door Soeniel.

Hele fijne en goede uitleg tijdens de lessen

Het aantal lessen wat je betaalt krijg je ook echt de volledige tijd voor, voor de afwisseling worden er verschillende routes gereden, duidelijke uitleg voor bepaalde handelingen en vragen worden goed beantwoord

Super rijschool, motor rijlessen super verlopen!

Duidelijke rijlessen en goede tips om de puntjes op de i te zetten! Adesh en Soeniel bedankt!

Super instructeur!

Soeniel is een fijne man die alles zeer goed en rustig kan uitleggen. Beide kids zijn bij hem in 1x geslaagd voor hun brommerrijbewijs. Een aanrader!!!

Een dagcursus gehad van 4 lessen. Het was mijn her examen maar ben dit keer wel geslaagd. Goede uitleg en ontzettend geduldig en behulpzaam. Zeker aan te raden!!

Goede rijschool, goedkope tarieven en de lessen waren erg leerzaam. In een keer geslaagd!

Ideale rijschool

Onze dochter is vandaag geslaagd voor haar scooter examen dankzij de professionele lessen van Soeniel. Nogmaals bedankt daarvoor. Gr Anton

In één keer geslaagd voor AVB en AVD!

In 2015 heb ik bij Soeniel mijn auto-examen in één keer gehaald. 5 jaar later heb ik, dankzij de lessen van Soeniel, mijn AVB en AVD in één keer gehaald! Soeniel neemt alle tijd en aandacht voor je. Bij rijschool Vrijenburg is succes gegarandeerd! Soeniel, bedankt.

Goede rijschool

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn tussentijdse toets en rijexamen !

Prima rijschool

Mijn zoon is afgelopen woensdag geslaagd voor zijn scooterexamen. Soeniel komt prettig over en weet waarover hij praat. Mijn zoon heeft de lessen als zeer prettig ervaren en dat werd uiteindelijk beloond door het behalen van zijn examen. Van A tot Z een goed en duidelijk contact gehad. Verkeersschool Vrijenburg is van harte aan te bevelen.

Een echte aanrader!

Heel erg blij met mijn keuze voor deze rijschool, Soeniel heeft mij altijd goed geholpen. Ik ben ook erg blij met mijn rij-instructeur Kees, waarbij ik mij altijd op mijn gemak voelde. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

Fijne rijschool met uitstekende instructeurs!

Vandaag mijn scooter rijlessen gehad bij Soeniel in vorm van een dagcursus. Enorm goede uitleg en handige tip die uitstekend voorbereidend waren voor het examen bij het cbr. Soeniel is een aardige en fijne instructeur die je goed helpt waar nodig en die je wijst op de juiste dingen. Een fijne cursusdag gehad en gelukkig geslaagd! Deze rijschool is zeker weten een aanrader, voor mijn autorijlessen kom ik hier zeker terug.

Hele aardige en kundige instructeur! Bedankt Vichaal en Soeniel voor alles!

super lestijd gehad, met een goed gevoel nu motorrijbewijs gehaald

Soenil is met zijn Verkeersschool Vrijenburg simpelweg de beste keus. Persoonlijk, geduldig, duidelijk, niet op zoek naar het wegzetten van extra lesjes...juist niet. Blij met het behaalde motorrijbewijs, maar zal de lessen missen. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding naar mijn idee. Absolute aanrader! Thx Soenil !!

Super !

Ik had gebeld voor een examen in te plannen en dat kon zomaar in 1 week geregeld worden! Super natuurlijk! Toen op de dag eerst gereden meg soeniel en alles doorgenomen en toen geslaagd !!! Echt zo tevreden over deze rijschool!

Ik zou deze rijschool bij iedereen aanraden! Goede begeleiding, zeer kundig, persoonlijk en zijn echt met je begaan. Rijbewijs in 1 keer gehaald door de goede lessen! Nogmaals bedankt Soeniel en team!

Super rijschool, goede begeleiding naar mijn rijtest toe. En natuurlijk de rijtest goed doorstaan! Mede dankzij Verkeersschool Vrijenburg mag ik weer zelfstandig rijden na mijn herseninfarct.

Super fijne rijschool/instructeur

Ik heb vorige week lessen gevolgd voor mijn bromfiets praktijk examen, ik was erg onzeker en soeniel heeft mij rustig en duidelijk alles uitgelegd waardoor ik met veel minder zenuwen mijn examen in ging. Ik raad deze rijschool zeker weten aan en ik kom zeker terug als ik straks voor mijn auto ga!

Nette auto en aardige instructeurs

De uitleg werd rustig gegeven en ik heb veel mogelijkheid gehad om vragen te stellen. Een goede ervaring.

In één keer geslaagd dankzij een professionele en rustige rijschool

Verkeersschool Vrijenburg heeft mij op een professionele, rustige en ontspannen manier geholpen in een keer mijn rijbewijs te halen. Soeniel en Vichaal zijn beiden prettige instructeurs waarbij ik mij op mijn gemak voelde om van mijn fouten te leren! Mijn eerste kilometers op de weg heb ik dus als zeer prettig ervaren.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een top rijschool is dit! Zelfs door weer en wind...

perfect, zeker aan te bevelen

Top rijschool! Eerst met Soeniel gereden en toen met Vichaal. Alleen maar lof voor deze gasten.

goede service, goed behandeld

Ik heb Soeniel ervaren als een gezellige, maar bovenal professionele en kundige rijinstructeur. Hij heeft het beste voor met zijn leerlingen en neemt iedereen van A tot Z mee in het leren autorijden. Dit heeft ertoe geleid dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald. Ik wil Verkeersschool Vrijenburg dan ook aan iedereen aanraden!