Super rijschool! Ik raad iedereen aan om hier te lessen, ze helpen je overal door heen en je leert super veel van ze! Ook maakt soeniel leuke grapjes waardoor je je op je gemakr voelt!

Soeniel is professioneel, hard werkend en vriendelijk. Ik kan verkeersschool Vrijenburg zeker aanraden!

Goede rijschool. De lessen zijn in een goed tempo en er wordt veel verteld en herhaald. Als je een keer niet kom was dit geen probleem en er werd altijd gezocht naar een oplossing. Ik zou dit zeker aanbevelen.

Veel leuke dingen meegemaakt met de rijinstructeur. Ik ben nogsteeds blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij deze rijschool te gaan lessen. Het is mij zeer goed bevallen en de rijinstructeur heeft me helpen knokken voor het behalen van mn rijbewijs. Nogmaals bedankt!

Super rijschool! Veel geleerd, altijd vragen beantwoord gekregen, geen moeilijk gedoe en super gezellige lessen gehad. Voor zowel theorie en praktijk in 1 keer geslaagd!!

Zeer goede en positieve ervaringen! Iedere les goed geregeld en duidelijke afspraken.

Ik heb een leuke tijd gehad bij Verkeersschool Vrijenburg. Veel geleerd en veel gelachen!

Heel veel geleerd en super leuke lessen gehad met Soeniel!

Erg leerzame lessen. Soeniel kan informatie en verbeterpunten op de juiste manier overbrengen. En er is ook altijd wel tijd voor een grapje tussendoor!

Een goede rijschool waar de leerlingen op plek 1 staan. Een instucteur met veel kennis die met op maat gemaakte lessen ervoor zorgt dat de leerling veilig en goed leert autorijden. Een fijne en leuke rijschool om rijles bij te volgen.

voldoende, een redelijke ervaring

Alles verliep prima, duurde alleen een beetje lang

Zeer goed bedrijf. Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ontwikkeling als bestuurder. Ik heb een hele leuke, aangename tijd gehad bij deze rijschool. Er is ruimte voor een grapje en een lolletje, maar dit staat uiteraard niet in de weg van de kwaliteit van de opleiding. De instructeur is verder goed persoonlijk betrokken en past zich goed aan, aan de leerling. ik voelde mij ook gelijk op mijn gemak en kijk met een goed gevoel terug op mijn tijd daar. Zeker een aanrader!

Zeer goede ervaring zeer goede instructeur zeker aan te raden. Duidelijke uitleg en geeft rust voor de leerling

Super leuke ervaring. In 1x geslaagd.

Ik heb een hele positieve ervaring aan Verkeersschool Vrijenburg. Je wordt op een erg professionele manier begeleid naar het behalen van je rijbewijs. Alles gaat in goed overleg. Ik heb hier met heel veel plezier mijn rijlessen gehad en mijn rijbewijs gehaald, omdat er altijd een instructeur naast me zat die zijn werk met veel plezier deed wat mij stimuleerde om door te gaan.

goede rijschool, die de tijd neemt voor zijn leerlingen. maar wat ik vooral fijn vond is de sfeer tijdens de lessen. ik reed op mijn gemak.

Mijn ervaring van de lessen bij deze rijschool is zeer goed. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad, terwijl ik op plezierige wijze auto leerde rijden en het nooit stom heb gevonden. Ik zat altijd vrolijk en natuurlijk alert achter het stuur. De instructeur houdt namelijk zeker rekening met de leerling en legt alles duidelijk en stap voor stap uit in een fijn tempo.

Heel goed, veel geleerd en in 1 keer geslaagd

Altijd gezellig in de auto en zeker zeer leerzaam.

Heel erg goed! Top rijschool al veel aanbevolen aan vriendinnen

Super leuke en leerzame lessen!