Helemaal top

Erg goed

Rijles met aandacht voor de klant.

Zoon in 1 keer geslaagd. Maar zeker in deze Corona tijd is constant geprobeerd mee te denken. Rijles zeer goed, instructies duidelijk, komt op tijd en auto verzorgd.

Klantvriendelijkheid

Fijne verkeersschool. Zeer goede en heldere communicatie en goede scooter rijlessen. In 1x geslaagd

Een hele goede rijschool met een vriendelijke instructeur.

Ze geven je veel zelfvertrouwen tijdens het rijden en blijven vriendelijk.

Alles werd goed uitgelegd, en het was ook gezellig! Goed geregeld.

Top rijschool

Ik ben begin Augustus begonnen met motorrijlessen met Adesh. Hij is zeer duidelijk in zijn instructies en tips. AVB en AVD heb ik dan ook in 1 keer gehaald! In 4 Maanden tijd! Ik ben zeer tevreden. Top en bedankt!

Ik ben heel tevreden over deze rijschool

Ik ben zeer tevreden over deze Rijschool, ben in 1 keer geslaagd dankzij hen!

Punctuele en doelgerichte rijschool d.m.v. begeleiding op maat

Deze rijschool en de instructeurs weten wat ze doen en geven naast rij-instructie ook handige tips en trucs om ná het halen van je rijbewijs ook fijn en veilig te rijden. Ze plannen samen vooruit en handelen doelgericht om een examen te halen!

Heel goed geholpen en zeker aan te raden

Super blij met verkeersschool Vrijenburg, Soeniel heeft mij goed geholpen en is een behulpzame, aardige man. Ik heb in 1x mijn scooterpraktijk gehaald en zou ze aan iedereen aanraden!

ervaring Cursus met 5 rijlessen en examen afgenomen en onze dochter is in 1 x geslaagd! Ze kreeg duidelijke aanwijzingen en tips mee!

Meer als uitstekend

Eind Mei begonnen met motorlessen van Adesh en vandaag geslaagd. De begeleiding van Adesh is top en mede door hem in 3 maanden geslaagd, AVB en AVD in ene keer. Soeniel en Adesh, hartstikke bedankt voor alles!!!

Goede rijschool!

Vandaag in 1 keer geslaagd door de goede lessen van Soniel

Goede rijschool

Scooter rijbewijs in 1x gehaald. Soeniel geeft goede uitleg over bepaalde situaties. Ook legt hij alles netjes uit zoals de kijktechnieken etc.. Echt een aanrader!!

Top begeleiding en grote slagingskans

Mijn dochter heeft haar Scooter rijbewijs gehaald en ik ben zeer tevreden over de gedrevenheid van Soeniel en zijn aanpak betreft de begeleiding. We konden ook snel datas plannen voor de examens. Ik kan deze rijschool echt aanraden om te lessen. Ga zo door Soeniel.

Hele fijne en goede uitleg tijdens de lessen

Het aantal lessen wat je betaalt krijg je ook echt de volledige tijd voor, voor de afwisseling worden er verschillende routes gereden, duidelijke uitleg voor bepaalde handelingen en vragen worden goed beantwoord

Super rijschool, motor rijlessen super verlopen!

Duidelijke rijlessen en goede tips om de puntjes op de i te zetten! Adesh en Soeniel bedankt!

Super instructeur!

Soeniel is een fijne man die alles zeer goed en rustig kan uitleggen. Beide kids zijn bij hem in 1x geslaagd voor hun brommerrijbewijs. Een aanrader!!!

Super!

Een dagcursus gehad van 4 lessen. Het was mijn her examen maar ben dit keer wel geslaagd. Goede uitleg en ontzettend geduldig en behulpzaam. Zeker aan te raden!!

Goede rijschool, goedkope tarieven en de lessen waren erg leerzaam. In een keer geslaagd!

Ideale rijschool

Onze dochter is vandaag geslaagd voor haar scooter examen dankzij de professionele lessen van Soeniel. Nogmaals bedankt daarvoor. Gr Anton

In één keer geslaagd voor AVB en AVD!

In 2015 heb ik bij Soeniel mijn auto-examen in één keer gehaald. 5 jaar later heb ik, dankzij de lessen van Soeniel, mijn AVB en AVD in één keer gehaald! Soeniel neemt alle tijd en aandacht voor je. Bij rijschool Vrijenburg is succes gegarandeerd! Soeniel, bedankt.

Goede rijschool

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn tussentijdse toets en rijexamen !

Prima rijschool

Mijn zoon is afgelopen woensdag geslaagd voor zijn scooterexamen. Soeniel komt prettig over en weet waarover hij praat. Mijn zoon heeft de lessen als zeer prettig ervaren en dat werd uiteindelijk beloond door het behalen van zijn examen. Van A tot Z een goed en duidelijk contact gehad. Verkeersschool Vrijenburg is van harte aan te bevelen.

Een echte aanrader!

Heel erg blij met mijn keuze voor deze rijschool, Soeniel heeft mij altijd goed geholpen. Ik ben ook erg blij met mijn rij-instructeur Kees, waarbij ik mij altijd op mijn gemak voelde. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

Fijne rijschool met uitstekende instructeurs!

Vandaag mijn scooter rijlessen gehad bij Soeniel in vorm van een dagcursus. Enorm goede uitleg en handige tip die uitstekend voorbereidend waren voor het examen bij het cbr. Soeniel is een aardige en fijne instructeur die je goed helpt waar nodig en die je wijst op de juiste dingen. Een fijne cursusdag gehad en gelukkig geslaagd! Deze rijschool is zeker weten een aanrader, voor mijn autorijlessen kom ik hier zeker terug.