Top bedrijf!!

Ik loop voor het eerst binnen. Eerste blik valt me direct op dat het een hele nette bedrijf is. De personeel en de eigenaar heel klant vriendelijk! Ze vangen je op met open armen. Ze geven je een Top Service!! Nieuwe klant binnen in het bestand!!

Mijn motor is thuis opgehaald en een paar dagen later kon ik hem alweer ophalen. Wat een service…..

Fijne zaak en professioneel, vriendelijk personeel

Beste mensen, jullie hebt een prachtige zaak en professioneel personeel. Daarover geen enkele klacht. Voor mij als 82 jarige klant, met tot nu toe zeer afhankelijk van mijn brommer, is de angst dat de afstand naar jullie voor mij steeds een probleem is. Ik hoop dat jullie hulp verlening ook voor mijn brommertje zal blijven. Succes in het werk...ga zo door

Uitstekend advies en bijzonder klantvriendelijk!

Ik werd beleefd en enthousiast geholpen door een nog jonge medewerker. Er werd goed geluisterd naar wat ik aangaf nodig te hebben. Vervolgens kon ik diverse producten proberen. Er werd van alles tevoorschijn gehaald, maar wel gericht passend bij mijn vraag en aangegeven budget. Ik kreeg deskundig advies en ging uiteindelijk de winkel uit met een paar mooie producten. Kortom: top!

Top bedrijf

Word snel en goed geholpen krijg bij reparatie uitleg wat er defect is/was

Gewoon uitstekend!

Eerlijk bedrijf. Ik kom er al jaren.

Positief verrast

Prima service met tijd en aandacht voor vragen

Zoals altijd een “welkom” gevoel als je er binnen loopt

Iedere keer als je er komt is de heel persoonlijke en prettige ontvangst een hartelijk welkom. De medewerkers staan je keurig te woord en zijn kundig met goede adviezen

Bedankt voor de mooie review en heel fijn dat je, je welkom voelt. Dat is ook echt de bedoeling. Graag tot een volgende keer bij MotoVeda. hartelijke groeten, Emmy, MotoVeda

Top winkel veel keus

Fijne winkel met veel keus en producten op voorraad. Goed personeel dat graag helpt en duidelijke uitleg geeft.

Bedankt Arjen, voor de review en het mooie cijfer. Tot een volgende keer bij MotoVeda

Makkelijk een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt en op de afgesproken tijd klaar. Echt TOP!

Prima geholpen, prima service

Klantvriendelijk geholpen. Ruime keus.

Bedankt Erwin voor de review en het mooie cijfer. Dat gaat nooit wennen hoor :) een tien. Graag tot een volgende keer, hartelijke groeten!

Profesioneel bedrijf

Relaxed

Op gemak gegrasduind in de 2e kans motorkleding en antwoord gekregen op alle vragen.

Hallo Marcel, Het is leuk om te lezen dat je speciaal voor tweede hands kleding komt kijken. Die afdeling is er nog niet zo lang maar wordt al goed gevonden. Wie weet tot een volgende keer, bedankt voor je mooie review. hartelijke groeten, Emmy MotoVeda Ede

Hele goede service

Deze week hier mijn nieuwe helm gekocht, de HJC rpha 91. Mocht eerst een proefrit maken met deze helm, daarna binnen een dag besteld en geleverd. Ook het communicatie systeem werd gratis ingebouwd. Daarnaast nog een helm mogen lenen voor een ritje met mijn dochter. Zeer tevreden klant dus, maar dat was ik overigens al.

Hallo Eddy, Bedankt voor de review en fijn dat je onze service zo waardeert, het doet ons goed om dat te lezen. Veel plezier van je helm en mocht je nog eens een ritje met je dochter willen maken dan hebben wij mooie nieuwe helmen staan maar eventueel ook weer een leenhelm beschikbaar. hartelijke groeten, Emmy, MotoVeda Ede

Gewoon top

Onderhoudsbeurt gehad. Nieuwe motor 1000 km beurt. Alles netjes volgens afspraak. Motor reed en rijdt fantastisch

Bedankt voor de review, goed om te lezen. Intussen nog veel meer plezier van de nog steeds nieuwe motor :) ! hartelijke groeten, MotoVeda

Vriendelijk personeel, goede service en ruim aanbod!

Ik kom nu al meerdere jaren bij MotoVeda voor zowel onderhoud van mijn eigen motor en die van mijn vriendin maar ook voor aankoop accessoires en kleding. Recent verhuisd naar Apeldoorn maar nog steeds klant bij MotoVeda vanwege vertrouwde service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker aan te bevelen!

Alles perfect geregeld!!!

MP3 besteld, alles tot in de puntjes geregeld!!! Top bedrijf en vriendelijke mensen, die enthousiast zijn in hun vak. Geweldig!!!

Onderhoud van v Strom 650. Meedenkend in wat er moet gebeuren en oplossingen zoeken. Fijn vervangend vervoer

Wie goed doet, goed ontmoet

Elk bezoek aan MotoVeda is als het bezoeken van goede vrienden. Men luistert naar de wensen van de klanten en streven een hoog niveau van kwaliteit na, zowel in de producten die worden verkocht, als ook in de werkplaats. Terwijl veel mensen zich afvragen waarom ik bij een dealer zit, die ruim 100 kilometer weg zit, is het voor mij heel simpel: dit is gewoon een top-dealer!

Prima geregeld.

Onderhoudsbeurt + extra's probleemloos uitgevoerd.

Goed geholpen tegen een faire prijs.

Snel en goed geholpen ondanks dat mijn Yamaha's FJR 1300's niet tot de doelgroep van het bedrijf horen.

Hallo Jan, Goed om te lezen dat je toch tevreden bent ondanks dat deze motor idd niet helemaal bij MotoVeda "Past" Wij hopen dat jij er heel veel plezier van gaat krijgen. Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review en graag tot ziens bij ons in Ede.

een prettige ervaring

Wij hebben bij Motoveda een Piaggio MP3 gekocht en zijn daar erg tevreden over. De service is uit de kunst en de mensen zijn vriendelijk. Top!

top service

lekke band gerepareerd snel geholpen

Mooie winkel

Prettig geholpen bij de aanschaf van een motorbroek. Vriendelijke mensen die snappen hoe het werkt.

Goed diensten, meedenken, kwaliteit prijs verhouding.

Verlengde Parkweg 23

6717GK Ede