Kundig en vriendelijk

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een motorhelm. Duidelijke uitleg over de verschillende opties en pasmaten.

Super fijne service

Goede service, fijne mensen, gewoon super top, mijn motor voor de winter weer goed onderhouden en mooi schoon de winter stalling in!

Top zaak

Een top zaak ik weet waar ik de volgende beurt laat doen

Zeer vriendelijk

Altijd fijn advies

geweldig!!

goede kwaliteit en goede service

Fijn bedrijf, goede service

Ik heb mijn motor hier gekocht. In de ochtend de motor bekeken na een eerste telefonisch contact. Ik kon die ochtend vanwege eigen afspraken geen proefrit maken, maar 's middags stond de motor klaar voor een proefrit en was de deal snel gemaakt. Motor is 2 dagen later thuis bezorgd met 2 jaar volledige garantie. Keurig. Vriendelijk personeel, mooi verzorgde zaak. Hier werken mensen met oog voor de klant. Ik ben hier vrolijk naar binnen gestapt, keurig geholpen en kwam nog blijer naar buiten! Ik geef 5 sterren, want ik zou niet weten wat anders/beter had gekund of gemoeten voor een betere ervaring

Hele fijne zaak

Fijne zaak

Klantvriendelijk, persoonlijk, nemen de tijd voor

Enorme lieve mensen die serieus de tijd voor je nemen. Elke motorliefhebber zou hier moeten beginnen, gaan ze nooit meer verder kijken.

Wij reageren wat later op deze ontzettend aardige review. Als nog bedankt en graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, team MotoVeda

Perfecte service

Zeer mooie zaak met een uitstekende service.

Mooie zaak, heldere afspraken

Mijn Niu 25 km omzetten naar 45 km en geel kenteken, ging soepel (rijdt ook veel beter) en makkelijk scooter geleend zonder extra kosten.

Viel dit keer tegen

Voordat ik op vakantie ging mijn MP3 voor onderhoud bij Motoveda afgegeven om hem drie weken later weer op kon halen maar toen moesten ze er nog aan beginnen omdat ze mij niet konden bereiken zeiden ze maar ik had geen oproep of ander bericht gemist en gewoon drie weken bereikbaar ben geweest. Uiteindelijk twee weken later was hij klaar, 5 weken is wel erg lang het erge vind ik nog dat ik twee weken andere mensen het lastig heb gemaakt zodat ik op mijn werk kon komen!

Gezellige sfeer.

Ik wordt duidelijk en goed geholpen met het uit kiezen van de kleding.

Alles precies volgens afspraak en supersnel geleverd

Goed advies en gezellig

Nieuw windscreen gehaald voor mijn Kymco CV3. Direct geplaatst zonder afspraak, nieuwe handkappen ook. Altijd gezellige sfeer en goed advies. Had ook winterjack nodig en daar ook meer dan uitstekend over geïnformeerd. Koffie is prima, en ik kom er graag. Prijzen zijn ook goed en ik heb het gevoel dat er echt naar he geluisterd wordt om dan een passend advies te krijgen.

Altijd goede service, we komen hier al jaren. Meerdere keren een nieuwe scooter hier gekocht. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fijne service, goed advies

Je wordt hier altijd fijn geholpen. Goede service. Vriendelijk personeel.

mooie showroom

Mooie showroom en zeer vriendelijke mensen. Goede deal gesloten met Henk en zeer uitgebreide uitleg van Erik gehad over diverse MP3 modellen.

Prima geholpen met een check!

Afspraak gemaakt voor een check en ketting op spanning brengen en smeren. Personeel neemt ook de tijd voor vragen over de motor en eventuele vragen over accessoires. Kostenplaatje klopte ook. Kortom; MotoVeda is een aanrader!

Top bedrijf!!

Ik loop voor het eerst binnen. Eerste blik valt me direct op dat het een hele nette bedrijf is. De personeel en de eigenaar heel klant vriendelijk! Ze vangen je op met open armen. Ze geven je een Top Service!! Nieuwe klant binnen in het bestand!!

Mijn motor is thuis opgehaald en een paar dagen later kon ik hem alweer ophalen. Wat een service…..

Fijne zaak en professioneel, vriendelijk personeel

Beste mensen, jullie hebt een prachtige zaak en professioneel personeel. Daarover geen enkele klacht. Voor mij als 82 jarige klant, met tot nu toe zeer afhankelijk van mijn brommer, is de angst dat de afstand naar jullie voor mij steeds een probleem is. Ik hoop dat jullie hulp verlening ook voor mijn brommertje zal blijven. Succes in het werk...ga zo door

Uitstekend advies en bijzonder klantvriendelijk!

Ik werd beleefd en enthousiast geholpen door een nog jonge medewerker. Er werd goed geluisterd naar wat ik aangaf nodig te hebben. Vervolgens kon ik diverse producten proberen. Er werd van alles tevoorschijn gehaald, maar wel gericht passend bij mijn vraag en aangegeven budget. Ik kreeg deskundig advies en ging uiteindelijk de winkel uit met een paar mooie producten. Kortom: top!

Top bedrijf

Word snel en goed geholpen krijg bij reparatie uitleg wat er defect is/was

Gewoon uitstekend!

Eerlijk bedrijf. Ik kom er al jaren.

Positief verrast

Prima service met tijd en aandacht voor vragen