Ben niet anders gewend

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke mensen Mooie grote winkel, goed bereikbaar Groot aanbod Professioneel Goed geslaagd

Uitstekend.

Prettige omgeving, vol motorfietsen. Aardige en behulpzame mensen.

Geweldig en gezellig

Samen met mijn vrouw op bezoek geweest, eerst een proefles op een Mp3 gehad met een ervaren rijinstructeur, na een paar weken op bezoek geweest en ons georiënteerd. Na een kort overleg een zoekopdracht gegeven en al snel was er een Mp3 voor ons budget en wens. De Mp3 rijd super en is ook nog eens bij ons bezorgd.

Uitmuntende service

Kort geleden binnengeweest om te kijken voor een MP3. Zeer goed geholpen met de vragen die ik had. Diezelfde week nog een proefrit gemaakt en de dag erna aanvraag gedaan. De service hierin was heel goed en werd er ook snel gehandeld. Binnen een week was de motorscooter binnen en werd door MotoVeda ook de tenaamstelling en verzekering geregeld.

Geweldig!!

Bij binnenkomst een heerlijke koffie aangeboden gekregen en wij mochten rustig rond kijken maar ik wist heel goed waar ik voor kwam.Winkel is erg netjes en personeel zeer vriendelijk wat mij vertrouwen gaf om mijn motor hier te kopen. Sinds vorige week een gelukkige eigenaar van een Kawasaki Z900 en heb mezelf maar meteen voorzien van wat regen kleding. Ik zal het niet snel zeggen maar ik kom zeker weer terug.

Goed geholpen klantvriendelijk

Goede expertise en advies

Sinds kort eigenaar van een nieuwe Aprilia. Motoveda is meedenkend, ze heeft kennis van zaken en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben keurig geholpen door verschillende medewerkers waarvan één met veel kennis van motoren en een ander met veel kennis van bijpassende kleding. Kortom, een prima zaak!

Meer dan goed.

Vriendelijk, deskundig en kwaliteit. Ik kocht een Shoei systeemhelm. Bevalt prima. Geeft minder windgeruis dan mijn vorige helm van ander merk. Fijne pasvorm.

Bedankt Jan voor de aanschaf van de Shoei helm. Wij hopen dat je er heel veel jaren mee mag blijven rijden. Super dat deze helm stiller is. Tot een volgende keer bij MotoVeda

Duidelijk, zonder verassingen en conform afspraak. Netjes geholpen

Prima service geen onnodige kosten of reparaties. Netjes en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Groetjes Pascal

Een nieuwe Kymco gekocht en dit is tot alle tevredenheid geregeld....nu nog wachten op het betere weer ;)

Leuk hoe jullie via via bij ons terecht zijn gekomen. Wij hopen idd op beter weer zodat er met veel plezier op de Kymco gereden kan worden. hartelijke groeten uit Ede

zeer goed

prima service, persoonlijke aandacht, deskundig.

Kantvriendelijk en Goede service,

Goed geholpen met de aanschaf van mijn mp3 en motorkleding. Goede service bij onderhoud. Vriendelijk personeel.

Goede service.

Hulp gekregen bij het uitzoeken van een broek. Sommige delen van een broek zijn verstelbaar, dit weet je als consument niet altijd. Dit maakt wel verschil tussen wel of niet kopen.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van de broek en tot ziens bij MotoVeda!

Prima service.

Aardig en behulpzaam personeel en goede service en kennis van zake. Helemaal top.

Weer uitstekend geholpen!

Zaterdag 28 oktober naar Motoveda gegaan. Enerzijds omdat mijn rechter motorlaars van Rev'it scheurtjes begon te vertonen in de buitenlaag (vocht dringt binnen) en de vraag gesteld hoe Rev'it daarmee omgaat en de laarzen achtergelaten, Motoveda pakt het op en daarop durf ik te vertrouwen. Anderzijds had ik dus gewoon een paar nieuwe laarzen nodig (voordeeldagen) en een doorwaaijas voor zomer 2024 leek me ook wel fijn. Goed geholpen, espresso erbij en naar huis met (wederom) Rev'it producten = laarzen en jas.

Vriendelijk personeel en super goed geholpen.

Wij waren hier gekomen voor een broek, casual jas en helm. Hierin zijn wij super goed geholpen, met eerlijk advies van de verkoper om de juiste maat aan te schaffen. Nogmaals bedankt en het zit heerlijk!

Wat mooi om te lezen dat jullie blij zijn met alle aankopen. Veel plezier van de nieuwe outfit en wie weet tot een volgende keer in Ede

Kundig en vriendelijk

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een motorhelm. Duidelijke uitleg over de verschillende opties en pasmaten.

Super fijne service

Goede service, fijne mensen, gewoon super top, mijn motor voor de winter weer goed onderhouden en mooi schoon de winter stalling in!

Top zaak

Een top zaak ik weet waar ik de volgende beurt laat doen

Zeer vriendelijk

Altijd fijn advies

geweldig!!

goede kwaliteit en goede service

Fijn bedrijf, goede service

Ik heb mijn motor hier gekocht. In de ochtend de motor bekeken na een eerste telefonisch contact. Ik kon die ochtend vanwege eigen afspraken geen proefrit maken, maar 's middags stond de motor klaar voor een proefrit en was de deal snel gemaakt. Motor is 2 dagen later thuis bezorgd met 2 jaar volledige garantie. Keurig. Vriendelijk personeel, mooi verzorgde zaak. Hier werken mensen met oog voor de klant. Ik ben hier vrolijk naar binnen gestapt, keurig geholpen en kwam nog blijer naar buiten! Ik geef 5 sterren, want ik zou niet weten wat anders/beter had gekund of gemoeten voor een betere ervaring

Hele fijne zaak

Fijne zaak

Klantvriendelijk, persoonlijk, nemen de tijd voor

Enorme lieve mensen die serieus de tijd voor je nemen. Elke motorliefhebber zou hier moeten beginnen, gaan ze nooit meer verder kijken.

Wij reageren wat later op deze ontzettend aardige review. Als nog bedankt en graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, team MotoVeda