Supergoed!

Goede communicatie en perfecte service!

En vriendelijk personeel en een mooie verzorgde showroom met mooie keuze aan scooter.s en motoren en veel accessoires

geweldige service en zeer klant vriendelijk .

ga zo door

Fijn bedrijf

Mp3 gekocht fijn geholpen, namen overal de tijd voor en fijne informatie, afgelopen zaterdag opgehaald en helemaal tevreden over!

Super Goede service

Prima service! wordt altijd perfect behandeld als klant, kopje koffie, vriendelijk personeel, altijd een oplossing voor mijn benodigdheden voor mijn motor of scooter!

Motor is keurig de winter doorgekomen

De motor is netjes schoongemaakt voor de winter opslag. Komt in prima staat weer terug. Nette service

Fijne ongedwongen sfeer en de juiste merken

Fijne ontvangst, je wordt gezien. Goed kunnen luisteren naar de wensen en daar de juiste invulling aangeven.

Super geholpen met het uitzoeken van mijn kleding en schoenen.

Goede communicatie

Ik heb mijn motor voor een beurt gebracht wat echt nodig was. Vanaf moment 1 was er goede communicatie wat er moest gebeuren en hoe duur het ongeveer zou zijn. Ik werd op de hoogte gehouden wanneer ik mijn motor eventueel op kon halen en dit werd tot het laatste moment goed volgehouden. Ik heb een zeer prettige ervaring.

Zoals altijd prima service en zeer klantvriendelijk.

Tevreden

Professioneel, ze denken mee, klantvriendelijk

Top !!!

Erg fijn geholpen door Emmy en straks veilig op de motor op pad ! Geweldig !

Goed geluisterd naar wat ik nodig heb

Ter voorbereiding op de aanschaf van een nieuwe motor was ik op zoek naar een helm. Het liefst een integraalhelm maar misschien was een systeemhelm beter. Van beide types meerdere helmen geprobeerd en uiteindelijk met een goede helm naar huis gegaan. Ook wilde ik alvast een slot en hoes kopen, maar hier gaf de verkoopster aan dat ik daarmee beter kan wachten tot ik de motor heb. Een dag later terug gekomen voor het slot, nu nog een keer, of paar keer langs gaan voor de hoes en spullen voor onderhoud.

Service is ok, maar één ding vind ik wel nadeel hebben, dat ik in het vervolg niet meer mijn scooter bij jullie kan brengen voor onderhoud.

Altijd goede service

Jullie hebben altijd goede service. Het personeel, vooral Lars, is altijd vriendelijk en duidelijk in de omschrijving van de reparatie die is uitgevoerd. We zijn ook tevreden over de aardige man die mijn Piaggio scooter thuis ophaalt.

Kreeg een eerlijk advies bij aanschaf nieuwe motorjas.

Emmy, gaf mij een eerlijk advies.

Fijn en netjes geholpen

Mooie overzichtelijke zaak. Met netjes en aardig personeel. Toen ik een proefrit maken was kregen mijn vrouw en kinderen wat te drinken aangeboden. Wij komen zeker terug!

Hele goede motorzaak, aanrader!

Heb mijn Piaggio MP3 bij deze zaak vorig jaar gekocht. Was bij aankoop al erg positief over zaak en personeel. Nu was mijn motorscooter toe aan 'n kleine beurt. Hij werd netjes op afgesproken tijd opgehaald en terug gebracht door uiterst vriendelijke medewerker. Dit alles voor 'n redelijke prijs. Kortom, wederom bijzonder tevreden klant.

Voorvork keringen Stelvio vervangen

Recentelijk mijn voorvork kering van mijn Stelvio laten vervangen en wat stuurt hij weer fantastisch. Motoveda heeft aan mij een nieuwe terugkerende klant. Service staat bij hen heel duidelijk op nr. 1

Bij het brengen van de scooter vriendelijk ontvangen goede uitleg mijn afspraak stond middags gepland door vergissing van mezelf was ik er morgens vroeg was geen probleem hele onderhoud super heb dit gelijk aanbevolen bij familie

Onderhoudsbeurt uitgevoerd

Reparatie wordt netjes uitgevoerd.

Dankbaar voor alle hulp en goede service

Snel na afspraak

Storingslampje (geel) rechtsboven blijft tot op heden gelukkig uit, nadat het elektrische gedeelte van het contactslot is vervangen en de computer is uitgelezen en gereset.

Geweldig geholpen. Ze nemen alle tijd voor hun klanten.

Fijn bedrijf en aardig en kundig personeel.

Altijd goed geholpen .