Goede informatie, klantvriendelijk, prijs/kwaliteit goed, netjes afgeleverd thuis

Goede en vriendelijke klantenservice

Waren op zoek naar een helm voor mijn zoon, kregen vriendelijke hulp en persoonlijk advies, en waren tevreden met onze aankoop. Niks aan te merken, zal met plezier terugkomen.

Zeer goede en vriendelijk ontvangst en behandeling.

Ik kwam uit Limburg en had gelezen dat de hulpvaardigheid erg goed was. Helemaal waar . Ook het afleveren van de Piaggo 5oo bij mij thuis in Meijel was geen enkel probleem, precies op tijd en alles keurig verzorgd. Ik hoop dat bij een beurt de motor scooter ook weer wordt gehaald en gebracht! maximale waardering. Henkjan Louman

Het was prima geregeld

Alles volgens afspraak geregeld. De garantie zaken duidelijk gescheiden van de kosten van de 10km beurt.

Goed, zelfs de koffie. Goede informatie

Heb alleen om de gegevens gevraagd voor de verzekering via mail. Waren door tijd gebrek niet ingevuld. Moest toen de volgende dag eerst bellen voor ik ze kreeg. Maar toen waren ze er snel. Verder prima.

Super professioneel

Het was moeilijk om de motor te registreren met mijn Duitse rijbewijs. Henk heeft met de RDW de conditie verstaan. Dit heeft heel veel geholpen! BEDANKT!

Super goed

Motor werd gebracht om mijn verjaardag. Een leuke verrassing.

Zoals het hoort.

Goede service en deskundigheid.

Prima en zeer klantvriendelijke benadering. Goede uitleg en goede afwikkeling!

Zeer plezierig!

Topzaak

Netjes en professioneel geholpen

Een net bedrijf met vakkundige specialisten. Ze zijn vriendelijk en geven goed advies, waardoor je vertrouwen hebt in deze onderneming.

Willy, bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zien je graag bij ons terug.

Deskundig en prettig geholpen

Motoveda heeft mij klantvriendelijk, met kennis van zake, en ontspannen geholpen bij het kiezen en proberen van mijn nieuwe motor. Een absolute aanrader!

Hallo Ron, bedankt voor de super mooie beoordeling. Het was een feestje om jou een motor te verkopen. Eerst een mooie kledingset/helm en later kwam je terug voor de motor. Die je (zoals het hoort) goed getest hebt. Heel veel plezier van de Kawasaki en graag tot ziens bij ons aan de Galvanistraat.

Uitstekende service

Binnen twee uur een mooie scooter gekocht. Alles werd snel geregeld en de kwaliteit is top!

Wauw wat een snelle klant en dan ook nog zo'n mooie review. Heel erg bedankt.

Bandenwissel netjes uitgevoerd

Bandenwissel uitgevoerd volgens afspraak. Binnenlanden waren helaas niet op voorraad. Net werk afgeleverd met korte proefrit voor aflevering. Goede prijs.

Vervelend dat wij de banden niet volgens afspraak op voorraad hadden, dat is niet zoals het hoort. Fijn dat het toch opgelost is en dat je tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

Gewoon goed

Mooie grote zaak mét scooters en motoren,ruime keuzes, ook op het gebied van kleding en bescherming.

Bedankt Peter voor de mooie beoordeling!

Klantvriendelijk, vlot en goede service.

Het onderhoud van mijn Piaggio MP3 bij Moto Veda verloopt super. Prijsopgave vooraf en overleg bij meerdere constateringen. SMS als de motor klaar is. Zeer vakkundig. Het zou voor mij zeer prettig zijn als er ooit eens een leen MP3 ter beschikking zou staan.

Hallo Rob, fijn dat je onze service zo waardeert en wie weet kunnen wij in de toekomst voor een passend leenvoertuig zorgen. Goed dat je dat aangeeft. Tot ziens bij ons op de Galvanistraat in Ede.

gewoon keurige service

Scooter voor onderhoud gebracht en ik kon gelukkig een leenscooter mee krijgen. Alles netjes nagekeken en weer keurig en snel geholpen.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed geholpen

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Motoveda. Mooie winkel om te ziet, het personeel geeft ook goede uitleg. Een tevreden klant

Veel geduld en goede service

Zal zeker weer een volgende keer bij Motoveda iets bestellen.

Zo'n mooie beoordeling vanuit Maastricht! Heel erg bedankt en wie weet tot ziens in Ede of in onze webshop.

Naast een hele mooie witte vespa sprint te hebben gekocht .nu pok een piaggio 500 cc sportadvsnces in het mat zwart met alle benodige kleding zowel voor mij als voor mijn vrouw . De vespa en de piaggio werden netjes afgeleverd bij ons aan de deur in Apeldoorn met duidelijke uitleg super ! Alles bij elkaar uitzoeken beide schooters en motorkleding daarbij geweldig geholpen en netjes behandeld . Volgende keer naar motoveda ? Zeker weten !!!

Buitengewoon goed geholpen

Een nieuwe scooter besteld met flink wat modificaties, die zijn sneller dan verwacht en kundig uitgevoerd. De aflevering was een feestje ondanks dat het erg druk was. Team Veda bedankt.

Arwout, bedankt voor de aankoop van je ZIP en dat je ons zo trouw volgt op social media en dan geef je ons ook nog een 10! Helemaal TOP, dank je wel.

Word goed en snel geholpen niets is te veel

Graag gedaan, bedankt voor de mooie beoordeling.

Zeer goed geholpen

Bedankt voor je review en jullie jarenlange trouwe klandizie. Dat waarderen wij enorm. Tot binnenkort bij ons aan de Galvanistraat.

Helemaal top!

Goede uitleg over verschillende varianten, toelichting extra pakket etc. Was geen probleem om motoren even te laten staan vanwege verhuizing en ook na levering prima support!

Géweldige service en advies

Topbedrijf, adequaat en servicegericht