Weer prima geholpen!

Zoals al jaren weer fijn geholpen voor het onderhoud aan mijn scooter!

Goed werk afgeleverd

Goed overleg bij elke stap. Klantgericht

Geweldig geholpen

Recentelijk heb ik mijn suzuki ingeruild op een prachtige kawasaki ninja 1000sx. Na een uitgebreide proefrit en een goed gesprek met een kop koffie ben ik tot koop overgegaan. Alles netjes volgens afspraak. Ook met afhalen namen ze alle tijd gewoon een hele prettige ervaring.

Bijzonder goede ervaring, blijven zeker ook voor onderhoud bij Motoveda.

Een probleem dat voor zowel de leverancier als voor ons als klant buiten de invloedsfeer lag is op een bijzonder prettige manier opgelost. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop en blijven zeker ook voor het onderhoud bij Motoveda.

Superfijn geholpen en meegedacht!

Prachtige winkel, fijne medewerkers en lekkere koffie! Vorige week mijn nieuwe Kawasaki Versys op mogen halen. Erg blij mee :-)

Fantastische motorzaak, echt een aanrader, de service is top!

Ze verlenen echt super goede service, iedereen is erg vriendelijk, echte vakmensen op het gebied van motoren en alles wat er bij komt kijken, goede klantenbinding, ze denken altijd met je mee. Zeker een aanrader!

Professioneel bedrijf

Gezien de service en prima inruilprijs die mij geboden is. Heb ik bij MotoVeda een Kymco CV3 gekocht. Deze was nog niet op voorraad, maar drie dagen later stond hij al klaar met kenteken en al. SUPER

Professioneel, klantvriendelijk

Zeker aanbevolen

Prettig

Verkoopster Emma vriendelijk veel geduld na veel passen mooie laarzen gescoord

Goede service, aardig personeel. Ben goed geholpen en meteen geslaagd

Goed geholpen, mooie producten

gezellig goed advies prettig geholpen

Vriendelijk

Prima service, alles kan in/na onderling overleg.

Complete MOTO ervaring !!!

Vriendelijk ontvangst en vanuit een oriënterend bezoek zeer behulpzaam geholpen. Alles is mogelijk op het gebied van 2 (3) wielen. Erg mooie moderne winkel en werkplaats.

Zoals gewoonlijk weer een goede service

Altijd tijd om met je te praten met een bakkie koffie. En de service is goed

Prettige en kundige bediening.

Helemaal goed. Tijd niet geweest , maar zelfs na 4 jaar wist men nog welke zaken we toentertijd gedaan hebben. Knap !! Dat getuigt van betrokkenheid ! Super !

Klantvriendelijk!

Netjes en rustig te woord gestaan. Duidelijke uitleg en denkt met klant mee.

Snel geslaagd!

Fijne en mooie zaak. Goede en snelle service en vriendelijke medewerkers.

Je wordt netjes behandeld geven goede service en komen afspraken na.

Professioneel

Uitstekende klantreis

Zeer tevreden!

Recent een nieuwe motorscooter besteld en afgeleverd! Vriendelijke geholpen en alles is keurig volgens afspraak afgehandeld. Van tevoren plezierige (en snelle) communicatie via mail en telefoon gehad. Naderhand nog even terug geweest en ook deze service was top! MotoVeda heeft er een zeer tevreden klant bij!

Top zaak zeer klantvriendelijk

Gezellig en super zaak

Wat een super zaak geweldig gewoon.

Wat een leuke zaak is dit vorige week mijn 2de nieuwe scooter gekocht bij hun. Ik kreeg een leuke prijs terug voor mijn oude scooter. En de nieuwe scooter werd snel en keurig afgeleverd met alles erop en eraan precies zoals ik het wilde. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Ik zal niet zo snel overstappen naar een andere zaak. Ga zo door dames en heren jullie weten wat goede service is. Toppertjes!!!

Goede afspraken en terugkoppeling

Prima service, vakbekwaam en klantgericht.

U zoekt, zij vinden!

Van buiten lijkt het klein...eenmaal binnen gaat een wereld open aan assortiment. Iedereen die daar werkt, doet dat met passie en geven je een goed advies en een gedegen uitleg over. Bij het verlaten een smile op mijn gezicht. Toppers!

Verlengde Parkweg 23

6717GK Ede