Top bedrijf!

Ze nemen ruim de tijd, geven prima advies. Ze helpen je de juiste keuze te maken uit een ruim assortiment. Zeer vriendelijk en erg deskundig.

Zeer persoonlijker begeleiding en positief meedenken

Je wordt (met naam) persoonlijk herkent en geholpen. Soms is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit. Een scooter is meer dan een ding op 2 wielen, maar ook een vorm van beleving, dat moet perfect onderhouden zijn voor een schappelijke prijs. VEDA,.

Super delux

Eerlijk en net bedrijf, ook nog eens vrienderlijk personeel wat wil je nog meer?

Heel goed

Ze hadden het probleem snel gevonden.

Mijn scooter had plotseling geen vermogen meer. Ben zelf best handig en onderhoud de scooter doorgaans zelf., maar dit keer kwam ik er niet uit waar het probleem zat. Ondanks de drukte hebben ze hem opgehaald en was binnen no time de oorzaak gevonden. Een onderdeel in de carburateur was kapot gegaan. Ze hebben het onderdeel vervangen en mijn scooter snort weer als vanouds. Ik ben er erg blij mee.

Goed en klantvriendelijk

Een hele prettige ervaring

Fijne klantenservice

Na problemen met mijn Sena set ben ik zeer goed geholpen. Toen ik aangaf dat ik liever een ander type wilde, kon er wat met de prijs gedaan worden van het nieuwere type. Zeer fijn. Er wordt naar je geluisterd en een passende oplossing gevonden. Zeer tevreden over de service die mij geleverd is.

Super!

Prettige benadering, geen moeite teveel. En eerlijk advies! Heel fijn.

Zeer goede service en uitleg

Ik ben 7jaar met de scooter naar het werk geweest en als ik onderhoud had of pech dan waren ze altijd paraat voor mij. Nu had ik 5jaar niets geen scooter maar een motor en nu heb ik weer wat gekocht bij Henk en Emmy handschoenen en een zomer motorjas + een nieuw vizier want er zaten krassen op. ZEER GOEIE SERVIC

Helemaal top

Uitstekend!

Kwam binnen en kreeg een warme welkom, all mijn vragen werden vakkundig beantwoord. Scooter die dag nog gekocht maar kwam 1 week later binnen en toch met een super snelle service geleverd.

Je krijgt er de aandacht die je nodig hebt.

Wij, mijn vrouw die motorrijles volgt en ik die het motorrijden net weer opgepakt heeft werden zeer vakkundig door de mensen bij MotoVeda geholpen. Op die manier verlieten we geruime tijd later zeer tevreden de winkel bepakt en bezakt met helm, laarzen, broek, jassen en handschoenen. Er was goed geluisterd naar onze wensen. We wilden niet gelijk de hoofdprijs betalen omdat we beiden beginnend zijn maar wilden wel kwaliteitsproducten. Dat is erg goed gelukt. Twee dagen later een smartphone houder aangeschaft die ze meteen in hun werkplaats op de motor hebben gezet. Klantvriendelijk bij MotoVeda staat echt voorop. Tot de volgende keer.

Prima service, prima advies

Goede bandenkeuze

Uitstekend geholpen in de winkel

Zeer goed,vriendelijk en netjes geholpen.

Mooie en nette winkel, ruim aanbod, vriendelijk personeel met no nonsens. Als je wat zoekt,scooter,motor,kleding of wat dan ook op dat gebied, ga zeker eens langs bij Moto Veda in Ede

Prima fijne service

Super gastvrije zaak.

Fijne zaak!

Fijne zaak!

Vriendelijke service

Zoals gewoonlijk weer prima geholpen door het team van motoveda.

Super service, zeer klantvriendelijk

Na inruil van mijn oude mp3 een mooie nieuwe gekocht. Prima geholpen en zeer nette prijs voor mijn aankoop betaald

Afgelopen zaterdag mijn eerste service beurt gehad voor mijn piaggio mp3. Het was de moeite waard om naar Ede te rijden. Koffie stond klaar tijdens de werkzaamheden. Prima service en alles werd vakkundig afgehandeld voor mij was het de moeite waard om naar Ede te rijden. Jullie krijgen van mij een 10 tot de volgende beurt.

Keurige ontvangst en verstand van zaken

Zeer plezierig

Vespa 300 super hpe netjes afgeleverd !!

bedankt lang gewacht,maar tevreden.

Super service, zelfs in deze moeilijke tijden.

Perfect geholpen, zelfs met suggesties voor verbeteringen. Dank jullie wel.

Maatwerk en vakmanschap

Op zoek naar kleding voor mijn zoon en voor mijzelf. Uitstekend geholpen door goed door te vragen waar wij op zoek naar waren en aan de hand hiervan met een goed advies te komen. Prima !

Aangenaam geholpen