Vriendelijke en goede service!

Mijn motor had ik voor een grote onderhoudsbeurt voor het eerst naar MotoVeda gebracht. Motor was eerst nagekeken wat eraan moest gebeuren en na overleg en een nette prijsindicatie van het onderhoud is het uitgevoerd. Motor rijdt weer prima en de prijs viel zelfs nog lager uit dan begroot! Kom hier zeker terug voor volgende onderhoudsbeurten!

Beter kan het niet worden

Motor was 2.5 jaar oud en had al heel wat meegemaakt. Weggebracht voor groot onderhoud en kwam als nieuw weer te voorschijn. Prima Ondersteuning zowel voor en na de verkoop.

Prettige zaak.

Zeer vriendelijke mensen. Oog en begrip voor de klant. Coulante behandeling.

Altijd fantastisch geholpen!

Erg tevreden over de klantvriendelijkheid hier, top!

Fijne zaak voor het laten uitvoeren van het onderhoud aan je motorscooter

Service is prima!

Servicegericht, klantvriendelijk

De service bij MotoVeda is uitstekend, voor de klant wordt de tijd genomen en bij een reparatie aan de MP3 wordt met jou als klant overlegd. Je kan tijdens de werkzaamheden van de monteur zicht houden op je motor waar ze mee bezig zijn. De koffie staat klaar met luxe koekjes op de tafel. Het hele team is klant gericht.

Vriendelijk personeel

Ik heb winterhandschoenen gekocht. Hierbij kort geholpen door een medewerker op een prettige manier.

Behulpzaam en de tijd voor je nemen.

Geslaagd dankzij meedenkend personeel

Servicegericht

Klant vriendelijk top

Goede service Top

Prima service, fijn bedrijf

Motoveda bestaat al jaren en staat bekend om zijn goede service en kennis. Ook voor MP3.

Prijs, kwaliteit en service zijn goed in verhouding.

zie boven

Bijzonder fijn geholpen

Mijn Peugeot Satelis 125 cc een grote beurt laten geven en na een week weer opgehaald en op een herboren motorscooter weer naar mijn huis gereden via een mooie toeristische route…..afstand 70km. De motorscooter reed weer als een tierelier!! Helemaal tevreden!1

Prima plek voor onderhoud aan scooter

Goede onderhoudsbeurt uitgevoerd aan scooter. Rijdt weer als een nieuwe!

Uitstekend kwadraat

Mp3 gekocht( op afstand) zeer goed geholpen en geadviseerd (henk).keurig afgeleverd ( thuisbezorgd) motor tot 8n puntjes. Helemaal top, aanrader klasse

Goed geholpen

Ik kwam voor een helm. De dame die me hielp stelde eerst een paar vragen. Toen pakte ze de helmen en de derde was goed. De uitleg over de helm was ook naar volle tevredenheid. Daarna nog olie, ook daarbij goed geholpen.

goede service en een uitstekende dienstverlening.

goede service en een goede afhandeling van zaken.

SUPER WINKEL

JE WORDT ALTIJD VRIENDELIJK TE WOORDT GESTAAN EN ZE HELPEN JE ALTIJD ECHT. VERDER ALLEEN MAAR GOEDE ERVARING JE HOORT BIJ MIJ BIJ DE TOP 10 ALS NR 1

prima service

goed overleg over onderhoud van de mp3 scooter, zijn zeer gedreven om er goed product neer te zetten met een hoge klanttevredenheid.

Prefect

Goede service fijne monteurs. Ben heel te vreden.

Ik werd prima geholpen

Ik werd prima geholpen en goed geïnformeerd over de producten. Ze kwamen alle afspraken na! Klantvriendelijk en betrouwbaar!

met de mp3 rijden is fantastich, maar de onderhoudskosten zijn gigantisch

het rijden is super maar vindt de onderhoudskosten wel heel erg hoog.

Een TOP-service

Een nieuwe bromscooter gekocht bij MotoVeda. Goed advies en prima service. Ook de prijs is goed. De scooter prima afgeleverd, binnen een week. Alles keurig op naam gezet en een korte uitleg bij het afhalen. TOP! Dit is onze tweede scooter die we daar hebben gekocht en we zijn erg blij en tevreden met de service en vakkundigheid.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken fijne persoonlijke aflevering .

geweldige cervice

ging voor een navigatiesteun en een kleine beurt voor mijn mp3. gaven mijn duidelijk advies om de niet de navigatiebeugel te pakken maar op een betere manier te monteren zal er zeker terug komen vrg peter