Hoogste kwaliteit. Eerlijk & professioneel advies. Top sfeer en gezellig personeel.

Bij het zoeken naar een complete motorkleding uitrusting kwamen mijn vriendin en ik er al snel achter dat het enkel op eigen smaak neerkwam, het complete assortiment bij MotoVeda is namelijk van de hoogste kwaliteit. Er werd goed met ons meegedacht met goed advies. Ook snelle en behulpzame service met veel geduld. Alles gevonden wat we nodig hadden en zijn er erg blij mee. Zeker een aanrader!

Volgens afspraak

Motor in de winterstalling gehad. Net weer opgehaald. Hij stond netjes klaar toen ik hem op kwam halen. Nog even gezellig een praatje gemaakt en nu aan het motorseizoen begonnen. Super. Ed

Mijn motor had met 12000 km een (kleine)onderhoudsbeurt nodig. Telefonisch meerdere keren met verschillende mensen gesproken en iedereen is uiterst behulpzaam en meedenkend. Hetzelfde ook als je in de winkel bent. Helaas voor mij was ook een kostbare vervanging nodig van mijn banden en ketting. Hierover ben ik snel geïnformeerd en bij verdere navraag helder uitgelegd waarin de kosten zitten. Motor rijd totaal anders, weer als nieuw! Heerlijk!

Ik was op zoek naar een Connect en heb er geen ervaring mee. Bij MKC Utrecht super geholpen en de Connect in elkaar gezet zodat ik het alleen nog op het stuur van de motor hoeft te installeren. Top!

Fantastische service door vriendelijk personeel

Elke keer als ik motoveda binnenloop word ik vriendelijk geholpen om een passend product te vinden. De motorkleding is van goede kwaliteit, en ook het werkplaatspersoneel is bijzonder hulpvaardig en kundig.

goede service

Tussendoor even tijd vrij gemaakt om mijn communicatie systeem in te bouwen, kon even wachten met een kop koffie. Goede service

prettig geholpen

Was op zoek naar een nieuwe help ivm niet prettig zittende helm die ik had. Een shoei helm en zeker aangepast vond ik voor op een Piagio een beetje te prijzig dus gekozen voor een HJC i91 . Goed geholpen door verkoper.

Mooie zaak met een ruime keus aan producten. De verkoopster (in mijn geval) is zeer kundig en behulpzaam. Daarnaast krijg je ook de tijd om rustig rond te kijken. Overal een prettige ervaring.

Klantvriendelijke, meedenken

Klantvriendelijke, behulpzaaam, meedenken en kennis van zaken

Fantastische service

Super klantvriendelijke ervaring gehad. Ik werd geholpen door Henk en hij was gelijk al heel behulpzaam en enthousiast toen ik hem voor het eerst aan de telefoon had. De stappen van de aanschaf van de motor werden zorgvuldig doorgenomen dus ik kwam aan geen enkele informatie te kort. Ze gaan gelijk aan de slag om je voertuig rijklaar te maken. Je voelt je echt welkom in de winkel en niet als de zoveelste klant die maar even een motor komt kopen. Zelfs nog korting gehad! Kortom, beste service die je kan wensen, ik zou het iedereen aanbevelen!

Uitstekend!

Goed geholpen, zeer vriendelijke dame, gaf goede adviezen en een nette prijs! Zou deze zaak bij iedereen aanbevelen. Passie voor het vak is hier op z'n plaats.

Mooie zaak en vriendelijk personeel!

Ik had een tijdje geleden een kawa pet besteld. Maar omdat er best wel een tijdje overheen ging, belde ik ze op. Ik vroeg, hoe het met mijn bestelling stond. Zij zeiden, dat er iets fout was gegaan, dat de bestelling niet was opgeslagen. Maar ze hadden het snel opgelost. 2 dagen later belde ze en kon ik mijn bestelling ophalen. En toen ik in de winkel was en mijn bestelling kreeg, zaten er 2 motor petjes in. Ze hebben het heel netjes opgelost! In deze motorwinkel kom ik zeker terug!

Vriendelijk

Keuring bedrijf

Klantvriendelijk en juiste prijs kwaliteit

Prettige contact. Duidelijke afspraken. Goed werk geleverd.

De service die je verwacht van een speciaalzaak krijg je hier.

De kleinschaligheid van deze mooie zaak maakt dat je er nog ouderwets goed geholpen wordt.

Altijd goed

Goede service, vriendelijke mensen, een top zaak.

Goede service, eigelijk niks op aan te merken. Heb de banden van mijn Gsx-s laten vervangen inclusief nieuwe haakse aluminium ventielen. Helemaal netjes verlopen en goed te woord gestaan over de banden keuzes.

Komen altijd hun afspraken na

Diverse lesmotoren hier gekocht en we kunnen ons geen betere leverancier wensen. Alles klopt en aflevering verloopt altijd gesmeerd! Eerlijk en fijn bedrijf!

vriendelijk en correct geholpen.

Ik ben naar zeer tevredenheid en goed geslaagd.

De ontvangst was als vanouds prima

Hartelijke ontvangst, de MP3 stond alweer klaar en rijden maar!

Fijn advies en prima service!

Fijne zaak, prettig contact en mooi aanbod van zowel nieuwe motoren als occasions. Daarna snelle levering.

Erg goed geholpen. vriendelijk, goed advies en mooie winkel

Vriendelijk ontvangen, goed geholpen door het personeel. Motorpakken gepast en besteld omdat de juiste niet voorradig was. Een week later het goede pak gepast en kreeg hier goed advies bij. Erg mooie winkel met zeer vriendelijk personeel!

Alles geregeld volgens afspraak

Topservice

Na een klein misverstand over het brengen van de motor ben ik heel goed geholpen. Contact is prettig en er wordt goed meegedacht over een oplossing! Een vaste klant heb je!

Goede uitleg, kwaliteit, prijs en vriendelijk.

Wordt altijd zeer vriendelijk met duidelijke uitleg geholpen.