Uitstekend geholpen!

Ik ben uitstekend geholpen bij Holland Car Company. Zowel tijdens het aankoop traject als de nazorg. Ik had wat specifieke wensen mbt kleine aanpassingen aan de auto en de afstemming hieromtrent verliep buitengewoon soepel. Het persoonlijke contact en de bereikbaarheid hebben de aankoop erg prettig gemaakt, Een bak koffie en een praatje in de showroom voelt dan ook als gezelligheid. Bij een toekomstige auto ga ik zeker bij hen langs.

Professioneel bedrijf, begrijpt de wens van de wens van de klant, zeer persoonlijk contact

HCC heeft mijn Mercedes S63 geïmporteerd vanuit Duitsland. Dit bedrijf heeft samen met mij binnen hun netwerk gezocht naar de juiste samenstelling qua opties en prijs verhouding. Hierbij heb ik het contact als zeer persoonlijk ervaren. Met name de aflevering was van hoge kwaliteit. De auto is na wat kleine opmerkingen als nieuw aan mij meegegeven!

Netjes geholpen

We hebben onze auto naar tevredenheid in kunnen ruilen. We zijn netjes geholpen, nette verkoper die verstand van zaken heeft. Geen opdringerig gedoe, goede en snelle service. De auto wordt netjes afgeleverd. Ik zou hier mijn auto gerust weer kopen.

Van A-Z netjes geregeld!

Vanaf het moment van aanschaf tot moment van levering uitstekend op de hoogte gehouden en gemaakte afspraken bij verkoop allemaal netjes geregeld en nagekomen. Onderhandeling netjes en geen onzin biedingen op de inruil. Zou mijn volgende auto er zo weer kopen

Fijn en eerlijk bedrijf om zaken mee te doen

Eerlijk en fijn geholpen met duidelijke goede afspraken

Prima service en kwaliteit.

Geen goede service

Ze hebben mij een auto verkocht met alle problemen erop en eraan. Problemen vermeld bij hun toen de garantie nog niet voorbij was. Nu is de garantie voorbij, en willen ze mij niet meer helpen. Dat begrijp ik, maar ik heb mijn problemen een voor een doorgegeven toen ik nog garantie had. Telkens probeerden ze mij wijs te maken dat er niks met de auto was. Er wordt nu niet gereageerd op mijn telefoon en whatsapp. Zeker geen aanrader. Klacht ingediend bij Bovag.

Uiterst tevreden over de kwaliteit welke HCC levert.

Kwalitatief Service Meedenken

Goed geinstalleerd

Installatie van navigatie is uiteindelijk goed gelukt, ik wis vooraf niet dat het zo'n experimenteel traject zou worden maar ben blij met het resultaat

Snel en prima vlotte service!

TOP Bedrijf!!

Geweldig bedrijf, vriendelijke open en hartelijk gesprek. Bruce is een topper.

Hele fijne aankoop!

Wij werden op een fijne manier geholpen, konden alles vragen, een duidelijke uitleg. Er werd inzet getoond.

Prachtige zaak met hele goede service.

Ik heb mijn Ford Mustang vorig jaar hier gekocht en ben meer dan tevreden over de aflevering, service en deskundigheid van het personeel. Geen vraag is teveel. En ik heb me altijd erg welkom gevoeld. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan om hier een auto aan te schaffen, want je krijgt er absoluut geen spijt van.

Ik ben weer zeer tevreden over de service en de werkzaamheden bij Holland Car Company.

Maximaal ontzorgen via HCC

Wij hebben via Joost van HCC inmiddels onze 3e auto vanuit Duitsland laten importeren naar alle tevredenheid. Blijf zo doorgaan dan zullen er als het aan ons ligt velen volgen !

Mooi autobedrijf showroom met eigen garage!

Goede eerste ervaring, prima gegaan met de aankoop.

Goede service, goede koffie

Op korte termijn afspraak kunnen maken voor omwisselen naar winterbanden. Ik werd keurig geholpen, er werd ook ongevraagd gecontroleerd of de auto winterklaar is

Top service!

Onlangs een mooie auto aangeschaft bij Holland Car Company. Ik was verrast door de enthousiaste en vooral niet opdringerig personeel! Deze mannen zeer professioneel en zeer klantgericht. Onze nieuwe auto moest over 2000 km nieuwe remblokken dit heeft HCC voor hun rekening genomen en als extra service de auto een volledige grote beurt bij aflevering gegeven! Tevens ontvang je 6 maanden Bovag garantie! Wij hadden de auto snel nodig en ze hebben e.voor gezorgd dat we auto eerder konden ophalen! Top service! Zou zeker nog een auto hier kopen!

Perfect!!

Leuk bedrijf, aardige en gemotiveerde medewerkers en uitstekende service. Met dit bedrijf blijft er weinig te wensen over....

Fijn bedrijf met enthousiaste verkopers

Mooie auto gekocht en zijn daarbij goed en leuk geholpen door enthousiaste verkoper.

Mijn winterbanden liggen bij HCC opgeslagen en zijn recent weer geplaatst. De heren van HCC zijn deskundig en prettig in de omgang.

Mooie showroom, behulpzame mensen!

Hier een Golf gekocht, erg snel qua levering, goede prijs en geweldige service. Zal hier zo weer een auto kopen!

Duidelijke afspraken en betrouwbaar.

Zeer snel opgepakt. Duidelijke afspraken en vertrouwen. De perfecte match om tot een koop te komen.

Keurig bedrijf en denkt in oplossingen

Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering goed geholpen . Daan is een vakman, het was relax zaken doen en hij heeft alles tot in de puntjes geregeld .

Nette zaak, prima service

Aankoop en onderhandeling prima verlopen. Na het constateren van een probleem met hoe de motor loopt, hebben ze een dag gekeken en vervangend vervoer geregeld. Netjes geregeld. Echter geven ze aan niet te kunnen vinden (terwijl ik ze het probleem heb laten zien door ze mee te laten rijden). Het zou horen bij die auto. Nadat ik hem bij de merkdealer heb gebracht voor de storing en er blijken zaken te moeten worden vervangen, hebben ze de kosten vergoed die ze zelf ook hadden moeten maken wanneer ze het zelf hadden hersteld. Netjes opgelost en bereid mee te denken. Prima bedrijf dus!

Noordbaan 804

2841MG Moordrecht