Prima geholpen

Wielwissel snel uitgevoerd en ook is de auto even nagelopen en zijn vloeistoffen en olie bijgevuld. Prima service.

Kundig, aardig en attent personeel. Goede service en kwaliteit.

APK OK

Snel en goed

Prima geregeld, het was een feestje

Goed geholpen, en een eerlijk advies. Na aankoop nog diverse aanvullende dingen aan het pakket voor deze auto toegevoegd niets was te veel. Bedankt!

Uitmuntende service

Ik kan HCC aanbevelen

erg proffesioneel

zeer mooie en fijne golf 8 gti gekocht. prettig en professioneel geholpen door Joost

Goede service, even iets beter luisteren bij communicatie over ramen.

Zeer professioneel

Uitstekende service van HCC

Mijn nieuwe auto samengesteld met Daniël en binnen 3 weken op kenteken afgeleverd! Top service van een leuk team. HCC heeft de auto in perfecte staat afgeleverd.

Top ontvangst door Bruce

Zeer mooie wagens in showroom

Mijn ervaring met HCC, in 1 woord: Subliem!

Audi R8 aangeschaft via aanbetaling en werd meteen verrast met een aantal goodies, zoals een 3-jarige glascoat / detailing en spuitwerk [ivm minimale steenslag]. Geweldige service en afhandeling: De R8 is voor inspectie gecontroleerd door een Audi Sport Dealer. Van A tot Z tot in de nopjes geregeld. Werd semi-dagelijks bekogeld met constante updates en foto's van de staat van de auto en waar de auto zich op dat moment bevond. HCC lijkt ook echt hun uiterste best te doen alleen goede en degelijke auto's te importeren, dat blijkt wel als ze voor een zeer nette prijs een goede garantie periode kunnen aanbieden. Als je het mij vraagt, alles bij elkaar kun je niet meer vertrouwen verwachten (en verkrijgen) van een autodealer. HCC wordt dan ook duidelijk gerund door een stel echte ondernemers in hart en nieren; zelfs tot laat in de nacht bereikbaar - en weer 's morgens vroeg actief. Ondernemers naar mijn hart. Vanaf begin van de aankoop werd een datum geprikt wanneer de auto klaar zou zijn voor levering, en ze hebben zich hier perfect aan kunnen houden. 0 vertraging, precies verlopen zoals gepland. Eigenaar Daniel is uiteindelijk persoonlijk met een trailer de R8 komen brengen - helemaal naar het zuiden van Limburg. Toen het monster eenmaal werd uitgeladen, leek het wel alsof de auto nieuw uit de fabriek kwam rollen. Ik was letterlijk speechless, en nog steeds! Als ik een auto zoek, weet ik wie ik moet bellen ;) HCC heeft er zeer zeker een nieuwe klant voor de lange termijn bij.

Top service, doen wat ze beloven. Houden je goed op de hoogte m.b.t de status van de bestelling. Aflevering en werkwijze gewoonweg top. Ook achteraf bij vragen of aftersales, staan ze voor je klaar.

top

heel goed geholpen zal de zaak ook aan bevelen bij anderen

Dienstverlening ten top

Zeer deskundig autobedrijf waar de dienstverlening en de wens van de klant voorop staat. Groep liefhebbers met verstand van onderhoud, import en verkoop. Naar volle tevredenheid een prachtige auto geïmporteerd via HCC waarbij vervolgens niet beknibbeld wordt op de staat van aflevering. Afspraak=afspraak en dat is tegenwoordig nogal zeldzaam helaas... Tevens een andere auto in onderhoud waarbij je ook niet het gevoel hebt onnodige facturen te krijgen. Absolute aanrader!

Geweldige service

Top service!

Exclusieve service zoals het hoort voor kopers van exclusieve auto,s....

Altijd vriendelijke en nette service....en bereid om mee te denken en te handelen naar de wensen van de klant. Ook dat kleine beetje extra is geen probleem.

vlot en professioneel

klantvriendelijk, netjes en alles volgens afspraak.

Super transparante zaak !!

Super zaak, vriendelijk, verstand van zaken. Erg transparant in gesprek.

Uitstekend geholpen door Bruce. Deze jongens zijn niet te beroerd om buiten de openingstijden werk te verrichten. Top!

Super leuk bedrijf

Een vriend van mij heeft mij de contact gegevens van Daniel bij HCC gegeven. Ik heb hem gemaild met de auto waar ik interesse in had en heel toevallig was deze auto net binnen gekomen. Leuk contact zeker een aanbeveling!

Eerlijk duidelijk en snelle afwikkeling

helemaal top!

Elke keer topservice, super kundige en aardige mesnen! bedankt.

Super service

Je kan merken dat de mannen van HCC hart voor auto's hebben. Ze nemen de tijd voor de klant en zorgen dat wagen in topstaat verkeerd wanneer je hem komt ophalen. Zeker een aanrader!

Uitstekend service

Laatste dag van mijn garantie en alles super en correct opgelost.

zeer positief

vriendelijke mensen. Wat ze beloven doen ze ook. Voor ons hebben ze hun best gedaan en we zijn er erg blij mee.

Noordbaan 804 2841MG Moordrecht